Grafika - która

Data: 2010-06-19 19:13:50
Autor: Irokez
Grafika - która
Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvhthd$s18$1news.onet.pl...
Czołem.

Pomóżcie dobrać grafikę do prostego domowego peceta, bez jakich¶ fajerwerków. Gry - raczej nie najnowsze tytuły. Procesor to E7400, 2 x 2.8 GHz. Płyta główna ma PCI-E ograniczone do x4 ( pewnie w przyszło¶ci wymienię PG ).  Z tego co już grupa podpowiedziała, ograniczenie PCI-E nie jest jak±¶ tragiczn± spraw±.

Moje typy:

GeForce 8600 GT, unikać pasywnych, ale chyba da się chłodzenie poprawić nadmuchem;
GeForce 9600 GT, ale te znowu maj± opinię gło¶nych jak odkurzacz.

Wyżej = chyba za drogo jak na prosty pecet do domu.

Swego czasu kupiłem Sapphire HD5670 512MB 128 PCI-E GDDR5 za 320zł.
Jak na domowy i t± cenę rewelacja. Szybki i cichutko.

--
Irokez

Data: 2010-06-19 20:47:31
Autor: PeJot
Grafika - która
Irokez pisze:
[...]

To dzisiaj grafiki za mniej jak 3 stówki nie ma co wsadzać do peceta bez zacięcia do gier ?

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2010-06-19 20:51:13
Autor: Andrzej Libiszewski
Grafika - która
Dnia Sat, 19 Jun 2010 20:47:31 +0200, PeJot napisał(a):

Swego czasu kupiłem Sapphire HD5670 512MB 128 PCI-E GDDR5 za 320zł.
Jak na domowy i tÄ… cenÄ™ rewelacja. Szybki i cichutko.

To dzisiaj grafiki za mniej jak 3 stówki nie ma co wsadzać do peceta bez zacięcia do gier ?

Jak siÄ™ nie gra, to wystarczy grafika zintegrowana.

Data: 2010-06-19 21:06:24
Autor: PeJot
Grafika - ktĂłra
Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Brak na pokładzie. Pod ręką była stara jak węgiel GF 4200 na AGP.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-19 21:07:52
Autor: Andrzej Libiszewski
Grafika - ktĂłra
Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:06:24 +0200, PeJot napisał(a):

Jak siÄ™ nie gra, to wystarczy grafika zintegrowana.

Brak na pokładzie. Pod ręką była stara jak węgiel GF 4200 na AGP.

No to wracam do propozycji Radeona 4650. Do dostania za ok. 200zł, nowy.

"A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
Alvy Singer

Data: 2010-06-19 22:13:30
Autor: PeJot
Grafika - ktĂłra
Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Faktycznie, ciepła generuje 1/2 tego co GF9600.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Grafika - która