Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l

Data: 2012-07-28 18:54:22
Autor: krokodyl73
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
Data: 2012-07-28 12:17:14
Autor: Pszemol
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.wh5083lw8otvtabenq-komputer.home...
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=7837&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=6b5351e18e79328dd955892e786a7aab Zrobiłem. Działa.

Chłopak pisze:
"Całość wraz z aku waży prawie 5 kg. Ale w nurkowaniu
nie robi to różnicy. Biorę po prostu ze sobą 4 kg ołowiu mniej"

Nie wiem gdzie on nurkuje i co na siebie wkłada, ale w zeszłą
sobotę nurkowałem w lokalnym kamieniołomie w Kankakee, IL
w piance jednoczęściowej 3mm bez ocieplacza torsu ani
kaptura i miałem ze sobą tylko 6 funtów ołowiu w BCD.
Te 6lbs to  jakieś niecałe 3kg.
Jak można wziąć 4 kg ołowiu mniej jak się nurkuje z 3kg? :-))

Data: 2012-07-28 19:26:33
Autor: krokodyl73
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
Z tytulu posta mozna wniesc, ze chodzi o przerobke palnika. Z tego  wszystkiego wziales cos co jest zupelnie na marginesie, i wpirzasz mi sie  w temat. Byle cos napisac. Znasz mnie juz troche, i wiesz,ze nie chce mi  sie glupich gadek. Pozdrawiam mimo wszystko.

Data: 2012-07-28 13:37:37
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.wh52qjgn8otvtabenq-komputer.home...
[...]

Cieszę się, że mnie "mimo wszystko" pozdrawiasz, ale czemu sądzisz
że Ci się gdzieś "wpieprzam w temat"? Przecież nie przeszkadzam Ci
dyskutować o palniku - ja odniosłem się tylko do marginalnego
komentarza o 4kg ołowiu mniej :-) Wydaje mi się, że to pudełko
z zawiasami i zatrzaskami ze stali nierdzewki jest niepotrzebne bo
taki aku jest już chyba szczelny i powinien dać się zanurzyć bez
takiego ciężkiego ustrojstwa.
Jeśli już, to zalałbym jakieś kable żywicą i pod wodę :-)

Ale o palniku proszę sobie dyskutować do woli :-))))
Co masz do powiedzenia w tym temacie? Jakieś masz pytania? :-)

Również pozdrawiam, mimo wszystko :-))))

Data: 2012-07-29 11:24:53
Autor: krokodyl73
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
Już? Wypultałeś się? Do roboty się lepiej weź.

Data: 2012-07-29 08:47:34
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.wh7a3syb8otvtabenq-komputer.home...
Już? Wypultałeś się? Do roboty się lepiej weź.

Znowu pokazujesz braki kultury... po co?

Chciałeś dyskutować o palniku - gdzie pytania? Gdzie dyskusja?
Zrobiłeś - fajnie - napisz coś na ten temat jak chcesz dyskusji...
Z linkami z netu ciężko dyskutować.

Data: 2012-07-30 15:11:42
Autor: krokodyl73

Dnia 29-07-2012 o 15:47:34 Pszemol <Pszemol@polbox.com> napisał(a):

"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message  news:op.wh7a3syb8otvtabenq-komputer.home...
Już? Wypultałeś się? Do roboty się lepiej weź.

Znowu pokazujesz braki kultury... po co?

Bo studiowałem kulturę i sztukę. I trudno mi utrzymać kulturę,jak mam taką  sztukę jak ty za rozmówce.

Chciałeś dyskutować o palniku - gdzie pytania? Gdzie dyskusja?

Nie chciałem dyskutować. Szczególnie z tobą. Podrzuciłem link do fajnego  moim zdaniem pomysłu na przeróbkę tego palnika na diody. Jak to zrobić,  jest tam właśnie opisane, więc nic dodać nic ująć.

Zrobiłeś - fajnie - napisz coś na ten temat jak chcesz dyskusji....

Jak ktoś jest średnio pojętny, da sobie radę z tym zagadnieniem sam, bez  trudu, zgodnie z zawartymi pod linkiem wskazówkami. Jeśli nie jest..Cóż,  albo skrytykuje komuś obudowe akumulatora, albo kolor biurka. Byle  zabłysnąć głupotą.

