Gówno Prawda na stadionie Legii.

Data: 2011-04-14 15:16:12
Autor: obserwator
Gówno Prawda na stadionie Legii.
Kilkanaście tysięcy kibiców Legii Warszawa podczas meczu 9 kwietnia utworzyło
żywy napis „gówno prawda”, przypominający logo „Gazety Wyborczej”.

http://www.youtube.com/watch?v=S1eoVgVM3As&feature=player_embedded

http://beatrycze.nowyekran.pl/post/10510,gowno-prawda-na-stadionie-legii

Data: 2011-04-14 18:35:41
Autor: pluton
[...]

To pikus przy tym co sie bedzie dzialo w jesiennych wyborach. Kilka milionow
Polakow napisze na kartkach wyborczych 'spieprzaj dziadu'.

Nullification

Data: 2011-04-14 18:48:59
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:io77g7$233$1inews.gazeta.pl...
Kilkanaście tysięcy kibiców Legii Warszawa podczas meczu 9 kwietnia
utworzyło
żywy napis &#8222;gówno prawda&#8221;, przypominający logo &#8222;Gazety
Wyborczej&#8221;.

To pikus przy tym co sie bedzie dzialo w jesiennych wyborach. Kilka milionow
Polakow napisze na kartkach wyborczych 'spieprzaj dziadu'.

I mowisz ze Tusk sobie pojdzie ?

R.

Data: 2011-04-14 20:31:51
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-14 18:48, raff pisze:
I mowisz ze Tusk sobie pojdzie ?

Niestety nie:(

Data: 2011-04-14 20:40:31
Autor: u2
W dniu 2011-04-14 20:31, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-04-14 18:48, raff pisze:
I mowisz ze Tusk sobie pojdzie ?

Niestety nie:(

Dlugo nie pociagnie. Wyglada coraz gorzej. Widac ze polityka na dobre mu
nie wychodzi.

Data: 2011-04-14 20:53:28
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4da73fa3$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jedyne co mu wychodzi, to wlosy.

R.

Data: 2011-04-14 21:03:13
Autor: u2
W dniu 2011-04-14 20:53, raff pisze:
Dlugo nie pociagnie. Wyglada coraz gorzej. Widac ze polityka na dobre mu
> nie wychodzi.
Jedyne co mu wychodzi, to wlosy.

No i te oczka ciągle mu się rozbiegają.

Data: 2011-04-15 06:51:01
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:io7frh$6vn$1news.onet.pl...
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

Kaczyńskiemu juz wyszły.

--
stevep

Data: 2011-04-15 20:36:40
Autor: pluton
Gówno Prawda na stadionie Legii.
> Jedyne co mu wychodzi, to wlosy.
> R.

Kaczyńskiemu juz wyszły.

W nosie ma calkiem bujne...

Nullification

Data: 2011-04-15 20:33:54
Autor: u2
GĂłwno Prawda na stadionie Legii.
W dniu 2011-04-15 20:36, pluton pisze:
Jedyne co mu wychodzi, to wlosy.
R.

KaczyĂąskiemu juz wyszÂły.

W nosie ma calkiem bujne...

Fakt, u Nitrasa.

Data: 2011-04-15 20:46:10
Autor: pluton
Gówno Prawda na stadionie Legii.

> W nosie ma calkiem bujne...

Fakt, u Nitrasa.

Nitrasa  to jakas czesc nosa wariata?

Nullification

Data: 2011-04-15 21:10:15
Autor: u2
Gówno Prawda na stadionie Legii.
W dniu 2011-04-15 20:46, pluton pisze:
W nosie ma calkiem bujne...

> Fakt, u Nitrasa.

Nitrasa  to jakas czesc nosa wariata?

Nie wiem, jest tobie podobny, poza tym ma bujnie w nosie :)

Data: 2011-04-15 21:36:43
Autor: pluton
Gówno Prawda na stadionie Legii.

> Nitrasa  to jakas czesc nosa wariata?

Nie wiem, jest tobie podobny, poza tym ma bujnie w nosie :)

czy jakas dupa z niecki moze przetlumaczyc to na jezyk polski ?

Nullification

Data: 2011-04-15 21:41:02
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 21:36, pluton pisze:
Nie wiem, jest tobie podobny, poza tym ma bujnie w nosie :)

czy jakas dupa z niecki moze przetlumaczyc to na jezyk polski ?

To poducz sie w koncu, sowiecki fagasie :)

Data: 2011-04-15 21:50:03
Autor: pluton
Gówno Prawda na stadionie Legii.

> czy jakas dupa z niecki moze przetlumaczyc to na jezyk polski ?

To poducz sie w koncu, sowiecki fagasie :)

mnie wystarczy jezyk polski. nie chce sie uczyc jezyka kaczynskiego.
i zwracam ci uwage, ze to jest grupa polskojezyczna , a nie
kaczynskojezyczna.

Nullification

Data: 2011-04-15 21:48:50
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 21:50, pluton pisze:
[...]

To zaimplementuj polskie znaki fagasie :)

Data: 2011-04-15 22:09:40
Autor: pluton
> [...]
> i zwracam ci uwage, ze to jest grupa polskojezyczna , a nie
> kaczynskojezyczna.

To zaimplementuj polskie znaki fagasie :)

Ty, kaczynskojezyczny, nie ucz mnie jak sie pisze po polsku.

Nullification

Data: 2011-04-15 22:05:58
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 22:09, pluton pisze:
To zaimplementuj polskie znaki fagasie :)

Ty, kaczynskojezyczny, nie ucz mnie jak sie pisze po polsku.

Chyba z kacapii :)

Data: 2011-04-15 06:50:26
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:io78i4$6qr$1news.onet.pl...
[...]

Tusk nie, ale można wyslać prezia na emeryturę.

--
stevep

Data: 2011-04-14 21:05:20
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io77g7$233$1inews.gazeta.pl...
[...]

.... przy kandydatach z PO.
AZ

Data: 2011-04-15 06:49:24
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io733r$hgo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, ale to chodziło o wypowiedzi prezia.

--
stevep

Gówno Prawda na stadionie Legii.