Gowin nie ma szans

Data: 2010-06-30 04:13:39
Autor: Grzegorz Z.
Gowin nie ma szans
Klub Lewicy przygotowuje projekt ustawy o legalizacji związków
homoseksualnych – wynika z informacji „Wprost”. Wśród założeń, nad którymi
pracują posłowie SLD, znajduje się m.in. prawo do adopcji biologicznego
dziecka partnera. – To zagranie ma związek z kampanią wyborczą. Projekt nie
ma szans – komentuje Jarosław Gowin z PO. Politycy Sojuszu dostali te założenia w zeszłym tygodniu. Przygotowała je
Grupa Inicjatywna ds. Związków Partnerskich, w skład której wchodzą m.in.
działacze Kampanii Przeciw Homofobii. – Chcemy, by ostateczna wersja
projektu powstała jak najszybciej – mówi „Wprost" poseł SLD Sławomir
Kopyciński. – Liczymy, że projekt zostanie złożony do laski marszałkowskiej
jeszcze we wrześniu – dodaje Tomasz Szypuła z zarządu KPH.

Założenia do projektu ustawy są wzorowane na rozwiązaniach francuskich. W
ich myśl osoby zawierające umowę o związku partnerskim (autorzy nie
wspominają o płci, co otwiera drogę do legalizacji związków gejowskich)
nabędą większość praw przysługującym małżonkom. Między innymi będą
zaliczani do pierwszej grupy spadkowej przy obliczaniu podatku od spadków
lub darowizn, otrzymają prawo dziedziczenia po sobie bez testamentu, będą
mogli się wspólnie rozliczać, uzyskają prawo do pochowania zmarłego
partnera. Najbardziej kontrowersyjny zapis założeń dotyczy możliwości
adopcji. „Partnerzy (…) uzyskują prawo do adopcji biologicznego
małoletniego dziecka partnera" – czytamy w dokumencie.

- Zdarza się, że małżeństwo, w którym jest dziecko, się rozpada i kobieta
wiąże się z inną kobietą. Dzięki takiemu zapisowi jej partnerka uzyska
prawo do opieki nad dzieckiem w razie jej śmierci. Chodzi tu wyłącznie o
zabezpieczenie interesu dziecka – tłumaczy w rozmowie z „Wprost"
wiceszefowa SLD Katarzyna Piekarska. I po chwili zastrzega: - To
najbardziej kontrowersyjny zapis i wymaga debaty wewnątrz klubu. Będzie,
nad czym dyskutować.

- Założenia są listą naszych marzeń. Zdajemy sobie sprawę, że na pewno nie
wszystkie znajdą się w ostatecznej wersji ustawy. Z tego, co wiem, to szef
SLD Grzegorz Napieralski jest przeciwny adopcji biologicznych dzieci
partnerów. Twierdzi, że przez ten zapis może polec cała ustawa – mówi
Szypuła. – W tej kadencji może być ciężko przeforsować tę ustawę. Liczymy,
że większe szanse pojawią się po przyszłorocznych wyborach parlamentarnych
– dodaje.

Co na to posłowie najliczniejszego klubu w Sejmie czyli Platformy? –
Poruszanie tego tematu przez SLD akurat dziś ma oczywisty kontekst
wyborczy. W tej kadencji Sejm na pewno nie zajmie się tym projektem. Mam
zresztą nadzieję, że taka ustawa nigdy nie zostanie przyjęta – mówi
„Wprost" Jarosław Gowin.

http://www.wprost.pl/ar/200232/SLD-zglosi-ustawe-o-zwiazkach-gejowskich/

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-30 09:28:37
Autor: WW
Gowin nie ma szans
W dniu 2010-06-30 04:13, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Obecnie SLD ma szanse na przepchnięcie większej ilości swoich ustaw. W umizgiwaniu się do lewicy, obaj kandydaci złożyli wiele deklaracji i obecnie można o nich śmiało przypominać, wnosząc kolejne uchwały.
Do czasu wyborów do sejmu.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-06-30 17:40:20
Autor: 'he®sk'
Gowin nie ma szans
On Wed, 30 Jun 2010 04:13:39 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 ooo, to homseksualisci/lesbijki maja dzieci (biologiczne) ?
 skoro tak to dowodzi, ze homoseksualizm to choroba a nie  stan umyslu. ciekaw jesteem co na to pewna damulka z sld,
 anitka blochowiak, ktora homoseksualistow okreslila jako  zboczkow w kolorowych skarpetkach. lewica przy okazji  wszelkich wyborow pala naglym uczuciem do kochajacych inaczej.
 mieso armatnie po wyborach idzie w zapomnienie. czy ktos zna
 wsrod lewakow jakiegos "homosia" ? --

 HeSk

Data: 2010-06-30 19:04:12
Autor: Grzegorz Z.
Gowin nie ma szans

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Stul pysk dziadu!

Nie wypowiadaj się na temat rzeczy co do których nie masz zielonego
pojęcia!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-30 19:09:37
Autor: 'he®sk'
Gowin nie ma szans
On Wed, 30 Jun 2010 19:04:12 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Stul pysk dziadu!

Nie wypowiadaj się na temat rzeczy co do których nie masz zielonego

spieprzaj dziadu! ;o)))

czyzbys byl "kochajacym inaczej" ? ciekawie, ciekawie ;o)

--

 HeSk

Gowin nie ma szans