Gowin wypadl bardzo blado...

Data: 2009-10-15 12:33:25
Autor: Tomek
Gowin wypadl bardzo blado...
We wczorajszym programie "Warto rozmawiac". Jego argumenty mnie nie przekonaly...
Polecam - http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/warto-rozmawiac/wideo/cud-w-sokolce-polityka-milosci-czy-prowincjonalny-kryminal-14102009
Rozmowa o polityce w drugiej czesci programu.
Tomek

Data: 2009-10-15 13:38:47
Autor: cytryna
Gowin wypadl bardzo blado...
[...]

Co by nie powiedzieć 81% uczestników sondy wpadło w zachwyt gangsterskim numerem dotyczącym odwołania Mariusza Kamińskiego - szefa CBA. Wielkie święto mafii tak polskiej jak i międzynarodowej. Ważne, że ksiądz Gowin błogosławi ten
numer rodem z podwórka. Brawo, zapamietamy wiernopoddańcze dywagacje. --

Data: 2009-10-15 13:46:16
Autor: zbig
Gowin wypadl bardzo blado...

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hb6u4l$1p1$1atlantis.news.neostrada.pl...
We wczorajszym programie "Warto rozmawiac". Jego argumenty mnie nie przekonaly...

Nie bardzo dopuszczali go do głosu i tak podziwiam go, ze potrafił zachowć spokuj i klasę wobec rozjuszonej hałastry.

Data: 2009-10-15 13:55:44
Autor: zbig
Gowin wypadl bardzo blado...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb720q$85m$1news.task.gda.pl...

[...]

spokój, rzecz jasna

Data: 2009-10-15 14:07:21
Autor: Piotr
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:46:16 +0200, zbig napisał(a):

Nie bardzo dopuszczali go do głosu i tak podziwiam go, ze potrafił zachowć spokuj i klasę wobec rozjuszonej hałastry.

Hm, nie gniewaj się zbigu, ale czy ty rozumiałeś, o czym ta "hałastra"
mówi?
Bo ja się obawiam, że nie, stąd taki bezpardonowy epitet. A Gowin mało
mówił, bo nie miał nic do powiedzenia (uwazam, że z powodu
lojalności).
Piotr

Data: 2009-10-15 14:20:11
Autor: WW
Gowin wypadl bardzo blado...
zbig pisze:
[...]

Klasę ??!! Ten szmaciarz. ??

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-10-15 14:28:15
Autor: cirrus
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia 15-10-2009 o 13:46:16 zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
We wczorajszym programie "Warto rozmawiac". Jego argumenty mnie nie
przekonaly...

Nie bardzo dopuszczali go do gÂłosu i tak podziwiam go, ze potrafiÂł  zachowĂŚ
spokuj i klasĂŞ wobec rozjuszonej haÂłastry.

"Warto rozmawiać" to jeden z najbardziej tendencyjnych programĂłw w  środkach masowego przekazu.

--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-10-15 14:30:10
Autor: Tomek
Gowin wypadl bardzo blado...

"Warto rozmawiać" to jeden z najbardziej tendencyjnych programów w
środkach masowego przekazu.

Deprecjonujesz program, a nie to co mówili zaproszeni goscie. Czyżby jak Gowinowi brak Ci jest argumentów merytorycznych?
Ps. A nie tendencyjne jakieś znasz programy?
T.

Data: 2009-10-15 18:07:11
Autor: cirrus
Gowin wypadl bardzo blado...
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hb74vj$hgv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sposób doboru rozmówów i prowadzenie przez Popierdalskiego jest jak w czasach stalinowskich, a Gowina zwolennikiem nie jestem.

--
stevep

Data: 2009-10-15 14:30:47
Autor: Piotr
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia Thu, 15 Oct 2009 14:28:15 +0200, cirrus napisał(a):

"Warto rozmawiać" to jeden z najbardziej tendencyjnych programów w  środkach masowego przekazu.

Nie?!
Wisz cyrkus, ja ostatnio sobie pooglądałem "Szkło kontaktowe", to
dopiero jest cymes tendencyjności. I kudy prostolinijnemu
Pospieszalskiemu do szkiełkowej manipulacji.
Piotr

Data: 2009-10-15 14:44:50
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
Piotr napisał(a):
Wisz cyrkus, ja ostatnio sobie pooglądałem "Szkło kontaktowe", to
dopiero jest cymes tendencyjności. I kudy prostolinijnemu
Pospieszalskiemu do szkiełkowej manipulacji.

