Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zboczeńców

Data: 2015-03-07 14:27:13
Autor: zelding
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zboczeńców
Jest to film propagandowy zboczeńców zdecydowanie odradzam pójście do kina czy ściąganie.
Z filmu można dowiedzieć się że Enigmę rozszyfrował pederasta również pierwszy komputer zbudował pedał.
Dotrwałem do połowy filmu i wcisnąłem klawisz "Delete" zbytnio śmierdziało gównem odbytniczym.

Data: 2015-03-08 07:42:50
Autor: Ghost
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zboczeńców

Użytkownik "zelding"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mdfqe2$9su$1@dont-email.me...

śmierdziało gównem odbytniczym.

Nie masz ubikacji?

Data: 2015-03-12 10:58:07
Autor: Titus Atomicus
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R) Åc(R)?w
In article <mdfqe2$9su$1@dont-email.me>, zelding <zelding11@gmail.com> wrote:

[...]
O raaany :-(
Skad sie biora tacy ludzie?
Plonk! Rzecz jasna...
--
TA

Data: 2015-03-12 18:37:30
Autor: Ghost
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-45A931.10580712032015@node2.news.atman.pl...

In article <mdfqe2$9su$1@dont-email.me>, zelding <zelding11@gmail.com>
wrote:

Skad sie biora tacy ludzie?

Z odbytu?

Data: 2015-03-15 13:22:07
Autor: Moonsky
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5501cee9$0$2203$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-45A931.10580712032015@node2.news.atman.pl...

In article <mdfqe2$9su$1@dont-email.me>, zelding <zelding11@gmail.com>
wrote:

Skad sie biora tacy ludzie?

Z odbytu?

Gho¶cik od rana o swoim hobby... W³a¶nie to nas wkurwia, normaln± resztê, eurotumany.

Moonsky

Data: 2015-03-15 21:15:22
Autor: Ghost
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w

U¿ytkownik "Moonsky"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:me3th7$8bg$1@speranza.aioe.org...

wrote:

Skad sie biora tacy ludzie?

Z odbytu?

Gho¶cik od rana o swoim hobby... W³a¶nie to nas wkurwia, normaln± resztê, eurotumany.

U¿ywanie waszego jêzyka Was wkurwia, normalne przyg³upy? BTW filmu oczywi¶cie nie widzia³e¶, bo ci siê popsu³?

Data: 2015-04-04 12:29:54
Autor: Moonsky
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5505e86b$0$31932$65785112news.neostrada.pl...

wrote:

[...]

Nie ogladam filmów o pederastach i ich problemach z bytem (od)
Epatowanie ¶wiata zboczeniami i nachalne udawanie, ¿e "s± tacy jak inni" jest równie ¶mieszne jak odgórne ustalenie, ¿e rak to ryba. Albo, ¿e ustalenie przyczyn katastrofy smoleñskiej sms-em. To ta sama lewacka metodologia, prosto z Orwella. Obejrzyj sobie 1984, zamiast tych pedobzdetów.

Weso³ych ¦wi±t

M.

Data: 2015-04-04 13:47:46
Autor: Ghost
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w

U¿ytkownik "Moonsky"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mfoef1$u4q$1@speranza.aioe.org...

Nie ogladam filmów o pederastach

Widzia³e¶ ca³e mnóstwo filmów o pederastach, nawet o tym nie wiesz.

Data: 2015-04-04 15:47:30
Autor: Qrczak
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w
Dnia 2015-04-04 13:47, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
U¿ytkownik "Moonsky" napisa³ w wiadomo¶ci grup

Nie ogladam filmów o pederastach

Widzia³e¶ ca³e mnóstwo filmów o pederastach, nawet o tym nie wiesz.

Bingo.

S³uchaj, je¶li to mia³oby byæ extra, to musi byæ tak, bracie,
ca³kowicie, bracie, zaskakuj±co, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najwa¿niejsza sprawa, ¿eby nie by³o mia³kie.
¯eby nie by³o mia³kie i wtedy bêdzie extra.

