Grafika w Ryzenach

Data: 2018-09-13 12:24:45
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach

Ile jest prawdy w tej tezie o super wydajności zintegrowanej grafiki w prockach Ryzen? Podobno nawet do gier zewnętrzna grafika jest zbędna.. ?

Data: 2018-09-13 14:16:02
Autor: Roman Tyczka
Grafika w Ryzenach
On Thu, 13 Sep 2018 12:24:45 +0200, Trybun wrote:

Ile jest prawdy w tej tezie o super wydajności zintegrowanej grafiki w prockach Ryzen? Podobno nawet do gier zewnętrzna grafika jest zbędna.. ?

Googla zabrali?

https://ithardware.pl/testyirecenzje/test_gpu_ryzen_5_2400g_i_ryzen_3_2200g_kontra_niedrogie_karty_graficzne-5156.html

Roman Tyczka

Data: 2018-09-13 15:47:18
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-13 o 14:16, Roman Tyczka pisze:
[...]

  Nie, nie zabrali, tylko zamiast nic mi nie mówiących tabel z netu wolałbym ocenę użytkowników.

Data: 2018-09-13 16:43:03
Autor: Roman Tyczka
Grafika w Ryzenach
On Thu, 13 Sep 2018 15:47:18 +0200, Trybun wrote:

[...]

Poza tabelkami widzę tam sporo komentarza, z którego to i owo wynika. Ale
skoro nie chce Ci się czytać to czekaj na inne opinie.

Roman Tyczka

Data: 2018-09-13 18:26:07
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-13 o 16:43, Roman Tyczka pisze:
[...]

Właśnie - to i owo, artykuł może być sponsorowany, część komentarzy także.. nie zdecydowanie wolę opinie użytkowników na grupie dyskusyjnej.

Data: 2018-09-13 19:45:31
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Grafika w Ryzenach
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 13 Sep 2018 18:26:07 +0200  doszła do mnie wiadomość  <5b9a8eeb$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <cheilmx@jachu.ru>  :
[...]

Takich testów w necie są dziesiątki, a bez wykresów porównawczych się
nie obejdzie, sądzisz, że opinie na grupie są więcej warte niż wyniki
testów?
https://www.google.com/search?client=firefox-b&ei=LpuaW5gjxouaBezqnsAC&q=ryzen+graphics+performance&oq=ryzen+graphics+&gs_l=psy-ab.1.1.0i19k1l7j0i22i30i19k1l3.1314866.1709938.0.1713192.20.20.0.0.0.0.138.2130.1j17.18.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.18.2120...0j0i131k1j0i67k1j0i22i30k1j0i22i10i30k1.0.GL8g1XwFa6M

Data: 2018-09-14 10:20:24
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-13 o 19:45, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
[...]

Te testy.. Niedawno zmieniłem telefon. Nowo wg tych testów jest kilkadziesiąt razy bardziej wydajny,. Tylko ja użytkownik nie za bardzo wiem jak się na tym poznać  czym konkretnie góruje ten nowy nad starym.

Tak - 3-4 opinie użytkowników usenetu więcej znaczą dla mnie niż pół tony tekstu znalezionego na stronach "specjalistycznych".

Data: 2018-09-14 10:35:20
Autor: miab
Grafika w Ryzenach
W dniu 13-09-2018 o 12:24, Trybun pisze:

Ile jest prawdy w tej tezie o super wydajności zintegrowanej grafiki w prockach Ryzen? Podobno nawet do gier zewnętrzna grafika jest zbędna.. ?

W skrócie można powiedzieć że są na poziomie najtańszych kart i na pewno zdecydowanie mocniejsze od zintegrowanego Intela. Chyba nawet Intel planował je dodawać do niektórych swoich procków.
Tu jakieś porównanie:
https://www.youtube.com/watch?v=l5ucFAUqhgg

miab

Data: 2018-09-15 14:26:37
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-14 o 10:35, miab pisze:
[...]

Najtańsze to chyba pojecie dość względne..? Czym właściwie się charakteryzują karty np Nvidii, biorąc pod uwagę wydajność w grach - chodzi o wyższy nr czy coś innego? Czy np taka GT 730 jest na pewno słabsza od GT 1010?