No, i tak właśnie powinno być...
to taka swoista dywersyfikacja
usług w środkach przekazu...
dla jednych jest 'Szkło kontaktowe'
a dla innych 'Plebania'... i co w tym
złego...?

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 13:04:47
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):

No, i tak w=B3a=B6nie powinno by=E6...
to taka swoista dywersyfikacja
us=B3ug w =B6rodkach przekazu...
dla jednych jest 'Szk=B3o kontaktowe'
a dla innych 'Plebania'... i co w tym
z=B3ego...?

*szklo kontaktowe* to program porwadzony przez antypolskie sluzby specjalne.
Poziom tego programu jest wyjatkowo niski. To nie jest prawda,ze tak powinno byc.
Tego typy programy powinny byc zlikiwdowane. Takich programow NIE MA w
panstwach cywilizowanych !!

Data: 2009-10-15 15:16:33
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
  Karol napisał(a):
[...]

Wolno ci tak myśleć, nawet tu pisać
te bzdury, ale proszę, używaj naszych
polskich czcionek, bo wygląda jakby
to ciebie prowadziły te służby...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 13:20:43
Autor: KArol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):

Wolno ci tak my=B6le=E6, nawet tu pisa=E6
te bzdury, ale prosz=EA, u=BFywaj naszych
polskich czcionek, bo wygl=B1da jakby
to ciebie prowadzi=B3y te s=B3u=BFby...

 ja stwierdzam FAKT ktory jest powszechnie znany. Ja widze juz kolejny raz, ze
ty nie jestes Polakiem i twoje opinie mnie nie interesuja.

Data: 2009-10-15 15:24:33
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
KArol napisał(a):
 ja stwierdzam FAKT ktory jest powszechnie znany. Ja widze juz kolejny raz, ze
ty nie jestes Polakiem i twoje opinie mnie nie interesuja.

A myślisz, że twoje konfabulacje
tu kogoś interesują...? Nie bądź
dziecinny...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 13:37:05
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
KArol napisa=B3(a):
>  ja stwierdzam FAKT ktory jest powszechnie znany. Ja widze juz kolejny =
raz, ze
> ty nie jestes Polakiem i twoje opinie mnie nie interesuja.

A my=B6lisz, =BFe twoje konfabulacje
tu kogo=B6 interesuj=B1...? Nie b=B1d=BC
dziecinny...

To nie sa konfabulacje, to obiektywny wniosek wyplywajacy z obserwacji twoich wypowiedzi na tej grupie.

Ty nie jestes POLAKIEM i to jest ewidentne.

Data: 2009-10-15 15:49:35
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
  Karol napisał(a):
Ty nie jestes POLAKIEM i to jest ewidentne.

No, to ciesz się dzieciaku, ewidentnie...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 14:00:14
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
  Karol napisa=B3(a):
> Ty nie jestes POLAKIEM i to jest ewidentne.

No, to ciesz si=EA dzieciaku, ewidentnie...

dzieciaku? o co ci chodzi stary pryku? prawde ci napisalem.
Nie mam sie z czego cieszyc. Martwi mnie, ze tyle antypolskich szui jest na
tej grupie i sieje zamet w glowach Polakow.

Data: 2009-10-15 16:07:19
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Gowin wypadl bardzo blado...

" Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb79te$hcp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie mam sie z czego cieszyc. Martwi mnie, ze tyle antypolskich szui jest na
tej grupie i sieje zamet w glowach Polakow.

   cleaner pedalski ozwal sie.

   ar

Data: 2009-10-15 14:32:37
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
wsi spokojna, wsi wesola <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
   cleaner pedalski ozwal sie.

sprzedajny sk***yn, podszywajacy sie pod Polaka, rzekomy wielbiciel marszalka
Józefa Piłsudskiego, kolezka stefy z GW-na, ochlajmorda,
potwierdza kolejny raz kim jest na tej grupie i jakiego charkteru *aktywnosc*
prowadzi na tej grupie od lat pod roznymi nickami.

Czuje sie bezkarny, bo stara i zjechana przez pedalow dupe i zdegenerowany
alkoholem mozdzek, schowal poza granicami Polski.

Data: 2009-10-15 16:36:41
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Gowin wypadl bardzo blado...

" Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb7bq5$o6f$1inews.gazeta.pl...
[...]

   macicacizarawypadniear

Data: 2009-10-15 14:42:28
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
wsi spokojna, wsi wesola <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
   macicacizarawypadniear

ha, ha, ha -- intelektualista z chlewa.

Data: 2009-10-15 16:51:13
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Gowin wypadl bardzo blado...

" Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb7cck$qb3$1inews.gazeta.pl...
wsi spokojna, wsi wesola <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):

   macicacizarawypadniear

ha, ha, ha -- intelektualista z chlewa.

--

   6 min. na przeczytanie, zrozumienie wlasnego pochodzenia
   i udzielenie blyskotliwej riposty - suuuuuuuuuuuuuperdole!

   ar

Data: 2009-10-15 16:12:27
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
  Karol napisał(a):
dzieciaku? o co ci chodzi stary pryku? prawde ci napisalem.
Nie mam sie z czego cieszyc. Martwi mnie, ze tyle antypolskich szui jest na
tej grupie i sieje zamet w glowach Polakow.

Twoje antypolskie popisy są nadwyraz
szkodliwe... nie szanujesz języka polskiego,
to jak masz szanować tych, którzy się
tymże językiem posługują...
Pisz po polsku szujo, i nie wymyślaj bytów
ponad potrzebę...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 14:36:19
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):

Twoje antypolskie popisy s=B1 nadwyraz
szkodliwe... nie szanujesz j=EAzyka polskiego,
to jak masz szanowa=E6 tych, kt=F3rzy si=EA
tym=BFe j=EAzykiem pos=B3uguj=B1...
Pisz po polsku szujo, i nie wymy=B6laj byt=F3w
ponad potrzeb=EA...

jak widac ruskie kanalie dobrze ten jezyk poznaly i podszywaja sie w bezczelny
sposob pod Polakow.

Poza tym podobno dales mi plonka, wiec po co komentujesz moje posty?
Masz chociaz odrobine godnosci osobistej i honoru, antypolska mendo?

Data: 2009-10-15 16:51:10
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
  Karol napisał(a):
jak widac ruskie kanalie dobrze ten jezyk poznaly i podszywaja sie w bezczelny
sposob pod Polakow.

Zmyślasz, ubliżasz... taki z ciebie Karol...

Poza tym podobno dales mi plonka, wiec po co komentujesz moje posty?
Masz chociaz odrobine godnosci osobistej i honoru, antypolska mendo?

Dałem ci plonka, ale widziałem twoją
reakcję... Karolu bez godności, honoru,
i bez rozumu...
Te swoje urojenia i inwektywy wymieniaj
raczej ze swoimi kolesiami...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 15:05:52
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
> [...]
  Karol napisa=B3(a):
> jak widac ruskie kanalie dobrze ten jezyk poznaly i podszywaja sie w be=

Zmy=B6lasz, ubli=BFasz... taki z ciebie Karol...

zaczynamy odwracanie kota ogonem? za cienki bolek jestes pulsar na takie
zabawy ze mna. Twoje teksty wystarczy przejrzec i wyciagnac wlasciwe wnioski.

*nie tak dawo broniles szalejacej w Polsce korupcji i wystepowales przeciko
CBA i Kaminskiemu.

* na grupie popierasz klamliwe posty z gadzinowki antypolskiej, Gazety
Wyborczej, ktore zamieszcza tu stefa. Kim jest stefania i jaka jest jej rola
na tej grupie, to kazdy rozumny czlowiek,ktory jest Polakiem, doskonale wie.

* w tym watku bronisz programu ,ktory emituje kanal telewizyjny, zalozony
przez oszustow i gangsterow, ktorzy wywodza sie ze sluzb specjalnych
zwiazanych z rosyjskim wywiadem. * kilka tygodni temu, pisales tu z wielka nadzieja o tym, ze kolejnym
prezydentem Polski, zostanie Cimoszewicz. A kim byl Cimoszewicz to tez kazdy przyzwoity Polak wie.

* deklarowales na tej grupie czesto twoje poparcie dal PO, ktore zostalo
zalozone przez sluzby specjalne, powiazane z GRU i swiatem przestepczym (vide
ostatnie afery).
> Poza tym podobno dales mi plonka, wiec po co komentujesz moje posty?
> Masz chociaz odrobine godnosci osobistej i honoru, antypolska mendo?

Da=B3em ci plonka, ale widzia=B3em twoj=B1
reakcj=EA... Karolu bez godno=B6ci, honoru,
i bez rozumu...
Te swoje urojenia i inwektywy wymieniaj
raczej ze swoimi kolesiami...

jak widac piszesz o czyms, o czym nie masz nawet bladego pojecia, poniewaz jak
juz w tym watku ci udowodnilem, nie jestes po prostu Polakiem.

Piszesz na tej grupie, poniewaz zalezy ci na tym, aby macic w glowach Polakom.

Data: 2009-10-15 17:20:49
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
Karol napisał(a):
Piszesz na tej grupie, poniewaz zalezy ci na tym, aby macic w glowach Polakom.

