Gowin ma nieślubnego syna

Data: 2012-10-21 05:46:19
Autor: Przemysław W
Gowin ma nieślubnego syna
Nieślubny syn, romans z Joanną Muchą i powiązania z aferzystami - polityczny świat huczy od plotek na temat ministra sprawiedliwości Jarosława Gowina. On sam jest przekonany, że ktoś zbiera na niego haki

Sejmowe korytarze huczą od plotek, które mają skompromitować ministra sprawiedliwości Jarosława Gowina – pisze tygodnik „Wprost”. Polityczny światek szepce o tym, że Gowin ma nieślubnego syna i że romansował z posłanką Joanną Muchą. Ale to nie wszystko. Inne szeroko kolportowane plotki dotyczą nieprawidłowości finansowych w kierowanej przez Gowina Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera w Krakowie, a także powiązań Gowina z oskarżanym o korupcję prezydentem Sopotu Jackiem Karnowskim, bohaterem słynnej „afery sopockiej”.

Co na to sam minister?

– Zabierając się za deregulację zawodów, czy głębokie reformy w wymiarze sprawiedliwości, wiedziałem, że naruszam duże interesy i że uruchomiona będzie przeciwko mnie kampania oszczerstw. Uprzedzał mnie o tym Leszek Balcerowicz, którego spotkało coś podobnego. Trudno. Polityka to zajęcie dla ludzi o twardej skórze i silnych nerwach – powiedział Gowin tygodnikowi „ Wprost”. Według współpracowników ministra, Gowin zachowuje się jak w oblężonej twierdzy i spodziewa ataku.

Data: 2012-10-21 13:14:04
Autor: Przemysaw M.
Gowin ma nielubnego syna
Dnia Sun, 21 Oct 2012 05:46:19 -0500, Przemysaw W napisa(a):

Nielubny syn, romans z Joann Much i powizania z aferzystami - polityczny wiat huczy od plotek na temat ministra sprawiedliwoci Jarosawa Gowina. On sam jest przekonany, e kto zbiera na niego haki

Polityczny wiat PiS moe i huczy ale smolesk mg. Jakie romanse i czy
ma nieubnego syna Jarosaw Kaczyski? --

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by
 zwycionym, a nie ulec to zwycistwo  - powiedzia Jarosaw Kaczyski.

Data: 2012-10-21 13:46:30
Autor: Grzegorz Z.
Gowin ma nielubnego syna
Przemysaw W napisa:

Nielubny syn

No i co z tego e nielubny? A moe nielubne powinno si usuwa?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowoci oznacza prawo do ycia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-21 14:25:23
Autor: mkarwan
Gowin ma nielubnego syna
Uytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomoci news:k60nao$mof$1dont-email.me...

Z listw Grzegorza Z. tchrzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koscil.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydw nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-21 14:03:23
Autor: pluton_
Gowin ma nielubnego syna
Przyroda nie zna pojecia slubu.Prawo naturalne tez nie.
Mozna miec dzieci i bez slubu.

Nullification

Gowin ma nieślubnego syna