Data: 2015-04-04 16:01:06
Autor: cumulonimbus
W dniu 04.04.2015 o 15:47, Qrczak pisze:

Nie ogladam filmów o pederastach

Widzia³e¶ ca³e mnóstwo filmów o pederastach, nawet o tym nie wiesz.

Bingo.

Ok, Top Gun. Co jeszcze? :)

Data: 2015-04-04 19:23:11
Autor: Dariusz Jakubowski
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Ĺc(R)?w
On 2015-04-04 14:01:06 +0000, cumulonimbus said:

W dniu 04.04.2015 o 15:47, Qrczak pisze:

Nie ogladam filmów o pederastach

Widziałeś całe mnóstwo filmów o pederastach, nawet o tym nie wiesz.

Bingo.

Ok, Top Gun. Co jeszcze? :)

Wulgarnie bo wulgarnie ale IMO gość ma słuszność, europropaganda już od dawna przekracza granice dobrego smaku. Przy enigmie i Marku pracował pewnie jakiś homo ale jak sie domyślam to zrobiono z tego główny wątek filmu ;x Polać mu i nauczyć ładniejszego języka :)

Data: 2015-04-04 19:35:03
Autor: Ghost
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Ĺc(R)?w

Użytkownik "Dariusz Jakubowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mfp6kl$9qs$1@srv.chmurka.net...

On 2015-04-04 14:01:06 +0000, cumulonimbus said:

[...]

Ale filmu nie widziałeś?

Data: 2015-04-05 17:55:33
Autor: Titus Atomicus
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zboczeñ ców
In article <mfp6kl$9qs$1@srv.chmurka.net>,

On 2015-04-04 14:01:06 +0000, cumulonimbus said:

> [...]

Wulgarnie bo wulgarnie ale IMO go¶æ ma s³uszno¶æ, europropaganda ju¿ od dawna przekracza granice dobrego smaku. Przy enigmie i Marku pracowa³ pewnie jaki¶ homo ale jak sie domy¶lam to zrobiono z tego g³ówny w±tek filmu ;x Polaæ mu i nauczyæ ³adniejszego jêzyka :)

Znaczy, kwestionujesz wk³ad Turinga w prace nad Enigma (i generalnie jego osiagniecia na polu matematyki, logiki, kryptologii, wspolczesnej informatyki itd) czy jego preferencje seksualne (faktycznie, tak sie sklada, ze byl homo)?
Moglbys choc zajrzec do wiki i pobieznie zapoznac sie z tematem, zamiast sie kompromitowac.
--
TA

Data: 2015-04-04 19:46:58
Autor: Qrczak
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w
Dnia 2015-04-04 16:01, obywatel cumulonimbus uprzejmie donosi:
W dniu 04.04.2015 o 15:47, Qrczak pisze:

Nie ogladam filmów o pederastach

Widzia³e¶ ca³e mnóstwo filmów o pederastach, nawet o tym nie wiesz.

Bingo.

Ok, Top Gun. Co jeszcze? :)

Wolisz hity, klasyki czy nisze?

Data: 2015-04-05 19:06:48
Autor: cumulonimbus
W dniu 04.04.2015 o 19:46, Qrczak pisze:

Widzia³e¶ ca³e mnóstwo filmów o pederastach, nawet o tym nie wiesz.

Bingo.

Ok, Top Gun. Co jeszcze? :)

Wolisz hity, klasyki czy nisze?

Wolê atrakcyjne brunetki :P))

Data: 2015-04-05 22:18:59
Autor: Qrczak
Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zbocze(R)Åc(R)?w
Dnia 2015-04-05 19:06, obywatel cumulonimbus uprzejmie donosi:
[...]

Atrakcyjne brunetki wol± z interesuj±cymi blondynkami.

Data: 2015-04-06 01:04:51
Autor: cumulonimbus
W dniu 05.04.2015 o 22:18, Qrczak pisze:

[...]

Pogadaæ o modzie. A dzieci chc± mieæ z wysokim, przystojnym i dobrze zbudowanym lekarzem :D

--

Gra tajmnic-The Imitation Game-agitka zboczeńców