Gra losowa

Data: 2012-04-20 06:58:50
Autor: Jacek
Gra losowa
W dniu 2012-04-18 11:47, Budzik pisze:
Chciałbym zorganizować grę losową.
Wszystko to, co tu napiszemy to będzie tylko i wyłącznie jakaś interpretacja polskiego prawa.
Skoro babki, które zorganizowały loterię z pierogami chcieli zamykać do więzień to pomyśl, czy warto ryzykować? Zarejestruj w Czechach.
Jacek

Data: 2012-04-20 07:00:21
Autor: Budzik
Gra losowa
Użytkownik Jacek niematakiegonumer@gmail.com ...

[...]

tylko o interpretacje mi chodzi - rozważania są delikatnie akademickie :)

Data: 2012-04-20 22:48:02
Autor: m
[OT]Re: Gra losowa
W dniu 20.04.2012 09:00, Budzik pisze:
[...]

Nieco obok tematu ... widziałem wczoraj fajny sposób ominięcia ustawy o grach losowych. Na stacji benzynowej, gdzieś w okolicach Łowicza stoi .... automat do inwestowania na foreksie :)

p. m.

Gra losowa