Grał za pieniądze parafian

Data: 2009-08-25 23:07:15
Autor: boukun
Grał za pieniądze parafian
Ksiądz z Albanii wygrał 147,8 mln?
dodane 2009-08-25 17:15

PAP |

Czy to pochodzący z Albanii ksiądz Claudio wygrał w sobotę 147 milionów 800 tysięcy euro we włoskiej grze liczbowej Superenalotto? - zastanawiają się mieszkańcy miasteczka Bagnone w Toskanii, gdzie padła ta rekordowa wygrana.

O tym, że to kapłan jest tym tajemniczym szczęśliwcem, świadczy to, że nagle po sobotnim ciągnieniu przepadł on bez wieści.

Od kilku dni podejmowane są próby ustalenia, komu przypadnie gigantyczna suma pieniędzy, będąca wynikiem kumulacji głównej wygranej z ponad pół roku. Wcześniej w Bagnone wskazywano na 47-letniego murarza, ale on stanowczo zaprzeczył, jakoby został multimilionerem.

Tymczasem 37-letniego księdza, który do sobotniego losowania Superenalotto codziennie odprawiał msze w okolicznych wsiach, nie można nigdzie znaleźć. Zwraca się uwagę na to, że ewentualna wygrana rekordowej sumy pieniędzy byłaby kolejnym rozdziałem jego niezwykle ciekawego życia.

Do Włoch przypłynął z Albanii pontonem jako nastoletni nielegalny imigrant w 1991 roku. W podróży do włoskich brzegów towarzyszył mu kolega Kleidi, który zrobił potem w Italii wielką karierę w świecie rozrywki jako tancerz i wielka gwiazda telewizyjna. Claudio przyjął zaś święcenia kapłańskie i zamieszkał w Toskanii.

Do Bagnone tymczasem kolejny dzień z rzędu przybywają turyści z wielu stron Włoch, by zobaczyć średniowieczne miasteczko, które dzięki gorączce Superenalotto poznał prawie cały świat. Wielu ludzi ustawia się w długiej kolejce po kupon tej gry w barze, w którym padła rekordowa wygrana, najwyraźniej w nadziei, że przyniesie im to szczęście.

Jestem ciekaw, czy podzieli się teraz wygraną z parafianami, wszak z nich żył...

bouku

Data: 2009-08-25 23:46:08
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71kg7$phk$1nemesis.news.neostrada.pl...
{...]

Jestem ciekaw, czy podzieli się teraz wygraną z parafianami, wszak z nich żył...

Jeśli nie byl księdzem parafialnym, to możesz pocałować go w dupę, rusofilcu!

--

S.

Data: 2009-08-26 00:05:34
Autor: boukun
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:h71m22$2sk$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jeśli był, to w co go będziesz całować?

boukun

Data: 2009-08-26 00:14:57
Autor: Marian
Grał za pieniądze parafian

[...]
A jeśli był, to w co go będziesz całować?

Nie odpowiadaj jak na Żyda przystało, pytaniem na pytanie.

BTW, przypuszczałem, że Twoje IQ > 68, AZMSM :-((

EOT&IYKWIM

--

S.

Data: 2009-08-26 00:29:53
Autor: boukun
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości news:h71noe$5do$1news.onet.pl...

[...]

A co wy z tymi Żydami? Gdzie to tak stoi, że tylko Żydzi odpowiadają pytaniem na pytanie? Pierwsze słyszę... Moje IQ jest 168, Iloraz inteligencji słownej - 110 (inteligencja powyżej przeciętnej) http://boukun-pl.blogspot.com/2006/12/nie-jestem-przecitniakiem.html

boukun

Data: 2009-08-26 00:51:11
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71ope$9dv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
A co wy z tymi Żydami? Gdzie to tak stoi, że tylko Żydzi odpowiadają pytaniem na pytanie? Pierwsze słyszę... Moje IQ jest 168, Iloraz inteligencji słownej - 110 (inteligencja powyżej przeciętnej)

Bo się opierdalaleś na zajęciach z antysemityzmu.
Z drugiej strony 168 >110 > 68.
Masz coś głową czy z rachunkami?

--

S.

Data: 2009-08-26 00:19:25
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71nbo$6mf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...}

A jeśli był, to w co go będziesz całować?

W załupek napletka, IYKWIM.

BTW, nie odpowiadaj, jak na prawdziwego Źyda przystało, pytaniem na pytanie.

EOT

--

s.

Data: 2009-08-26 15:25:27
Autor: CYC
Grał za pieniądze parafian

[...]

Z tej emocjonalnej odpowiedi wynika , ze nie widzisz nic zlego w tym , ze ksiadz ukradl czyjes pieniadze i przegral je w karty ? .
Widac taki sam z Ciebie katolik , jak z tego ksiedza !.

cyc

Data: 2009-08-25 23:55:31
Autor: games
Grał za pieniądze parafian
A ty bys sie podzielil ?

pewnie spierdolil bys na madagaskar i pisal zalosne posty o tym jaka ta polska biedna

Data: 2009-08-26 00:01:15
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości
A ty bys sie podzielil ?

pewnie spierdolil bys na madagaskar i pisal zalosne posty o tym jaka ta
polska biedna

Komu odpowiedziałeś?

--

S.

Data: 2009-08-26 06:43:19
Autor: Antenka
Grał za pieniądze parafian
Bystry księżulek - brawo :D. Wałkuń to nie twoja brocha co, ktoś zrobi
z uczciwie wygranymi pieniędzmi. Jedno jest pewne - ty ich nie
dostaniesz łahaha. Myślałeś, że ci sypnie na rozkręcenie barowego
intersu, a tu kapucha...hehe

Antenka

Grał za pieniądze parafian