Grabarczyk a demokracja.

Data: 2011-06-07 08:20:03
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
Witam

Ministra zawalaj±cego po kolei wszystko czego siê dotknie nie mo¿na usun±æ z rz±du, bo za pó³ roku wybory i to ¼le wp³ynie na wynik "demokratycznych" wyborów.

Do du*** z taka demokracj±.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzy¿em, tylko pod tym znakiem
Polska bêdzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-06-07 09:37:01
Autor: Leprechaun
Grabarczyk a demokracja.

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iskful$ern$3node2.news.atman.pl...
[...]

Przecie¿ mo¿na! Nawet legalnie! Klub np. PiS sk³ada wniosek, pos³owie g³osuj± i ju¿ masz na pó³misku g³owê! Tylko czy to co¶ zmieni?

BomBel

Data: 2011-06-07 13:07:46
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 2011-06-07 09:37, Leprechaun pisze:

Przecie¿ mo¿na! Nawet legalnie! Klub np. PiS sk³ada wniosek, pos³owie
g³osuj± i ju¿ masz na pó³misku g³owê! Tylko czy to co¶ zmieni?

BomBel

Je¶li zmiany w rz±dzie niczego nie zmieniaj±, to mo¿e co¶ z ustrojem jest nie tak - nieprawda¿ ?.

Data: 2011-06-07 18:21:03
Autor: he®sk
Grabarczyk a demokracja.
On Tue, 07 Jun 2011 13:07:46 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

> BomBel

Je¶li zmiany w rz±dzie niczego nie zmieniaj±, to mo¿e co¶ z ustrojem jest nie tak - nieprawda¿ ?.

nie sadze. po prostu nie da sie nadrobic wieloletnich zaniedban
w ciagu tak krotkiego czasu. szczerze to nam te euro 2012 jest teraz potrzebne jak na ch...u pryszcz. sa inne problemy niz kilka stadionow i kilka autostrad chociaz w koncu te autostrady
zostana wybudowane. byc moze. jezeli nie zrobimy tego teraz to
po 2012 pies z kulawa noga sie tym nie zajmie. --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-07 09:55:16
Autor: lord_donald
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 07.06.2011 08:20, WW pisze:
Witam

Ministra zawalającego po kolei wszystko czego się dotknie nie można
usunąć z rządu, bo za pół roku wybory i to źle wpłynie na wynik
"demokratycznych" wyborów.

Do du*** z taka demokracjÄ….

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Demokracja jest wtedy kiedy ponad połowa uprawnionych do głosowania wybrała rząd, a autorytaryzm, kiedy rząd sprawuje grupa o najwyższym autorytecie. Obecnie w Polsce jak i z resztą w krajach zachodnich nie zdarzyło się jeszcze aby ponad połowa społeczeństwa wypowiedziała się po stronie rządu. Tym bardziej u nas w kraju gdzie frekwencja wyborcza zazwyczaj wynosi około 40%, ponieważ ponad połowa Polaków nie ma swojego odpowiednika na którego mogła by zagłosować, w tym przypadku przyjmuje się, że rządy przejmuje grupa o największym autorytecie, zazwyczaj przy tej frekwencji wyborczej ciesząca się 20% poparciem społecznym. Nasz kraj przy tak niewielkim poparciu społecznym dla rządów, pomijając już fakt, że te poparcie wynika z potyczki medialnej lub wyborem mniejszego zła przez zdesperowanych wyborców, można nazwać krajem skrajnie autorytarnym, a nie można już mówić, że jesteśmy krajem demokratycznym. W krajach, o których mówi się o demokracji przy zachowaniu reguł rządów autorytarnych, rząd określa się jako pryncypat władzy, w tym przypadku mimo, że medialnie ogłasza się kraj jako demokratyczny to nie ma on nic wspólnego z demokracją. Po za tym usunięcie jednego barana nic nie zmienia, bo i tak kolejny nie zależnie z jakiej partii będzie pochodził, to będzie zobowiązany robić to co nakazuje mu lobby korporacyjne, które już od dawna dobiera tak karuzelę wyborczą tak aby nie zaistniało ryzyko nie wygodnego dla nich wyboru, skutecznie dławiąc i likwidując niewygodne dla nich frakcje polityczne.
Ten nasz pryncypat władzy, grupy rządowe można określić jako teatrzyk marionetkowy dla zabawiania hołoty, wystawiony przez zorganizowane grupy przestępcze zrzeszone w różnego rodzaju korporacje i organizacje, dzielące się między sobą strefami wpływów, rozgrywany tylko dla tego aby czymś zająć pospólstwo i odwrócić uwagę od prawdziwego problemu, aby to nie dostrzegło prawdy i nie próbowało naprawiać państwa.

