Grafika potrzebna

Data: 2016-09-26 10:36:58
Autor: miab
Grafika potrzebna
Ktoś podpowie jakąś grafikę PCIe które ma:
1. Złącze DVI
2. Złącze HDMI
3. Obsłuży rozdzielczość full HD (1920×1080)
4. Ma bierne chłodznie.
5. Jest tania
6. Nie ma służyć do grania a jedynie do filmów.
Leniwa bestia ze mnie i nie chce mi się robić doktoratu z grafik :) a
może ktoś ćwiczył zagadnienie niedawno i coś tam zapamiętał?

GeForce GT 610?

miab

Data: 2016-09-26 11:21:38
Autor: z
[...]