Grafika na PCI-E

Data: 2009-10-26 11:47:38
Autor: Rafał
Grafika na PCI-E
Czy możecie mi polecić dobrą i bezproblemową grafikę na PCI-E?

Tylko trzy kryteria :

- chłodzenie pasywne
- drugie wyjście na TV full HD, czyli z 1920x1080 po DVI lub HDMI
- nisko energetyczna

Dodam jeszcze, że nie jestem graczem a dotychczasową moją kartą była
Matrox P650,
tyle że na AGP, a obecnie zmieniam platformę.

Strasznie się gubię w tych kartach, więc proszę o pomoc.

Czy np. Asus EAH4350 będzie dobra?

Data: 2009-10-26 12:26:16
Autor: Sebastian
Grafika na PCI-E
Rafał pisze:
[...]

Pamiętaj tylko, że chłodzenie pasywne wymaga dobrej obudowy z wymuszonym
obiegiem powietrza. Cudów nie ma, albo wiatraczek na karcie albo
rozbudowany zestaw wiatraków w obudowie.

Co do twoich wymagań to każda karta z drugi wyjściem HDMI powinna je
spełnić.

Sebastian

Data: 2009-10-26 12:35:45
Autor: marfi
Grafika na PCI-E
Użytkownik "Sebastian" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:hc4103$cqr$1polsl.pl...

Pamiętaj tylko, że chłodzenie pasywne wymaga dobrej obudowy z wymuszonym
obiegiem powietrza. Cudów nie ma, albo wiatraczek na karcie albo
rozbudowany zestaw wiatraków w obudowie.

  Cuda chyba są...od dwóch lat mam pasywną ATI 2400HD a w obudowie wentylator na procesorze (Q6600 BOX) i w zasialaczu (Be Quiet 400W), żadnych dodatkowych wentylatorów, obudowa zamknięta, temperatura karty wg.ATI: ~70 st.C

--
marfi

Data: 2009-10-26 14:39:59
Autor: Sebastian
Grafika na PCI-E

[...]

2400HD to raczej słaba karta, a Be Quiet to dobry zasilacz. W trochę
innych warunkach łatwo o problemy. Podawany przez autora wątku Ati 4350
też w zasadzie powinien pracować w takich warunkach ale już trochę
szybsza karta może powodować problemy.

Sebastian

Data: 2009-10-26 15:37:56
Autor: Pawel O'Pajak
Grafika na PCI-E
Powitanko,

Czy możecie mi polecić dobrą i bezproblemową grafikę na PCI-E?

Zobacz watek: "Pasywnie chlodzona grafika" z 19.10, podawalem kilka moich typow, bo tez szukam takiej karty.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2009-10-29 04:01:24
Autor: Artur
Grafika na PCI-E
Rafał pisze:
[...]

Jeśli nie zależy Ci na jakiejś wypasionej grafice i nie grasz w najnowsze gierki to może warto zastanowić się nad grafiką zintegrowaną?
Jeśli na platforma na AMD to polecam: ASUS M4A785TD-M EVO w wbudowaną HD 4200. Ma właśnie te wejścia, które wymieniłeś i pozwala po HDMI puścić na 1920x1080, a na DVI chyba do ok 2500px

W platformę na Intelu nie zagnębiałem się.

Artur

Grafika na PCI-E