Grafika vs zasilacz i reszta sprzetu

Data: 2009-11-24 17:29:32
Autor: Diverek
Grafika vs zasilacz i reszta sprzetu
A jakiś konkretny HD4850 z obecnie dostępnych? Gigabyte na Zalmanie ma nie najlepsze opinie jeśli chodzi o głośność. Widzę jeszcze, HIS Orb Edition - niby ma to być ciche. Może coś jeszcze polecicie?

--
Pozdrowienia,
Tom

Data: 2009-11-28 10:10:56
Autor: Diverek
Grafika vs zasilacz i reszta sprzetu
I tak w zasadzie nic już nie jest dostępne. Na Allegro znalazłem jakiegoś HISa 4850 z iFAN - cokolwiek to znaczy. Chyba jestem skazany na 4770, tylko jak on sobie radzi w rozdzielczości FullHD, mógłby ktoś napisać, no i którego ewentualnie, żebym nie miał odkurzacza pod nosem?

--
Pozdrowienia,
Tom

Grafika vs zasilacz i reszta sprzetu