Gran Derbi Europa

Data: 2010-11-28 23:08:33
Autor: Waw

Data: 2010-11-29 00:28:40
Autor: Cavallino

Data: 2010-11-29 00:31:50
Autor: Raf \"Ostry\"
W dniu 2010-11-28 23:08, Waw pisze:

Data: 2010-11-29 10:09:29
Autor: ..Aldi..Romek..
W dniu 2010-11-28 23:08, Waw pisze:
Jakie typy na jutro?
ja tam modlę się o 0:2 :)

chyba raczej 2:0
!!!!!

Data: 2010-11-29 10:48:49
Autor: Jadrys
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-29 00:31, Raf "Ostry" pisze:
W dniu 2010-11-28 23:08, Waw pisze:
Jakie typy na jutro?
ja tam modlę się o 0:2 :)

Lepiej będzie jak się pomodlisz o pomyślność Lecha w środowym meczu z Juve..

Data: 2010-11-29 12:09:06
Autor: Aman
Gran Derbi Europa
Lepiej będzie jak się pomodlisz o pomyślność Lecha w środowym meczu z Juve..

Juve na śniegu nie umie grac ;)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-11-29 12:22:08
Autor: Jadrys
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-29 12:09, Aman pisze:
Lepiej będzie jak się pomodlisz o pomyślność Lecha w środowym meczu z Juve..

Juve na śniegu nie umie grac ;)

Pozdrawiam

Aman

Czyli widać że już ktoś się o to modlił - właśnie w Poznaniu zaczyna sypać śnieg.:-D

Data: 2010-11-29 13:19:34
Autor: grzeda
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-29 00:31, Raf "Ostry" pisze:
W dniu 2010-11-28 23:08, Waw pisze:
Jakie typy na jutro?
ja tam modlę się o 0:2 :)

Ile postawiles?;)

pozdr
PG

Data: 2010-11-29 20:42:22
Autor: Raf \"Ostry\"
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-29 13:19, grzeda pisze:
[...]

e tam kasa... - zobaczyć minę szwagra - bezcenne :)

Data: 2010-11-29 23:11:00
Autor: grzeda
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-29 20:42, Raf "Ostry" pisze:

Ile postawiles?;)

e tam kasa... - zobaczyć minę szwagra - bezcenne :)

No to popatrzyles;)

pozdr
PG

Data: 2010-11-30 07:25:47
Autor: Raf \"Ostry\"
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-29 23:11, grzeda pisze:

No to popatrzyłeś;)

aż mi się żal zrobiło :)

Data: 2010-11-29 21:51:55
Autor: Fidelio
Gran Derbi Europa
Użytkownik "Waw" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:icuju3$33m$1news.onet.pl...
Jakie typy na jutro?

Ależ to się ogląda! Do przerwy Real bezradny wobec nieludzko genialnej Barcy.
Zadziwia mnie sędzia, że panuje nad tym wszystkim, bardzo rzadko gwiżdże i praktycznie się nie myli.

Data: 2010-11-29 23:21:08
Autor: Cavallino
Gran Derbi Europa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:id13pd$iao$1news.onet.pl...
Użytkownik "Waw" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:icuju3$33m$1news.onet.pl...
Jakie typy na jutro?

Ależ to się ogląda! Do przerwy Real bezradny wobec nieludzko genialnej Barcy.

Po przerwie jeszcze bardziej.
Okazało się że jednak Mourinho ma ogromny wpływ na swoje zespoły, cała jego buta, zarozumilastwo, chamstwo i co nie tylko, połączone z brakiem jakości przy właściwej robocie wyszło z jego drużyny w końcówce, aż miło.

Data: 2010-11-29 23:33:17
Autor: Fidelio
Gran Derbi Europa
[...]

Nie pamiętam tak upokorzonego Realu.
Mourinho przybył do miejsca, w którym uczył się trenerki i dostał srogą lekcję.

