Grafika na PCIe x1 kontra integra ?

Data: 2009-05-26 18:52:53
Autor: Adam Szewczak
Grafika na PCIe x1 kontra integra ?
Hej.

Mam na plycie zintegrowana grafike X1250 z obecnie przydzielonymi 256Mb.

Zastanawiam sie czy nie obsadzic jakiejs samodzielnej grafiki coby czasami nie pograc (1600x1200)
Zonk w tym ze jedyne co to moge obsadzic grafike na PCIe x1

i tutaj mam do wyboru w zasadzie tylko
GF 8400GS 256
lub
Quadro NVS290 256

takie dywagacje ale czy jest sens ?

PZDr
Adam

Data: 2009-05-28 14:01:31
Autor: OMSON
Adam Szewczak pisze:

Mam na plycie zintegrowana grafike X1250 z obecnie przydzielonymi 256Mb.

Zastanawiam sie czy nie obsadzic jakiejs samodzielnej grafiki coby czasami nie pograc (1600x1200)
IMHO za duże masz wymagania jeśli idzie o tak sporą rozdzielczość przy tak budżetowej grafice... zależy w co chcesz grać ale jakby nie patrzeć wysoka rozdzielczość pociąga zwykle większą moc obliczeniową GPU i zapotrzebowanie na VRAM. Na Twoim miejscu grałbym w niższych rozdzielczościach.
Zonk w tym ze jedyne co to moge obsadzic grafike na PCIe x1
A dlaczego x1? Jaka masz płytę główną?

i tutaj mam do wyboru w zasadzie tylko
GF 8400GS 256
lub
Quadro NVS290 256
A to nie jest grafika bardziej do 2D dedykowana przypadkiem?

Pzdr, OMSON

Data: 2009-05-29 10:30:25
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości news:gvlube$bmp$2news.lublin.pl...
Adam Szewczak pisze:

[...]

    Mam barebona i tylko PCIex1 tam jest, albo PCI.
Fakt ze Quadro jest raczej do 2D

PZDr
Adam

Grafika na PCIe x1 kontra integra ?