Grał za pieniądze parafian

Data: 2009-08-25 23:46:08
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71kg7$phk$1nemesis.news.neostrada.pl...
{...]

Jestem ciekaw, czy podzieli się teraz wygraną z parafianami, wszak z nich żył...

Jeśli nie byl księdzem parafialnym, to możesz pocałować go w dupę, rusofilcu!

--

S.

Data: 2009-08-26 00:05:34
Autor: boukun
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:h71m22$2sk$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jeśli był, to w co go będziesz całować?

boukun

Data: 2009-08-26 00:14:57
Autor: Marian
Grał za pieniądze parafian

[...]
A jeśli był, to w co go będziesz całować?

Nie odpowiadaj jak na Żyda przystało, pytaniem na pytanie.

BTW, przypuszczałem, że Twoje IQ > 68, AZMSM :-((

EOT&IYKWIM

--

S.

Data: 2009-08-26 00:29:53
Autor: boukun
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości news:h71noe$5do$1news.onet.pl...

[...]

A co wy z tymi Żydami? Gdzie to tak stoi, że tylko Żydzi odpowiadają pytaniem na pytanie? Pierwsze słyszę... Moje IQ jest 168, Iloraz inteligencji słownej - 110 (inteligencja powyżej przeciętnej) http://boukun-pl.blogspot.com/2006/12/nie-jestem-przecitniakiem.html

boukun

Data: 2009-08-26 00:51:11
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71ope$9dv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
A co wy z tymi Żydami? Gdzie to tak stoi, że tylko Żydzi odpowiadają pytaniem na pytanie? Pierwsze słyszę... Moje IQ jest 168, Iloraz inteligencji słownej - 110 (inteligencja powyżej przeciętnej)

Bo się opierdalaleś na zajęciach z antysemityzmu.
Z drugiej strony 168 >110 > 68.
Masz coś głową czy z rachunkami?

--

S.

Data: 2009-08-26 00:19:25
Autor: Spawacz
Grał za pieniądze parafian

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h71nbo$6mf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...}

A jeśli był, to w co go będziesz całować?

W załupek napletka, IYKWIM.

BTW, nie odpowiadaj, jak na prawdziwego Źyda przystało, pytaniem na pytanie.

EOT

--

s.

Data: 2009-08-26 15:25:27
Autor: CYC
Grał za pieniądze parafian

[...]

Z tej emocjonalnej odpowiedi wynika , ze nie widzisz nic zlego w tym , ze ksiadz ukradl czyjes pieniadze i przegral je w karty ? .
Widac taki sam z Ciebie katolik , jak z tego ksiedza !.

cyc

Grał za pieniądze parafian