Data: 2018-09-15 15:35:21
Autor: miab
Grafika w Ryzenach
W dniu 15-09-2018 o 14:26, Trybun pisze:
[...]

Najtańsze z bieżącej produkcji, a nie z prehistorii czy zmiotków magazynowych.

miab

Data: 2018-09-19 14:18:58
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-15 o 15:35, miab pisze:
[...]

Pozostaje tylko mieć nadzieję że producenci kart nie idą drogą przemysłu motoryzacyjnego, sprzętu RTV itd.

Data: 2018-09-14 17:39:00
Autor: Doxent
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-13 o 12:24, Trybun pisze:

Ile jest prawdy w tej tezie o super wydajności zintegrowanej grafiki w prockach Ryzen? Podobno nawet do gier zewnętrzna grafika jest zbędna.. ?

Z tego co widziałem na YT to poziom mniej więcej GTX 550/650. Czyli do gier które mają ok 8-10 lat powinny dawać radę. O graniu w AAA po 2015 zapomnij w FHD, 720p może jeszcze w 30fps da radę.

Data: 2018-09-15 14:24:44
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-14 o 17:39, Doxent pisze:
[...]

Czyli wygląda na to że ta zintegrowana jest wydajniejsza od mojej obecnej zewnętrznej GT 240.. A w jej przypadku wszystkie posiadane przeze mnie gry chodzą dobrze. W pełnej rozdzielczości z takimi Alien Shooterami 1/2/3 czy Sniperami Ghost Warrior 1/2/3 nie ma problemu.

Data: 2018-09-19 11:39:49
Autor: Doxent
Grafika w Ryzenach

Czyli wygląda na to że ta zintegrowana jest wydajniejsza od mojej obecnej zewnętrznej GT 240.. A w jej przypadku wszystkie posiadane

Od niej nawet Intel ma szybszą grafikę w nowych prockach.

Data: 2018-09-19 14:20:34
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-19 o 11:39, Doxent pisze:

Czyli wygląda na to że ta zintegrowana jest wydajniejsza od mojej obecnej zewnętrznej GT 240.. A w jej przypadku wszystkie posiadane

Od niej nawet Intel ma szybszą grafikę w nowych prockach.

Czyli jeżeli chodzi o grafikę to nie ma się co szarpać i kupować nowego kompa z np GT 710, za 2500zł, która parametry ma wcale nie lepsze od mojej GT240, a kupić jakąś maszynę używaną z zintegrowana grafiką za kwotę do 1000zł? Pytanie może laickie, ale jakoś nigdy mi się nie zdarzyło używać kompa z zintegrowaną grafą, tak że nie znam możliwości. Co można wyczytać w necie to to że do gier wskazana jest jednak zewnętrzna karta.

Data: 2018-09-19 15:50:42
Autor: Doxent
Grafika w Ryzenach

[...]

710 nie ma najmniejszego sensu w dzisiejszym sprzęcie. Ba nawet 1030 nie ma. Te karty są po to gdy padnie komuś w kompie z jakimś starym Core2Duo. Albo ktoś potrzebuje podłączyć 2 monitory do biura a płyta nie zapewnia 2 wyjść.

Data: 2018-09-21 15:07:59
Autor: Trybun
Grafika w Ryzenach
W dniu 2018-09-19 o 15:50, Doxent pisze:

[...]

A nie po to aby godnie zastąpić to co oferuje grafika zintegrowana? Przecie na zdrowy rozum nie może być tak że dodatek za 100-300zł tylko spowolni komputer, że pogorszy parametry grafiki..

Data: 2018-09-19 14:34:34
Autor: s.grushka83
Grafika w Ryzenach
On Friday, 14 September 2018 16:39:05 UTC+1, Doxent  wrote:
> Z tego co widziałem na YT to poziom mniej więcej GTX 550/650. Czyli do gier które mają ok 8-10 lat powinny dawać radę. O graniu w AAA po 2015 zapomnij w FHD, 720p może jeszcze w 30fps da radę.

przeciez juz nawet BF1- oidp- z vulkanem dzialal dobrze na tych kartach w 1080p (w 30 klatkach na sekunde, srednie badz wysokie ustawienia). OIDP.

Grafika w Ryzenach