Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?

Data: 2009-04-23 17:55:27
Autor: george
Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?
Interesuje mnie S&P 500 mini przez net.

koszty, notowania, opóźnienia

Dzieki za wszelkie uwagi

george

Data: 2009-04-23 22:14:55
Autor: Dombrek
Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?

Interesuje mnie S&P 500 mini przez net.

koszty, notowania, opóźnienia

Gra przez któregokolwiek z polskich brokerów na zagranicznym rynku jest mało opłacalna - nie tylko wysokie koszty, ale i fatalne platformy. Lepiej znajdź brokera zagranicznego - żaden problem otworzyć rachunek.
Dombrek

Data: 2009-04-24 09:28:10
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?
Z tego co wiem, Bossa nie obsługuje zleceń na rynki zagraniczne przez net, tylko dzwonisz i recytujesz zlecenia przez telefon.
Prowizja na SP500 emini to w InteractiveBrokers 3,5$, a Bossa kasuje chyba 15$.
Przeczytaj u nich na stronie.
DJ

Data: 2009-04-24 10:52:09
Autor: george

"DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> wrote in message news:gsrppi$jcu$1news.onet.pl...
[...]

przez telefon ? łeee to lipa,
InteractiveBrokers, dzieki, sprawdze. Grasz tam może ? wypłacają kasę ?

george

Data: 2009-04-24 11:45:21
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?
To jest duża firma obsługująca prawie wszystkie najważniejsze rynki na świecie. Jej kapitalizacja to ponad 650 mln dolarów:
http://money.cnn.com/quote/quote.html?symb=IBKR&time=3yr
DJ

Data: 2009-04-24 12:45:24
Autor: DJ
Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?
InteractiveBrokers, dzieki, sprawdze. Grasz tam może ? wypłacają kasę ?

O tym i innych brokerach masz sporo informacji tutaj:

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewforum.php?f=4

Pozdrawiam

Darek

Gra ktoś może w Ameryce przez Bosse ?