Gra giełdowa

Data: 2010-01-25 20:17:33
Autor: Golibroda
Gra giełdowa
Witam

Moja córka chciałaby pobawić się wirtualnie na giełdzie jako początkująca. Jaką stronę możecie jej polecić?
Onetu czy może inną ?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-01-25 21:25:50
Autor: skippy
Gra giełdowa

Użytkownik "Golibroda" <golibroda@ala.ma.asa> napisał w wiadomości news:hjkrdh$2ck$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wystarczy żeby typowała na podstawie close z tabel w gazetach, na początek.
Po co od razu na ostro.

Data: 2010-01-25 22:35:31
Autor: Golibroda
Gra giełdowa
Wystarczy żeby typowała na podstawie close z tabel w gazetach, na początek.
Po co od razu na ostro.

Nie ostro ale wirtualnie...

Więc którą stronę wybrać ??
P.

Data: 2010-01-25 23:10:23
Autor: Dombrek
Gra giełdowa

[...]

Skippy ma racje, nie chodzi o platformę, ale o nauczenie się doboru papierów i podejmowania decyzji. A poza tym dobrze prowadzić taki wirtualny dziennik w Excelu - przy okazji i tego programu się trochę nauczy.
Dombrek

Data: 2010-01-26 09:27:59
Autor: Webmaster
Gra giełdowa
Data: 2010-01-26 12:08:57
Autor: Justin Starlight
Gra giełdowa
Golibroda pisze:
[...]

http://lajt.onet.pl/gragieldowa/
http://gra.invest24.pl/
http://gragieldowa.pl/

Google nie boli :)

Osobiście kiedyś bawiłem się na onecie, ale ogólnie nie polecam, tak jak koledzy wyżej napisali, lepszy "totek" na kartce/w arkuszu, typowanie i sprawdzanie tabelek.

Pozdrawiam
JS

Data: 2010-01-28 00:55:22
Autor: Patryx
Gra giełdowa
Moja córka chciałaby pobawić się wirtualnie na giełdzie jako początkująca. Jaką stronę możecie jej polecić?
Onetu czy może inną ?

Gra wirtualna to strata czasu. Załóż jej darmowy rachunek maklerski http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html daj parę stów i nich się bawi. Nie trzeba przecież od razu inwestować tysięcy. Niech sobie kupi akcje kilku spółek i na każdą wyda po kilkadziesiąt złotych i niech obserwuje co się z nimi będzie działo. Jak się pewniej poczuje to dokupi za więcej.

Gra giełdowa