Grafika PCIe x1 czy pasuje do innych PCIe

Data: 2011-11-06 17:54:28
Autor: Rafał
Grafika PCIe x1 czy pasuje do innych PCIe
Pozwolę sobie jeszcze pociągnąć temat Dla przypomnienia jest grafika z pasywnym chłodzeniem i teraz nie wiem gdzie umieścić kartę dźwiękową, bo ten mocniejszy slot PCIe chciałbym jeszcze do czegoś wykorzystać.   Do wyboru mam dwie możliwości, albo na dole grafiki, albo na górze. Chłodzenie  to SPARTAN HE923, a więc powietrze jest wyciągane z dołu do góry. Duża karta dźwiękowa będzie więc skutecznie zakłócać swobodny przepływ powietrza.
Wybierając z dwojga złego – gdzie  polecacie wstawić kartę dźwiękową – na górze czy na dole grafiki?

--

Grafika PCIe x1 czy pasuje do innych PCIe