Gotówka z kredytówki przez Paypal

Data: 2009-04-04 22:07:35
Autor: wookie.zet
Gotówka z kredytówki przez Paypal
Użytkownik "haine" <haine@dontknow.pl> napisał w wiadomości news:4baft416usqjt448tmlkousa7a1fqs3an04ax.com...
Witam,

Potrzebuję wyciągnąć trochę gotówki z karty kredytowej. Chciałbym
oczywiście ominąć oprocentowanie i prowizję, jakie mnie czekają przy
wyciągnięciu gotówki z bankomatu. Wymyśliłem taką metodę: zasilam
swoje konto w Paypal pieniędzmi z karty, wypłacam je na swoje normalne
konto bankowe, po czym zwyczajnie korzystam z bankomatu. Wpłata /
wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

haine

Hmmm,
pomysl ciekawy, ale raczej nie przejdzie:

Z regulaminu PayPal: Prowizja za akceptowanie płatności pokrywanych kartą kredytową lub debetową: 3,4% + 1,35 PLN(limit 2 transakcji online rocznie)

pozdro,
wookie.zet

Data: 2009-04-04 22:15:50
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "wookie.zet" <wookie.zet@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr8en1$1v2i$1news.mm.pl...
[...]

podajeś prowizję która jest na stronach paypala i tyczy się płacenia kartą

on chce dodać środki do swojego salda, a to jest w Polsce niemożliwe
nie wiem jak w innych krajach

zapłacić kartą a wpłacić na saldo to nie to samo!!

Data: 2009-04-05 00:43:58
Autor: kashmiri
Gotówka z kredytówki przez Paypal
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> had the courage to write:
[...]

W PayPal UK i PayPal US można tylko dodać poprzez przelew z konta. W PayPal CH nie otworzysz bez papierowego potwierdzenia adresu w kraju.

k.

Data: 2009-04-05 10:23:32
Autor: top
wookie.zet wrote:
Z regulaminu PayPal: Prowizja za akceptowanie płatności pokrywanych kartą kredytową lub debetową: 3,4% + 1,35 PLN(limit 2 transakcji online rocznie)

Zaraz, zaraz. Czy to znaczy że kartą przez PayPal można zapłacić tylko 2 razy do roku ??? Jestem w szoku. To chyba tylko w polskim PayPalu tak jest ?

Data: 2009-04-05 13:32:09
Autor: kashmiri
Gotówka z kredytówki przez Paypal
top <top@niespamuj.com> had the courage to write:
wookie.zet wrote:
[...]

Dwa razy do roku można PRZYJĄĆ płatność KK na konto "osobiste". Powyżej - trzeba zmienić typ konta na "business".

Tak było do niedawna we wszystkich PayPalach - jakiś rok temu znieśli to ogranczenie w Paypal UK i chyba PayPal US.

k.

Data: 2009-04-05 05:31:14
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 05:32, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

[...]

Az sie zalogowalem na PayPal. Wyglada na to, ze karty moge uzyc do
zaplacenia / przeslania komus pieniedzy, ale nie moge np. ot tak sobie
ich wplacic na wlasne PayPal konto.

W tabeli oplat PayPal, w kolumnie "Personal account" jest:

https://www.paypal.com/us/cgi-bin/webscr?cmd=_display-pop-fees-outside

Receive payments funded by Credit Card, Debit Card or Buyer Credit
4.9% + $0.30 USD (limit of 5 transactions per 12 month period)** for
domestic or U.S. transactions

I wyjasnienie tych **

** Personal accounts may not receive payments funded by credit card,
debit card or Buyer Credit for eBay or eBay Express transactions
without upgrading to Premier or Business accounts.

Nie bardzo rozumiem po co zamieszczac w tej kolumnie informacje o
oplatach za serwis, ktorego NIE mozna uzyc, ale moze cos wolno
kojarze... :)

Data: 2009-04-05 17:07:42
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c0cc144f-bb80-40f1-afdc-6e54d4f8d1c7c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

jak byk pisze że możesz odebrać 5 wplat od kogoś rocznie
dla podstawowego konta, czemu nie szukasz w polskim paypalu
nie musiałbyś domyślać się skoro angielski stanowi problem

Data: 2009-04-05 10:11:23
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 11:07, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:c0cc144f-bb80-40f1-afdc-6e54d4f8d1c7c9g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

dla podstawowego konta, czemu nie szukasz w polskim paypalu
nie musiałbyś domyślać się skoro angielski stanowi problem

Ktorej czesci nie zrozumiales? "May not receive" czy "without
upgrading to Premier"?

Data: 2009-04-05 19:53:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e37dcab3-4057-4233-b663-aa7ba17e4465e21g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]
> nie musiałbyś domyślać się skoro angielski stanowi problem

Ktorej czesci nie zrozumiales? "May not receive" czy "without

teraz dopiero doczytalem o co ci chodziło ;p
to też jest banalne do zrozumienia, jak sprzedajesz na ebayu, nie możesz odbierać płatności kartami jak masz konto prywatne

no cóż potrenować angielski :)

Data: 2009-04-05 12:02:20
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 13:53, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
teraz dopiero doczytalem o co ci chodziło ;p
to też jest banalne do zrozumienia, jak sprzedajesz na ebayu, nie możesz
odbierać płatności kartami jak masz konto prywatne

Przy zalozeniu ze chodzi o ograniczenia przy handlu na e-bay to ma
sens. Ale sama tabelka - nie.

