Gowin "pojechał tam posprzątać" i "udaje wariata"

Data: 2012-08-20 21:47:38
Autor: Gringo
Gowin "pojechał tam posprzątać" i "udaje wariata"
A nie pisałem dużo wcześniej, że udaje wariata?

Zdaniem Janusza Palikota minister Jarosław Gowin powinien się honorowo podać
do dymisji. - Mam wrażenie, że Gowin raczej pojechał tam posprzątać
politycznie, czyli ukryć powiązania polityków Platformy pomorskiej ze
środowiskiem gospodarczym Marcina P. i jego żony, ukryć niedoskonałości w
działaniu prokuratury, a także innych instytucji - powiedział w "Gościu
Wydarzeń" Janusz Palikot. Dodał, że teraz minister "udaje wariata".

Gowin był w poniedziałek w Gdańsku, gdzie w tamtejszym sądzie zapoznawał się
z działaniami wymiaru sprawiedliwości w związku z ujawnieniem zdarzeń wokół
spółki Amber Gold należącej do Marcina P.

Janusz Palikot odnosząc się do konferencji prasowej ministra powiedział w
programie "Gość Wydarzeń", że cała sprawa jest "kompromitacją pana ministra
Gowina". - Dziesiątki tysięcy Polaków straciło - niektórzy tysiące,
niektórzy setki, niektórzy miliony złotych i prawdopodobnie ich już nie
odzyskają - mówił. - Sprawa dotyczy ogromnego politycznego i ekonomicznego
przekrętu.

Jak dodał Palikot służby ministra powinny zareagować na wpisanie spółki na
listę ostrzeżeń przez Komisję Nadzoru Finansowego, na wnioski prokuratury i
na "różnego rodzaju inne sygnały, które się pojawiały". - Niczego nie
zrobiły. I minister Gowin, który uważa, że nic się nie stało. No, po prostu
udaje wariata - mówił w Polsat News Janusz Palikot.

Polityk zauważył przy tym, że "ABW, CBA, CBŚ nie objęło premiera i jego
rodziny, Michała Tuska tarczą antykorupcyjną". Pytał też o operacje
prowadzone przez służby specjalne po tym, jak KNF wpisał spółkę Marcina P.
na listę ostrzeżeń. - To są rzeczy, których powinniśmy się dowiedzieć od
ministra, a nie to, że nic się nie stało - komentował słowa ministra Janusz
Palikot.

Data: 2012-08-20 20:11:02
Autor: Observatore
Gowin
Gringo <gringo@qmail.com> napisał(a):
A nie pisałem dużo wcześniej, że udaje wariata?

Zdaniem Janusza Palikota minister Jarosław Gowin powinien się honorowo podać

a Palikot juz dawno powinien byc poza polityka...i udac sie tam , gdzie schowal kase nie tylko przed panstwem, ale i pierwsza zona...

Data: 2012-08-21 07:44:48
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-20 21:47, Gringo pisze:
A nie pisałem dużo wcześniej, że udaje wariata?

Myślę że możesz sę mylić - on wcale nie udaje, on po prostu taki jest.

Data: 2012-08-22 16:26:04
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 21 Aug 2012 07:44:48 +0200, Trybun napisał(a):

W dniu 2012-08-20 21:47, Gringo pisze:
A nie pisałem dużo wcześniej, że udaje wariata?

Myślę że możesz sę mylić - on wcale nie udaje, on po prostu taki jest.

Nie wiedziałem, że się znacie.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-08-22 16:30:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-22 16:26, Przemysław M. pisze:
[...]

A dał mi się poznać dość dobrze.. Pozer, pozujący na świętoszka.

Data: 2012-08-22 17:05:25
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 22 Aug 2012 16:30:21 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Możesz rozwinąć "poznać dość dobrze"? Jak jesteście/byliście blisko?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Gowin "pojechał tam posprzątać" i "udaje wariata"