Data: 2011-06-07 13:11:57
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 2011-06-07 09:55, lord_donald pisze:
[...]

Demokracja jest wtedy kiedy ponad po³owa uprawnionych do g³osowania
wybra³a rz±d,[...]

Nie po³owa a wiêkszo¶æ - i to w³a¶nie wada demokracji.
Arystoteles, zdefiniowa³ demokracje, jako w³adze wiêkszo¶ci sprawowan± wbrew interesowi ogó³u.
S³owo to przybra³o charakter dogmatu.
Pos³ugujemy siê umownie termin demokracja, sadz±c, ¿e to w³adza ludu.

Data: 2011-06-07 14:20:17
Autor: lord_donald
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 07.06.2011 13:11, WW pisze:
[...]

Nie połowa a większość - i to właśnie wada demokracji.
Arystoteles, zdefiniował demokracje, jako władze większości sprawowaną
wbrew interesowi ogółu.
Słowo to przybrało charakter dogmatu.
Posługujemy się umownie termin demokracja, sadząc, że to władza ludu.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Większość wyraża żaden z powyższych, nie akceptuje żadnego zaproponowanego rządu, tylko 40% próbuje dokonać wyboru wybierając dostępne opcje - pomijając fakt dlaczego dokonują wyboru takiej czy nie innej partii i dlaczego go w ogóle dokonują (robiąc to z zaufania do danej partii czy też wybierają mniejsze zło), to i tak przejmuje władzę grupa o najwyższym autorytecie, a nie wyboru większości, który określa się przeciwko nim wszystkim, a zatem nawet jeśli by wszystkie partie, które weszły do sejmu ustaliły wspólną koalicję to i tak nie pokryją woli większości. Aby mówić o demokracji rząd musiał by się składać z posłów reprezentujących większość społeczeństwa, bez znaczenia do której partii należy poseł, a w naszym przypadku większość społeczeństwa wyraziła się przeciwko takiemu rządowi, nie wybierając żadnego z nich, a mimo to rząd taki sprawuje władzę. Co już robią między sobą, żrą się czy klepią po plecach nie ma znaczenia, w całości nie stanowi wyboru większościowego, który wyklucza ich wszystkich, mimo to z tej mniejszości formują grupę o najwyższym autorytecie i tworzą z niej rząd. To że nie istnieje przedstawiciel alternatywny w stosunku do PO, czy nawet rządowi uformowanego z całej liczby posłów nie zmienia faktu, że dany system nie jest demokratyczny mamy jedynie system autorytarny, demokracja to nie przyjęta jedynie nazwa w danym narodzie od własnego widzimisię danej partii, ale określony układ polityczny o ściśle określonych zasadach, poza tym brak wyboru mimo, że taki wybór powinien być zagwarantowany, nie daje prawa do wypatrzenia stanu rzeczy, tym bardziej można przyjąć, że ten stan jest zbyt wygodny rządzącym partiom, i można przyjąć że jest bardziej zamierzony niż przypadkowy.

Data: 2011-06-07 16:37:44
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 2011-06-07 14:20, lord_donald pisze:

Wiêkszo¶æ wyra¿a ¿aden z powy¿szych, nie akceptuje ¿adnego
zaproponowanego rz±du,

Na tym w³a¶nie polega pu³apka demokracji.
Nie mo¿emy wybraæ tych, których by¶my chcieli a musimy zaakceptowaæ wybór tych, których nie chcemy. Za pewnik przyjmuje siê, ¿e lud jest m±dry, i wykszta³cony i wie, co jest dobre dla narodu. Tymczasem ludzi m±drych i wykszta³conych jest w masie tylu, ilu mo¿e byæ zgodnie z krzywa Gaussa. Jest ich niewielu, podczas gdy niewykszta³conych, przeciêtnych i miernych cz³onków spo³eczno¶ci mamy w ka¿dym kraju znacznie wiêcej ni¿ wybitnych.
Wed³ug Arystotelesa demokracja by³a najgorszym z mo¿liwych ustrojów, na równi z tyrani± i oligarchi±.