Jesli w linii "Receive payments funded by Credit Card, Debit Card or
Buyer Credit" i w kolumnie "Personal account" klient widzi ze moze to
zrobic 5 razy ORAZ odnosnik: "Personal accounts may not receive
payments funded by credit card, debit card or Buyer Credit for eBay or
eBay Express transactions without upgrading to Premier or Business
accounts." to klient ma chyba prawo byc skonfudowany :) ze tak po
polsku powiem.

Dopuszczam rowniez mozliwosc ze za duzo informacji analizuje ostatnio
i mi sie rzuca na mozg. :)

Data: 2009-04-05 20:41:34
Autor: kashmiri
Gotówka z kredytówki przez Paypal
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
[...]

No zaraz, można mieć dwa własne konta!

[...]

Czyli dla USA jest to 5 transakcji rocznie. Dla PL chyba dwie, a dla UK bez ograniczeń.

[...]

Bo znakomita większość użytkowników PayPala trafia z eBay'a.

k.

Data: 2009-04-05 10:18:35
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 12:41, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

No zaraz, można mieć dwa własne konta!

Tzn. mam sobie samemu przeslac kase z konta PayPal A na konto PayPal
B, "zaplacic" za to karta kredytowa i wyciagnac z konta PayPal B na
normalne bankowe?

Data: 2009-04-05 19:58:23
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dba034a2-8938-4462-b35f-5be69c9c96efc36g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Tzn. mam sobie samemu przeslac kase z konta PayPal A na konto PayPal
B, "zaplacic" za to karta kredytowa i wyciagnac z konta PayPal B na

już rozumiem do czego zmierzasz, musisz zrobić tak:
płacisz kartą jednym kontem paypal na drugie konto paypal (np. ktoś z rodziny) i wyciągasz z drugiego konta na konto bankowe

jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje

Data: 2009-04-05 12:06:41
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 13:58, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

już rozumiem do czego zmierzasz, musisz zrobić tak:
płacisz kartą jednym kontem paypal na drugie konto paypal (np. ktoś z
rodziny) i wyciągasz z drugiego konta na konto bankowe

Aha... Czyli znowu zatrudniamy "psa sasiada" jak przy iTunes :)

jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje

Dwa czy piec? A prowizja jest rzeczywiscie raczej zaporowa... 4.9%!

Data: 2009-04-05 21:46:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e5d5e94e-d928-49d4-aa6c-d2c322061ed5c9g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje

Dwa czy piec? A prowizja jest rzeczywiscie raczej zaporowa... 4.9%!

w Polsce 2x w roku

Data: 2009-04-06 01:07:26
Autor: kashmiri
[...]

Nie, skąd. To samo imię i nazwisko - coby się zgadzało i z nazwiskiem na KK (jedno konto PP), i z nazwiskiem posiadacza konta bankowego (drugie konto PP). Jeżeli system krzyczy, urozmaicić adresy czy daty urodzenia.....

jednak zrobisz tak 2x w roku, pewnie chodzi o prowizje
Dwa czy piec? A prowizja jest rzeczywiscie raczej zaporowa... 4.9%!

Dlatego bankomat wyjdzie najtaniej :)

k.

Data: 2009-04-05 14:13:11
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 17:07, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Jeżeli system krzyczy, urozmaicić adresy czy daty urodzenia.....

Alez to naklanianie do... Przestepstwa Federalnego! ;)

Data: 2009-04-06 01:30:16
Autor: kashmiri
[...]

O qrka, już jacyś mundurowi pukają do drzwi...

A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co najwyżej zimą na podpałkę :)

k.

Data: 2009-04-05 14:51:34
Autor: bradley.st
On 5 Kwi, 17:30, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co najwyżej
zimą na podpałkę :)

Czego dowodem wysoka skutecznosc platnosci kartami Citibank Polska na
Kubie. :D

Data: 2009-04-07 23:42:06
Autor: kashmiri
[...]

No skuteczność jest, ale Citi PL zawsze powie, że to tylko wewnętrzna decyzja Banku Handlowego S.A.

Trochę tak, jak prawo o mierzeniu w calach zaskutkowało taką średnicą dysków CD/DVD, jaką mamy, choć każdy na świecie producent powie, że rozmiar produkownych dysków to ich wewnętrzna decyzja :)

k.

Data: 2009-04-06 00:38:49
Autor: Krzysztof Halasa
"kashmiri" <xkashmirix@gmail.com> writes:

A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co
najwyżej zimą na podpałkę :)

Zebys sie nie zdziwil.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-04-07 23:43:17
Autor: kashmiri
Gotówka z kredytówki przez Paypal
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> had the courage to write:
"kashmiri" <xkashmirix@gmail.com> writes:
A nie! Zapomniałem, że za granicą prawo amerykańskie może służyć co
najwyżej zimą na podpałkę :)
Zebys sie nie zdziwil.

Nie no, jestem pragmatykiem, wiem że rzeczywistość zwykle wymyka się regułom...
k.

Data: 2009-04-05 22:20:32
Autor: kashmiri
[...]

Nie musi być "ktoś z rodziny" - może być ta sama osoba na dwa różne adresy email...

Byty wirtualne trzeba mnożyć ponad potrzebę :)

k.

Gotówka z kredytówki przez Paypal