[FOTO] Goworowo - Ostrołęka

Data: 2015-10-14 20:07:29
Autor: Wojtas
[FOTO] Goworowo - Ostrołęka
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/GoworowoOstroEka#

Miłej zabawy ;)
--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-10-14 22:33:12
Autor: Jacek G.
[FOTO] Goworowo - Ostrołęka
W dniu 2015-10-14 20:07, Wojtas napisał(a)::
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/GoworowoOstroEka#

Miłej zabawy ;)
Jak zwykle fajne te Twoje nostalgiczno-refleksyjne klimaty. I co mnie niezmiennie zadziwia, że poszczególne zdjęcia wydają się takie sobie, a całość tworzy taki właśnie specyficzny klimat.
A ja zapraszam w moje strony.
Wraz ze znajomymi robimy sobie co roku takie umowne "Zakończenie sezonu rowerowego", będące raczej pretekstem do wspólnej wycieczki, niż faktycznym zakończeniem rowerowania. Tym razem w południowych rejonach Katowic, w Lasach Murckowskich:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202015/ZKSR%202015

A jakby komuś było mało i chciałby w góry, to polecam dwie wycieczki - w Górach Bardzkich i Złotych w wykonaniu naszych przyjaciół:
www.naszegory.eu/Relacje/2015/09_26_Gory_Bardzkie
www.naszegory.eu/Relacje/2015/10_11_Trojak
--
Jacek G.

Data: 2015-10-15 08:00:04
Autor: bans
[FOTO] Goworowo - Ostrołęka
W dniu 2015-10-14 o 22:33, Jacek G. pisze:

faktycznym zakończeniem rowerowania. Tym razem w południowych rejonach
Katowic, w Lasach Murckowskich:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202015/ZKSR%202015

No ale jak to? Zakończenie sezonu? Dlaczego?!

--
bans

Data: 2015-10-15 02:51:56
Autor: Jacek G.
[FOTO] Goworowo - Ostro³êka
W dniu czwartek, 15 pa¼dziernika 2015 08:00:06 UTC+2 u¿ytkownik bans napisa³:
W dniu 2015-10-14 o 22:33, Jacek G. pisze:

> faktycznym zakoñczeniem rowerowania. Tym razem w po³udniowych rejonach
> Katowic, w Lasach Murckowskich:
> www.jacekg.netai.net/Relacje/Jesien%202015/ZKSR%202015

No ale jak to? Zakoñczenie sezonu? Dlaczego?!

No tak umownie tylko - mam nadziejê, ¿e jeszcze uda mi siê dokrêciæ parê km przed zim± - zw³aszcza, ¿e do 2000 w tym roku brakuje mi ok. 150 (¿aden to wynik, ale jednak ta magia okr±g³ych cyferek ;). A zim±, to raczej narty - byleby ¶nieg by³.
--
Jacek G.

[FOTO] Goworowo - Ostrołęka