Gotówka z kredytówki przez Paypal

Data: 2009-04-04 23:21:01
Autor: kashmiri
Gotówka z kredytówki przez Paypal
haine <haine@dontknow.pl> had the courage to write:
Witam,
Potrzebuję wyciągnąć trochę gotówki z karty kredytowej. Chciałbym
oczywiście ominąć oprocentowanie i prowizję, jakie mnie czekają przy
wyciągnięciu gotówki z bankomatu. Wymyśliłem taką metodę: zasilam
swoje konto w Paypal pieniędzmi z karty, wypłacam je na swoje normalne
konto bankowe, po czym zwyczajnie korzystam z bankomatu. Wpłata /
wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?
haine

Przy płatności kartą PayPal pobiera bodaj 3,8% prowizji, poza tym często nie pozwala na dokonanie płatności KK na konto indywidualne (nie business).

Moneybookers to umożliwia, ale też są prowizje (nie pamiętam ile, bo się na nich wkurzyłem i zamknąłem konto).

Alior speed też to umożliwia - nie pobierają żadnej prowizji, tylko obciążają kartę w obcej walucie (USD, GBP, EUR), a wypłacają w PLN po ichniejszym kursie, poza tym trwa to 3-4 dni.

A i tak najtaniej wyjdzie po prostu wybranie z bankomatu.

k.

Data: 2009-04-04 21:39:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
kashmiri wrote:

[...]

No i jest jeszcze rozwiązanie bardzo brzydkie, ale skuteczne: Kupić coś
w jakimś Saturnie czy MediaMarku, zapłacić kartą kredytową i zaraz
oddać, przyjmując zwrot kasy na debetówkę. Potem wypłacić w bankomacie.
Nigdy tak nie robiłem, ale powinno działać.

--
MiCHA

Data: 2009-04-04 22:25:20
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:gr8d1c$k3c$1inews.gazeta.pl...
kashmiri wrote:
[...]

W  znanych mi wypadkach albo zwracali gotówką (mniejsze kwoty), albo domagali się tej samej karty, co przy zakupie. Przewaznie domagaja sie karty, bo to zdaje się cofa im zapłąconą wczesniej prowizję.

Data: 2009-04-04 22:43:19
Autor: RobertS
[...]

jest tak jak piszesz, zazwyczaj kasa trafia na rachunek karty tylko, ze z odwrotnym znakiem = wygląda to tak jakby płatności nie było (sprawa komplikuje się przy płatnościach walutowych)

RobertS

Data: 2009-04-05 10:17:14
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Robert Tomasik wrote:

[...]

A w znanych mi przypadkach - domagali się karty, ale dowolnej. Właśnie
dlatego zapłacić można kredytową, a zwrot wziąć na debetową.

--
MiCHA

Data: 2009-04-06 11:38:18
Autor: Piotr
Robert Tomasik pisze:

W  znanych mi wypadkach albo zwracali gotówką (mniejsze kwoty), albo domagali się tej samej karty, co przy zakupie. Przewaznie domagaja sie karty, bo to zdaje się cofa im zapłąconą wczesniej prowizję.

Musieliby mieć numer karty, aby rozpoznać, że dajesz im inna kartę. A numeru KK nie maja, no chyba, że dasz ciała i pokażesz im z fakturą wydruk z terminala...

Piotr

Data: 2009-04-06 11:05:40
Autor: Marcin
Gotówka z kredytówki przez Paypal
Sprawdzaja, sprawdzaja, przynajmniej w Ikei - dokladnie sprawdzaja ostatnie 4
cyfry numeru karty (na wydruku, czy paragonie sa 4 pierwsze i 4 ostatnie
cyfry) i nie zwracaja na inna karte, nawet na kredytowa...

--

Gotówka z kredytówki przez Paypal