Z linkami z netu ciężko dyskutować.

To po jaką cholerę dyskutujesz? Nudzi ci się? Psu jak sie nudzi, to jaja  liże. Z tobą, kończę już "dyskusję". Gdyby ktoś coś potrzebował, np skąd  wziąć potrzebne części, czy cuś, zapraszam.

Data: 2012-07-30 17:19:13
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.wh9f9sxz8otvtabenq-komputer.home...
Nie chciałem dyskutować. Szczególnie z tobą. Podrzuciłem link do fajnego moim zdaniem pomysłu na przeróbkę tego palnika na diody. Jak to zrobić, jest tam właśnie opisane, więc nic dodać nic ująć.

No to czemu się pultasz że - cytuję - "wpirzam Ci sie  w temat"?
Jeśli podałeś tylko linka i nic dodać nic ująć to czemu się mnie czepiasz
jeśli dodałem coś od siebie? Nie sądzisz, że brak tu trochę logiki? :-)

Data: 2012-08-01 16:22:37
Autor: krokodyl73
Dnia 31-07-2012 o 00:19:13 Pszemol <Pszemol@polbox.com> napisał(a):

[...]

A'ś jest chopie nudny.. :D Co ty mozesz dodać od siebie?;D Lejesz do  frytek, czy trzepiesz do jogurtu? Do Demolanta - i tu sie z Tobą zgadzam.

Data: 2012-07-30 20:38:59
Autor:
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a): Popełniasz błąd rozmawiając z supertrollem "Pszemolem".
Jest dla Ciebie zbyt wytrawnym graczem, specjalista od gry w piczi-polo. Kolejne pytanie, aż piekło zamarznie, zero odpowiedzi własnej. Każde Twoje zdenerwowanie, czy jakaś obelga w jego stronę, to jego sukces.

Bądź miły, tak jak tego uczą w GRU.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-28 19:00:08
Autor: krokodyl73
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
Jakby kto był chętny do przeróbek, driver można zanabyć tu:  http://www.mrelektronik.com/produkty/driverled/mr2011vxx-boost?showall=1&limitstart

Data: 2012-08-06 09:41:29
Autor: zaginiony
W dniu sobota, 28 lipca 2012 18:54:22 UTC+2 użytkownik krokodyl73 napisał:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=7837&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=6b5351e18e79328dd955892e786a7aab  Zrobiłem. Działa.

-- Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Witaj Krokodylu. Cieszę się że działa. Niejako zostałem wywołany do tablicy przez Ciebie, jak że to ja jestem autorem wątku na światełkach. Jak ustawiłeś skupienie? W sensie jak grubych podkładek użyłeś pod reflektor? Czy to Ty pytałeś mnie na priv gdzie zakupić driver?

Data: 2012-08-15 14:02:29
Autor: krokodyl73
Dnia 15-08-2012 o 13:49:09 krokodyl73 <krokodyl73@wp.pl> napisał(a):

Dnia 06-08-2012 o 18:41:29 <zaginiony@gmail.com> napisał(a):

[...]

O:) Witaj:) Fajnie zatem, ze jest tu sam autor:) Skupienia jeszcze nie  ustawialem, owszem, sieje troche na boki. W wolnej chwili bede sie bawić  podkładkami, chyba ze podpowiesz mi jakiej grubości mają być:) Tak, to  ja pytałem Cię o driver, i choć zbyt późno dotarła do mnie informacja  żeby brać bez kontaktronu, to okazało się, że sie przydał, wylutowałem  go, i wstawiłem zamiast oryginalnego, który okazał sie być uszkodzony:)  Nie mam też jeszcze chwilowo radiatora, także światełko świeci narazie  tylko poglądowo, i mam już trzy kolejne reflektorki do przeróbki, także  potoczy się piguły hurtowo, będzie taniej. Pozdrawiam serdecznie..

Data: 2012-08-15 17:33:43
Autor: krokodyl73
Gralmarine mr-16 50W mod na 5 x xm-l
Coś mi odpowiedź poszła nie tam gdzie trzeba.. Niemniej..jest. Pozdrawiam