Data: 2011-06-07 18:21:03
Autor: he®sk
Grabarczyk a demokracja.
On Tue, 07 Jun 2011 16:37:44 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Na tym w³a¶nie polega pu³apka demokracji.
Nie mo¿emy wybraæ tych, których by¶my chcieli a musimy zaakceptowaæ wybór tych, których nie chcemy.

 nie biorac udzialu w wyborach wlasnie ich akceptujemy.

Za pewnik przyjmuje siê, ¿e lud jest  m±dry, i wykszta³cony i wie, co jest dobre dla narodu.

 blad. wiemy co jest dobre dla nas. malo nas obchodzi "lud".
 to JA (szeroko rozumiane) jestem najwazniejszy. nie oszukujmy sie,
 kto z nas jest matka teresa? chyba dzis czytalem, ze glodz  zazadal zwrotu od miasta kilku hektarow by miec miejsce na spacery.
 jezeli taki biskup, ktory powinien swiecic przykladem robi takie
 numery to kto z nas bedzie dbal o to "co jest dobre dla narodu" ?
 chyba tylko idiota.

Tymczasem ludzi m±drych i wykszta³conych jest w masie tylu,
ilu mo¿e byæ zgodnie z krzywa Gaussa.

 statystyka. paretto. ilu z tych wyksztalconych skonczylo studia
 i nie uzupelnia wiedzy? zauwaz, ze byle robol jest madrzejszy
 od "profesorka". stad w sejmie tacy jak lepper i mu podobni.

Jest ich niewielu, podczas gdy niewykszta³conych, przeciêtnych
i miernych cz³onków spo³eczno¶ci mamy w ka¿dym kraju znacznie wiêcej ni¿ wybitnych.

 zauwazyles facynacje PiS-u kibolami? to wlasnie przyklad motlochu
 ktory czuje sie nietykalny. takim dajemy wladze!

Wed³ug Arystotelesa demokracja by³a najgorszym z mo¿liwych ustrojów, na równi z tyrani± i oligarchi±.

 arystoteles to teoria sprzed wiekow chociaz nie mozna  odmowic pewnych uniwersalnych prawd.  zobacz tutaj: http://pl.wikiquote.org/wiki/Demokracja

 "Demokracja to rz±d wiêkszo¶ci prostaków; komunizm to rz±d  ma³ej grupy prostaków; a dyktatura to rz±d jednego prostaka."

 "W demokracji wolno g³upcom g³osowaæ, w dyktaturze wolno  g³upcom rz±dziæ."

 "Rozdête pañstwo jest nie tylko wrogiem rynku, ale  i spo³eczeñstwa obywatelskiego. Do kolekcji dziwol±gów  ideologicznych mo¿na zaliczyæ nie tylko tych, którzy  zwalczaj± kapitalizm, a popieraj± demokracjê, ale i tych,  którzy w kapitalizmie widz± g³ówne zagro¿enie dla
 spo³eczeñstwa obywatelskiego."

 bedziesz zaskoczony nazwiskiem autora tych slow.

Data: 2011-06-08 11:05:39
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 2011-06-07 18:21, he®sk pisze:
On Tue, 07 Jun 2011 16:37:44 +0200, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

Na tym właśnie polega pułapka demokracji.
Nie możemy wybrać tych, których byśmy chcieli a musimy zaakceptować
wybór tych, których nie chcemy.

  nie biorac udzialu w wyborach wlasnie ich akceptujemy.

Za pewnik przyjmuje siÄ™, że lud jest  mÄ…dry, i wyksztaÅ‚cony i wie,
co jest dobre dla narodu.

[...]

Tymczasem ludzi mądrych i wykształconych jest w masie tylu,
ilu może być zgodnie z krzywa Gaussa.

  statystyka. paretto. ilu z tych wyksztalconych skonczylo studia
  i nie uzupelnia wiedzy? zauwaz, ze byle robol jest madrzejszy
  od "profesorka". stad w sejmie tacy jak lepper i mu podobni.

