Gowin to mniej niż pół Suskiego

Data: 2014-07-03 06:13:18
Autor: stevep
Gowin to mniej niż pół Suskiego
# Kim zostanie Jarosław Gowin? Znanym, udzielającym ważnych wywiadów,  pojedynczym posłem. Wartym dla Jarosława Kaczyńskiego tyle, co pół Marka  Suskiego. Nie mam racji? To niech były minister sprawiedliwości zapyta o  to obecnych europosłów PiS, a niegdyś szefów Przymierza Prawicy. Jeśli  będą szczerzy, to dużo mu powiedzą o tej otwartości szefa PiS. To naprawdę  będzie bolesne dowiedzieć się, że znaczy się mniej niż pół Suskiego…
„Byłem zaskoczony stopniem jego otwartości. Trafnie analizuje wyzwania  stojące przed polską prawicą. Mogę wypowiadać się tylko w imieniu Polski  Razem. Jako jej lider widzę możliwość współpracy z PiS-em. Nie obawiam się  mitycznego w jakimś sensie pożarcia przez większego partnera” – powiedział  w wywiadzie dla mojego ulubionego portalu Jarosław Gowin o swojej rozmowie  z Jarosławem Kaczyńskim  (http://wpolityce.pl/polityka/203271-gowin-o-rozmowie-z-kaczynskim-bylem-zaskoczony-stopniem-jego-otwartosci-trafnie-analizuje-wyzwania).

Biedny nie wie, że taki sojusz w historii PiSu już był. Był to sojusz z  Przymierzem Prawicy Marka Jurka i Kazimierz M. Ujazdowskiego. I, że taki  sojusz jest pułapką bez wyjścia. Bo najpierw wewnątrz tej mniejszej partii  będą promowani ci, którzy będą chcieli podporządkować się Prezesowi, tak,  że zwolennicy autonomii – żeby przeżyć – też będą musieli dążyć do  podporządkowania, a potem odbędzie się plasterkowanie.

Tak, tak – powie Prezes, oczywiście, umowa obowiązuje. Ale w Białymstoku  nie może być Żalka. Dlaczego? Bo buntuje się Jurgiel.. I w Rzeszowie nie  może być Jaworskiego… Bo przeciw jest Kuchciński… Tak, tak, te dwa,  poważne polityczne byty – i kilka im podobnych – absolutnie wiążą ręce  Jarosławowi Kaczyńskiemu. I tak dalej i tak dalej…

A kim zostanie Jarosław Gowin? Znanym, udzielającym ważnych wywiadów,  pojedynczym posłem. Wartym dla Jarosława Kaczyńskiego tyle, co pół Marka  Suskiego. Nie mam racji? To niech były minister sprawiedliwości zapyta o  to obecnych europosłów PiS, a niegdyś szefów Przymierza Prawicy. Jeśli  będą szczerzy, to dużo mu powiedzą o tej otwartości szefa PiS. To naprawdę  będzie bolesne dowiedzieć się, że znaczy się mniej niż pół Suskiego…

I na koniec. Dzisiejsza Gazeta Wyborcza informuje, że wielkopolski PiS  poważnie myśli o koalicji sejmikowej z SLD. Tym samym SLD, z którym  koalicji tak bał się w PO Jarosław Gowin  (http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,16241655,SLD_z_PiS_mysla_o_koalicji_w_sejmiku__Chca_miec_kontrole.html).
  Tak. Ma rację. Szef PiS to jest naprawdę bardzo otwartym facetem… #
Ze strony:
http://tnij.org/xoy43s3

--
stevep