Data: 2010-11-29 23:40:37
Autor: marklar
Gran Derbi Europa
On 29 Lis, 22:33, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
> Po przerwie jeszcze bardziej.
> Okaza o si e jednak Mourinho ma ogromny wp yw na swoje zespo y, ca a
> jego buta, zarozumilastwo, chamstwo i co nie tylko, po czone z brakiem
> jako ci przy w a ciwej robocie wysz o z jego dru yny w ko c wce, a mi o.

Nie pami tam tak upokorzonego Realu.
Mourinho przyby do miejsca, w kt rym uczy si trenerki i dosta srog
lekcj .

krotka masz pamiec. 1.5 roku temu real dostal 2-6 u siebie

Data: 2010-11-30 16:25:38
Autor: Fidelio
Gran Derbi Europa
Nie pami tam tak upokorzonego Realu.
Mourinho przyby do miejsca, w kt rym uczy si trenerki i dosta srog
lekcj .

krotka masz pamiec. 1.5 roku temu real dostal 2-6 u siebie

No to jednak cos strzelili, a tu byli po prostu bezradni.

Data: 2010-11-30 16:37:00
Autor: Waw
Gran Derbi Europa
On 30.11.2010 08:40, marklar wrote:
krotka masz pamiec. 1.5 roku temu real dostal 2-6 u siebie

Teraz dominacja byla wieksza i Barcelona jeszcze lepsza. Tylko wtedy to zwyciestwo bylo bezposrednio na wage mistrzostwa, teraz sprawa jest wciaz otwarta.

To najlepsza druzyna jaka kiedykolwiek grala w pilke.

Data: 2010-11-29 23:40:43
Autor: Cavallino
Gran Derbi Europa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:id19nf$4r8$1news.onet.pl...
[...]

I to w momencie, kiedy już zacząłem podejrzewać, że się myliłem i ten facet jednak umie zrobić i ofensywę i defensywę w swoim zespole.
Ten mecz wybił mi z głowy podobne podejrzenia, pewnie na dłuższy czas.

Data: 2010-11-29 23:39:25
Autor: topek
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-28 23:08, Waw pisze:
Jakie typy na jutro?
Ale mecz.
Barca grala fenomenalnie.
Real nie istnial.

Jak SKRA w ostatnim meczu z Trentino :)

Barca gra inczej w pilke niz wszystkie inne zespoly.
Tam pilka po prostu chodzi jak po sznurku i te prostopadle podania gdy przeciwnik uspiony.
Po prostu rewelacja.

Dobrze tak Maurinho. NIe lubie chamow i bucow.
Real powinien zobaczyc potrojna czerwien. Przynajmniej trzy.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2010-11-30 16:04:56
Autor: Waw
Gran Derbi Europa
On 29.11.2010 23:39, topek wrote:
Real powinien zobaczyc potrojna czerwien.

Ramos, Carvalho i kto?

Data: 2010-11-30 16:48:19
Autor: RedLite
Gran Derbi Europa
W dniu 2010-11-30 16:04, oskarżony *Waw*, zeznał co następuje:

Real powinien zobaczyc potrojna czerwien.

Ramos, Carvalho i kto?

CR7?

Ale Guardiola też IMO zachował się jak chłystek.

--

signature

Data: 2010-11-30 16:54:50
Autor: Waw
Gran Derbi Europa
On 30.11.2010 16:48, RedLite wrote:
Ale Guardiola też IMO zachował się jak chłystek.

Prawda. Ale Krysia pokazal ze jest rzeczywiscie prymitywnym pilkarzyna i nie dorosl do gry z klasa.

Data: 2010-11-30 08:42:36
Autor: Marek W.
Gran Derbi Europa
On 30 Lis, 16:54, Waw <n...@mam.ru> wrote:
On 30.11.2010 16:48, RedLite wrote:

> Ale Guardiola te IMO zachowa si jak ch ystek.

Prawda. Ale Krysia pokazal ze jest rzeczywiscie prymitywnym pilkarzyna i
nie dorosl do gry z klasa.

W jaki sposób Krystyna mógłby skutecznie popełnić samobójstwo?
Gdy rzucił się z poziomu swego ego na poziom swego IQ :)

Gran Derbi Europa