Gówniana Polska...

Data: 2009-03-19 11:51:54
Autor: Tzva Adonai
Gówniana Polska...
Polska leży gównem! Była drewniana, była murowana, była nawet szklana.
Dzi¶ jest obsrana i obszczana - pisze na swoim blogu Anna Mucha.

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,6402182,Anna_Mucha_wszedzie_widzi_gowna_.html

Data: 2009-03-19 20:08:23
Autor: raff
Gówniana Polska...
Tzva Adonai pisze:
Polska leży gównem! Była drewniana, była murowana, była nawet szklana.
Dzi¶ jest obsrana i obszczana - pisze na swoim blogu Anna Mucha.

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,6402182,Anna_Mucha_wszedzie_widzi_gowna_.html

No nie dziwie sie, bo ta panna ma samo gowno w glowie.

R.

Data: 2009-03-19 12:24:46
Autor: adam_peszka
Gówniana Polska...
On 19 Mar, 20:08, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

>http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,6402182,Anna_Mucha_wszedzie_widzi...

No nie dziwie sie, bo ta panna ma samo gowno w glowie.

by sie dziewczyna najpierw grac porzadnie nauczyla

Data: 2009-03-19 20:32:13
Autor: matusm
Gówniana Polska...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:e081d079-63ae-46a3-a7b9-cee64da86cbac9g2000yqm.googlegroups.com...
Polska leży gównem! Była drewniana, była murowana, była nawet szklana.
Dzi¶ jest obsrana i obszczana - pisze na swoim blogu Anna Mucha.

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,6402182,Anna_Mucha_wszedzie_widzi_gowna_.html

No luuudzie ona jest szkaradna i pokraczna a  zreszta  byla  zona tego pedala Wojewodzkiego,,,,,,
Przyslowia,,,,,"Pokaz mi swoja zone a powiem kim jestes",,,oboje w sam raz zydokomuna,prostytucja wizyjna na uslugach,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-03-19 20:55:25
Autor: awe