Jest ich niewielu, podczas gdy niewykształconych, przeciętnych
i miernych członków społeczności mamy w każdym kraju
znacznie więcej niż wybitnych.

  zauwazyles facynacje PiS-u kibolami? to wlasnie przyklad motlochu
  ktory czuje sie nietykalny. takim dajemy wladze!

Według Arystotelesa demokracja była najgorszym z możliwych
ustrojów, na równi z tyranią i oligarchią.

  arystoteles to teoria sprzed wiekow chociaz nie mozna
  odmowic pewnych uniwersalnych prawd.

  zobacz tutaj: http://pl.wikiquote.org/wiki/Demokracja

  "Demokracja to rzÄ…d wiÄ™kszoÅ›ci prostaków; komunizm to rzÄ…d
  maÅ‚ej grupy prostaków; a dyktatura to rzÄ…d jednego prostaka."

  "W demokracji wolno gÅ‚upcom gÅ‚osować, w dyktaturze wolno
  gÅ‚upcom rzÄ…dzić."

  "RozdÄ™te paÅ„stwo jest nie tylko wrogiem rynku, ale
  i spoÅ‚eczeÅ„stwa obywatelskiego. Do kolekcji dziwolÄ…gów
  ideologicznych można zaliczyć nie tylko tych, którzy
  zwalczajÄ… kapitalizm, a popierajÄ… demokracjÄ™, ale i tych,
  którzy w kapitalizmie widzÄ… główne zagrożenie dla
  spoÅ‚eczeÅ„stwa obywatelskiego."

  bedziesz zaskoczony nazwiskiem autora tych slow.

Jest jeszcze jedno określenie rodzajów rządów - Politem.
Niestety, prawie nieznane a autor ten sam.

Data: 2011-06-08 18:05:18
Autor: he®sk
Grabarczyk a demokracja.
On Wed, 08 Jun 2011 11:05:39 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:
 [...]

Jest jeszcze jedno okre¶lenie rodzajów rz±dów - Politem.
Niestety, prawie nieznane a autor ten sam.

 pamietasz okreslenie: demokracja ludowa? ;o)))

Data: 2011-06-07 18:21:03
Autor: he®sk
Grabarczyk a demokracja.
On Tue, 07 Jun 2011 08:20:03 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 niby na czym polega demokracja? na ciaglym darciu mordy  zamiast brania sie za robote? dziwie sie tuskowi, ze  taki miekki. 1-wsze wpadka to przyzwolenie na pochowek
 s.p. Lecha na Wawelu. powinien walnac piescia w stol
 i takiemu dziwiszowi czy prezesowi powiedziec: basta!
 ja tu jestem premierem, a wy do k±ta! pozniej juz  poszlo. zbytnia uleglosc wobec kk, kropidlo na kazdej
 imprezie. dziwie sie, ze hierarchia kk godzi sie na  takie widowiska. przeciez to w konsekwencji uderza w kk.
 tak samo zreszta zeszmacono tragedie smolenska. idiotyczne
 marsze z pochodniami, awantura o krzyz, skladanie wiencow
 na krakowskim przedmiesciu zamiast na wawelu, mgla i hel,
 spowodowalo, ze ludzie zaczeli ludzie zaczeli kpic z tej
 tragedii. musieli jakos odreagowac idiotyzmy ktorych byli
 swiadkami. czesc kleru w pore spostrzegla ze zmierza to
 w zlym mkierunku i probowala ratowac sytuacje. w zamian  zostali zbluzgani, zeszmaceni przez platnych pacholkow PiS.

Data: 2011-06-08 11:08:10
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
[...]

  ja tu jestem premierem, a wy do kÄ…ta! pozniej juz
[...]

Mam nadzieje, że wykończy to ostatecznie tych złodziei w czarnych sukienkach.
Choć to, co ukradli, jest niczym wobec zbrodni niemyślenia, która propagują stawiając nasz kraj w czołówce państw klerykalnych.

Data: 2011-06-08 18:05:18
Autor: he®sk
Grabarczyk a demokracja.
On Wed, 08 Jun 2011 11:08:10 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>   w zlym mkierunku i probowala ratowac sytuacje. w zamian
>   zostali zbluzgani, zeszmaceni przez platnych pacholkow PiS.

