Gra jak Red Orchestra multi na XBox360

Data: 2011-08-24 07:48:12
Autor: friedrich
Gra jak Red Orchestra multi na XBox360
Plus oferuje mi XBoxArcade w zamian za cyrograf na kolejne 2 lata. Ponieważ w świecie konsol 3 generacji jestem zupełnie zielony stąd pytanie: czy na XBoxa są gry online w stylu Red Orchestra? (czyli WWII, niezły realizm, kilkudziesięciu graczy na arenie + miło za pojazdy). Dodatkowo jakieś czołgowe gry multi z niezerowym realizmem?
(wiem że multi jest płatne - gold)

Data: 2011-08-28 11:15:11
Autor: spaceman
On 2011-08-24, friedrich <ccc@interia.eu> wrote:
[...]

Seria Battlefield, seria Call of Duty...pewnie jeszcze pare innych.
Ja polecam battlefieldy.

Gra jak Red Orchestra multi na XBox360