Gra Endera

Data: 2015-01-03 18:08:41
Autor: Titus Atomicus
Gra Endera
In article <1afv818480498$.j6yfxdjc4do3.dlg@40tude.net>,
 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

Ostatecznie obejrzalem wczoraj. Totalna nedza. Jezeli w ksiazce bylo cos
wartosciowego i miala jakis tam "czynnik kultowosci", to w filmie zrecznie
sie tego pozbyto i zostala sprawnie zrealizowana wydmuszka. Co gorsze,
gdybym nie znal ksiazki, pewnie odebralbym film jako jeszcze slabszy -
teraz uzupelnialem sobie jego niedostatki tym, co mi pozostalo z lektury.

4/10

Filmu nie widzialem, ale tytul kojarzy mi sie jakos z pilka nozna.
:-(
--
TA

Data: 2015-01-03 23:30:03
Autor: Koziołek
Gra Endera
Titus_Atomicus napisał:
Filmu nie widzialem, ale tytul kojarzy mi sie jakos z pilka nozna.
:-(

10/10 za rozbawienie :)

Pozdr.,

Koziołek