Gra o tron, odc.1

Data: 2011-04-19 10:43:12
Autor: Mark
Gra o tron, odc.1
Najbardziej oczekiwana premiera roku juz za nami:)
HBO specjalnie sie odkodowalo na ta okazje, wiec w HD bardzo fajnie sie
ogladalo.
Jestem wrecz zachwycony podstawowa rzecza - film byl bardzo wierny ksiażce,
balem sie że moze byc duzo gorzej - no moze nie tak jak w przypadku "Miecza
Prawdy", w koncu to HBO i byle g. nie zrobi i nie zmasakruje ksiazki - ale
wiadomo, film rzadzi sie swoimi prawami. A specjalnie niedawno przeczytalem
ponownie caly cykl - i jestem pod duzym wrazeniem wiernosc oryginalowi.
Co bardzo, ale to bardzo dobrze rokuje na przyszlosc - bo nie czarujmy sie,
na poczatki jest "wstep" do swiata Westeros by czytelnik/widz mogl ogarnac o
co tu chodzi:) Ale potem robi sie coraz lepiej
Co nie znaczy ze teraz bylo zle:) Wrecz przeciwnie. Bylo bardzo dobrze.
I na szczescie tworcy nie posuneli sie do "ugrzeczniania" filmu (ale
wiadomo, to HBO) wiec tam gdzie miala byc przemoc, jest przemoc, tam gdzie
mial byc seks, jest seks. Tak jak w "Rzymie" :)
Sean Bean jako Ned Stark swietnie trafiony, podobnie Tyrion, Catelyn za to
IMHO juz mniej. Khal Drogo niezly, moze i jako Conan jednak sie sprawdzi:) Czekam niecierpliwie na ciag dalszy
Nie wiem jak ogladalo sie to z perspektywy kogos kto nie zna ksiazki - ale
ja, jako wielbiciel calego cyklu, jestem happy :)

--
Mark

Data: 2011-04-19 19:22:44
Autor: Ancymon
Gra o tron, odc.1
Dnia Tue, 19 Apr 2011 10:43:12 +0200, Mark napisał(a):

[...]

Ale to, że HBO zrobiłoby serial "niewierny" książce niekoniecznie znaczy,
że było to coś złego. Na przykład książka, na której bazował "True blood"
jest moim zdaniem dość słaba, a serial wyszedł na prawdę fajnie.

Data: 2011-04-20 08:53:54
Autor: Mark
Gra o tron, odc.1
Dnia Tue, 19 Apr 2011 19:22:44 +0200, Ancymon napisał(a):

Ale to, że HBO zrobiłoby serial "niewierny" książce niekoniecznie znaczy,
że było to coś złego. Na przykład książka, na której bazował "True blood"
jest moim zdaniem dość słaba, a serial wyszedł na prawdę fajnie.

No ale tu jest dokladnie odwrotnie - ksiazka sama w sobie to mistrzostwo
swiata:) Wiec nie nalezy psuc tego co dobre, i na szczescie nie zepsuli
:)

--
Mark

Data: 2011-04-20 09:47:09
Autor: Robson
Gra o tron, odc.1
Mark pisze:

Najbardziej oczekiwana premiera roku juz za nami:)
[...]
Czekam niecierpliwie na ciag dalszy

Ja mniej, ale obejrzę.

Nie wiem jak ogladalo sie to z perspektywy kogos kto nie zna ksiazki - ale
ja, jako wielbiciel calego cyklu, jestem happy :)

Nie znam książki, początek w miarę - ale nastawiałem się na większy hardkor, a nie trochę gołych cycków i jedną dekapitację. ;) True Blood lepszy :)

--
==R==

Data: 2011-04-20 10:04:30
Autor: Mark
Gra o tron, odc.1
Dnia Wed, 20 Apr 2011 09:47:09 +0200, Robson napisał(a):

Nie znam książki, początek w miarę - ale nastawiałem się na większy hardkor, a nie trochę gołych cycków i jedną dekapitację. ;) True Blood lepszy :)

Wiec moge Cie zapewnic ze bedzie wiecej akcji, kazdego rodzaju:)
Z odcinka na odcinek. Juz nie mowiac o dalszych tomach (czyli sezonach
filmowych bo 1tom = 1sezon)
To bylo takie wprowadzenie - jak w klasycznym horrorze, gdzie tez najpier
poznajesz bohaterow, zanim zaczynaja byc zabijani:)

--
Mark

Gra o tron, odc.1