Gramy z Brondby

Data: 2009-07-23 19:40:37
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Gramy z Brondby
Tak jak sądziłem. W Kopenhadze mecz Duńczykom nie wyszedl, za to Florze wyszedł strzał zycia. W Tallinie było juz normalnie. 3:0 dla Brondby do przerwy i potem wyglądało na luzik. W 80 minucie Flora strzeliła honorową więc jeszcze w końcówce Duńczycy wsunęli im czwartą na dyscyplinę i... Przynajmniej nie odpadniemy z Łotyszami :)
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-07-23 19:47:17
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Gramy z Brondby
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Przynajmniej nie odpadniemy z Łotyszami :)

Ups... Oczywiście ESTONCZYKAMI :)

Data: 2009-07-23 21:22:08
Autor: yamma
Gramy z Brondby
Andrzej Zbierzchowski wrote:
Andrzej Zbierzchowski pisze:
Przynajmniej nie odpadniemy z Łotyszami :)

Ups... Oczywiście ESTONCZYKAMI :)

I to jedyne pocieszenie, bo w awans ja osobiście nie wierzę. Jest jeszcze nadzieja w Szałachowskim, bo chłopak jest naprawdę piłkarzem wyątkowym ale sam meczu nie wygra.
yamma

Data: 2009-07-23 21:40:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Gramy z Brondby
yamma pisze:
[...]

To będzie pierwszy poważny sprawdzian deklaracji Urbana z końca maja. ja na cuda nie liczę bo zbyt dużo czasu nie miał a oświadczył, że dotychczasowy system gry sie nie sprawdził i trzeba będzie coś zmienić. No i ciekaw jestem, co on teraz zrobi, jak na silnego rywala poustawia drużyne i czy drużyna nie wyjdzie do meczu z budyniem w gaciach bo uparcie twierdzę, że grac potrafią. I czy zagramy w 11 czy w 10 + Roger... A jak wiadomo w 10 gra się ciężko...

Krótko mówiąc: Jak zagrmy tak jak z FK Moskwa to nie mamy żadnych szans.   A przypomnę, że z FK Moskwa nasi zachowywali się jakby kompletnie nie potrafili znaleźć sobie miejsca na boisku. Taktycznie Rosjanie rozsmarowali ich po murawie i nie miało to niczego wspólnego z formą czy świeżością...

Data: 2009-07-23 21:58:58
Autor: yamma
Gramy z Brondby
[...]

Też jestem ciekaw, choć podobnie jak ty w cuda nie wierzę. To jest po prostu inna liga. Legia ma bardzo słabiutkie skrzydła: Radovic, Rybus i Ostrowski, to taka nasza ligowa szarzyzna. Podejrzewam, że Janek zrobi roszady dając na lewą Szałacha a na prawą Gizę, bo to obecnie chyba jedyne sensowne rozwiązanie. Co do Rogera, to ja nie będę wyrokował, bo jego obecnej gry po prostu nie widziałem. W sparingach podobno grał bardzo dobrze. Największą obecnie dziurą w Legii jest pozycja defensywnego pomocnika, którego najzwyczajniej w świecie nie mamy - Jarza leczy kontuzję a Borysiuk na razie płaci frycowe za swój wiek. O Ekwueme i Koziarze nawet nie warto wspominać. W sparingach i dwumeczu z Olimpi tą dziurę łatał Choto ale po pierwsze w dzisiejszym meczu złapał kontuzję a po drugie Duńczycy, to już nie są ogórki z Gruzji czy Węgier - oni raczej wiedzą co zrobić z piłką na 30 metrze.
yamma

Data: 2009-07-23 23:08:47
Autor: Cavallino
Gramy z Brondby
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Też jestem ciekaw, choć podobnie jak ty w cuda nie wierzę. To jest po prostu inna liga. Legia ma bardzo słabiutkie skrzydła: Radovic, Rybus i Ostrowski, to taka nasza ligowa szarzyzna.

Tak było rok temu.
W zakończonym sezonie to była ligowa żałosność, a nie żadna szarzyzna.

Gramy z Brondby