Nie zmyślaj i przede wszystkim pisz po polsku...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 18:19:36
Autor: cirrus
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia 15-10-2009 o 15:37:05  Karol <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

wypowiedzi na tej grupie.

Ty nie jestes POLAKIEM i to jest ewidentne.

Ty jesteś kretynem i to jest ewidentne.

--
stevep

Data: 2009-10-15 15:21:36
Autor: cytryna
Gowin wypadl bardzo blado...
> [...]

byc.
Tego typy programy powinny byc zlikiwdowane. Takich programow NIE MA w

Jedno jest pewne, szkłem nawet kontaktowym d..y podetrzeć się nie da.

Data: 2009-10-15 18:18:19
Autor: cirrus
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia 15-10-2009 o 15:04:47  Karol <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A ktoś zmusza cię do słuchania tego kretynie? Ja nie oglądam bo uważam go  za nudny, coś te "służby specjalne" kiepsko się starają.

--
stevep

Data: 2009-10-15 15:01:11
Autor: Piotr
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia Thu, 15 Oct 2009 14:44:50 +0200, pulsar napisał(a):

[...]

Nie mówimy o dywersyfikacji, tylko o tendencyjności.
Bo tak, to oczywista, nich sobie durny elektorat ogląda co chce.
Piotr

Data: 2009-10-15 15:09:48
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
Piotr napisał(a):
Nie mówimy o dywersyfikacji, tylko o tendencyjności.

Tendencyjność bierze się właśnie
z dywersyfikacji... bez jednego
nie byłoby drugiego...

Bo tak, to oczywista, nich sobie durny elektorat ogląda co chce.

No tak, wolność Tomku...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 15:02:42
Autor: zbig
Gowin wypadl bardzo blado...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xlqjfioc0506.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

jest podstawowa różnica. TVN jest stacja prywatną i jeśli będzie miało kaprys kogoś nie lubić to ma do tego święte prawo dopóki reklamodawcy chcą płacić za reklamy. TVP opłacamy wszyscy - i PiSowcy i PO-wcy i nawet SLD-owcy, należy więc swoje prywatne sympatie schować do kieszeni.

Data: 2009-10-15 13:08:14
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
[...]

to nie jest obiektywna telewizja prywatna . to jest telewizja ktora zalozyli postkomunisci, glowni beneficieci rzekomej
transformacji ustrojowej, czyli aferzysci i gangsterzy ktorzy okradli
spoleczenstwo polskie.

Data: 2009-10-15 15:14:09
Autor: zbig
Gowin wypadl bardzo blado...

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb76ru$5hl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Popłacz jeszce trochę. A WSI, ruscy, niemcy???
I co z tego - to telewizja prywatna!

Data: 2009-10-15 13:18:22
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Popłacz jeszce trochę. A WSI, ruscy, niemcy???
I co z tego - to telewizja prywatna!

kompromitujesz sie i teraz widze kim jestes. Zalosne.

Data: 2009-10-15 15:27:05
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
Karol napisał(a):

Popłacz jeszce trochę. A WSI, ruscy, niemcy???
I co z tego - to telewizja prywatna!

kompromitujesz sie i teraz widze kim jestes. Zalosne.

Te twoje przywidzenia dają się leczyć,
odwagi, dasz radę...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

Data: 2009-10-15 13:33:35
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
Karol napisa=B3(a):

>=20
> kompromitujesz sie i teraz widze kim jestes. Zalosne.

Te twoje przywidzenia daj=B1 si=EA leczy=E6,
odwagi, dasz rad=EA...

taak, teraz postaw mi diagnoze.
Argumentow merytorycznych znowu brak homosovietikusie?

Data: 2009-10-15 15:50:12
Autor: pulsar
Gowin wypadl bardzo blado...
  Karol napisał(a):

taak, teraz postaw mi diagnoze.
Argumentow merytorycznych znowu brak homosovietikusie?

PLONK

Data: 2009-10-15 13:57:56
Autor: Karol
Gowin wypadl bardzo blado...
pulsar <qwerty123@neostrada.pl> napisał(a):
  Karol napisa=B3(a):

> taak, teraz postaw mi diagnoze.
> Argumentow merytorycznych znowu brak homosovietikusie?

PLONK

ha, ha, ha, ha --

Data: 2009-10-15 15:02:08
Autor: Piotr
Gowin wypadl bardzo blado...
Dnia Thu, 15 Oct 2009 15:02:42 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Idź do wracza, od uma.
Piotr

Data: 2009-10-15 15:14:39
Autor: zbig

[...]