Mam nadzieje, ¿e wykoñczy to ostatecznie tych z³odziei w czarnych sukienkach.

 gdyby mogl zrobilby dawno. koalicjant jest bardzo uduchowiony ;o)

Choæ to, co ukradli, jest niczym wobec zbrodni niemy¶lenia, która propaguj± stawiaj±c nasz kraj w czo³ówce pañstw klerykalnych.

 przesadzasz. wplyw KK na myslenie spoleczenstwa nie jest az  taki jak powszechnie sie sadzi w srodowiskach antyklerykalnych.  moim zdaniem jest najwiekszy w srodowisku wiejskim i malych
 miasteczkach. tam wplyw KK jest skoncentrowany glownie na
 ludziach starszych. mlodziez mysli juz zupelnie inaczej
 i nie daje sie nabierac na frazesy, a tymi duchowni wciaz
 usiluja przekonac mlodziez do "pozostawania w wierze".  nie te czasy. oczywiscie wsrod kleru jest wielu ludzi swiatlych,
 rozumiejacych wspolczesnosc. niestety wielu "wsteczniakow"
 jest wsrod hierarchi koscielnej, ktora ma szerszy dostep  do "zwracanego majatku". czy KK odzyskuje "majatek" zgodnie
 z prawem, to rzecz dyskusyjna. jedno jest pewne: ktos zabral,
 ktos zada zwrotu, ktos oddaje, ktos bierze. gdyby nie istnialo
 prawo zmuszajace go do zwrotu mielibysmy sytuacje taka jak  z pozostawionym mieniem zydowskim czy niemieckim.

Data: 2011-06-09 09:26:29
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 2011-06-08 18:05, he®sk pisze:
[...]

Podobnie jak wielu nie zauważasz, że Polska to nie Warszawka. Większość wyborców mieszka właśnie w takich "małych miasteczkach". A tam niepodzielnie rządzą czarni. O ile kolejnym przekrętem kk w dużym mieście zainteresuje się prasa lub TV, o tyle w małych miasteczkach, lokalna prasa nawet się o tym nie zająknie. Tam miejscowy ksiądz rządzi. Kilka z wielkich przekrętów kk stało się głośnych. Ile "sprzedaży ziemi z upustem 99,9%" dokonały lokalne władze ?. Ile budynków przekazały ?. Ile kasy dali na "cele kultu" ?. To wszystko nawet nie dotyka komisji majątkowej.

To nie przypadek, że kk tak zaciekle walczył o wprowadzenie religii do szkół i na świadectwa. Wszak wiadomo, że indoktrynacja jest najbardziej skuteczna w przypadku młodych lub nie w pełni wykształconych mimo wieku osobowości.

  gdyby nie istnialo
  prawo zmuszajace go do zwrotu mielibysmy sytuacje taka jak
  z pozostawionym mieniem zydowskim czy niemieckim.

Naprawdę wierzysz, że kk cokolwiek odda ?. :-P

Data: 2011-06-09 20:18:23
Autor:
Grabarczyk a demokracja.
On Thu, 09 Jun 2011 09:26:29 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>   moim zdaniem jest najwiekszy w srodowisku wiejskim i malych
>   miasteczkach. tam wplyw KK jest skoncentrowany glownie na

Podobnie jak wielu nie zauwa¿asz, ¿e Polska to nie Warszawka. Wiêkszo¶æ wyborców mieszka w³a¶nie w takich "ma³ych miasteczkach". A tam niepodzielnie rz±dz± czarni.

 zaraz rzadza. w ludziach niewyksztalconych nieznane zawsze  budzilo lek. ksieza potrafia jak nikt manipulowac umyslami
 takich wlasnie ludzi. mlodziez "nauki" po prostu olewa.

 O ile kolejnym przekrêtem kk w du¿ym mie¶cie zainteresuje siê prasa lub TV, o tyle w ma³ych miasteczkach, lokalna prasa nawet siê o tym nie zaj±knie.

 chyba ogladasz "ranczo" czy jakis inny serial ;o)/

Tam miejscowy ksi±dz rz±dzi.

 nie sadze. jest albo szanowany albo olewany. wtedy zostaje mu jedynie
 wianuszek starszych pan zanoszacych wdowi grosz "wielebnemu".

Kilka z wielkich przekrêtów kk sta³o siê g³o¶nych. Ile "sprzeda¿y ziemi z upustem 99,9%" dokona³y lokalne w³adze ?. Ile budynków przekaza³y ?. Ile kasy dali na "cele kultu" ?. To wszystko nawet nie dotyka komisji maj±tkowej.

 nikt nie wie. zauwaz tylko, ze nie dzieje sie to na wsiach i malych
 miasteczkach ale duzych miastach, a tym samym twoja teoria ma luki.

To nie przypadek, ¿e kk tak zaciekle walczy³ o wprowadzenie religii do szkó³ i na ¶wiadectwa.

 akurat tu nie masz racji. religii nauczaja ksieza z dolnych polek.
 to nie oni odzyskuja kilka hektarow na spacery tylko ci ze
 swiecznika.
Wszak wiadomo, ¿e indoktrynacja jest najbardziej skuteczna w przypadku m³odych lub nie w pe³ni wykszta³conych mimo wieku osobowo¶ci.

 pytanie: jaki wplyw na nasze zycie maja ci "niewyksztalceni" mlodzi?
 jutro probka tej indokrynacji na krakowskim przedmiesciu tyle, ze
 glownym manipulatorem jest prezes PiS wspierany przez dziwisza.

>   gdyby nie istnialo
>   prawo zmuszajace go do zwrotu mielibysmy sytuacje taka jak
>   z pozostawionym mieniem zydowskim czy niemieckim.

Naprawdê wierzysz, ¿e kk cokolwiek odda ?. :-P

 wiara tu nie ma nic do rzeczy. ktos ustanowil takie prawo
 i kk z dobrodziejstw tego prawa korzysta. zauwaz, ze tzw
 komisja dzialala w najlepsze za czasow rzadow kwasniewskiego,
 millera czy cimoszewicza. rozumiesz cos z tego?

Data: 2011-06-10 10:44:14
Autor: WW
Grabarczyk a demokracja.
W dniu 2011-06-09 20:18, "<he®sk>" pisze:
[...]

niepodzielnie rzÄ…dzÄ… czarni.

  zaraz rzadza. w ludziach niewyksztalconych nieznane zawsze
  budzilo lek. ksieza potrafia jak nikt manipulowac umyslami
  takich wlasnie ludzi. mlodziez "nauki" po prostu olewa.

Niekoniecznie. Pochodzę z takiego miasteczka i tam jeszcze jest trochę rodziny. Nawet jednostki potrafiące samodzielnie myśleć, muszą szanować a przynajmniej uwzględniać w swoich poczynaniach miejscowy układ sił.
Jeśli dla 90% ciemnoty ksiądz jest wyrocznią, to przedsiębiorca nie może publicznie "nie lubić się z kościołem". Jeśli ksiądz na ambonie, w dniu wyborów na porannej mszy mówi wprost, na kogo należy glosować a na kogo nie wolno, to kto z kandydatów odważy się "podważyć władze kk".

  O ile kolejnym przekrÄ™tem kk w dużym mieÅ›cie zainteresuje siÄ™ prasa lub TV,
o tyle w małych miasteczkach, lokalna prasa nawet się o tym nie zająknie.

  chyba ogladasz "ranczo" czy jakis inny serial ;o)/

Doświadczenia i obserwacje własne z owego miasteczka.

Tam miejscowy ksiÄ…dz rzÄ…dzi.

[...]

majÄ…tkowej.

  nikt nie wie. zauwaz tylko, ze nie dzieje sie to na wsiach i malych
  miasteczkach ale duzych miastach, a tym samym twoja teoria ma luki.

Dzieje się i tu i tu tyle, że te podłości w dużych miastach są opisywane a te w tysiącach małych miasteczek nie.

[...]

Nie ma znaczenia kto naucza. Celem jest wbicie bachorom do łba, że kk jest zawsze i wszędzie i jest wszechmocny.
Jakim prawem np. katecheci zasiadajÄ… w radach pedagogicznych?.

[...]

Ile czasu poświeciły wszystkie publikatory marszom z pochodniami a ile niedopinającemu się budżetowi i przyczyną wzrostu cen i oprocentowań ?

[...]

Problem w tym, że świadomie kk prawo owe łamał.