Gran Derbi Europa

Data: 2010-11-29 21:51:55
Autor: Fidelio
Gran Derbi Europa
Użytkownik "Waw" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:icuju3$33m$1news.onet.pl...
Jakie typy na jutro?

Ależ to się ogląda! Do przerwy Real bezradny wobec nieludzko genialnej Barcy.
Zadziwia mnie sędzia, że panuje nad tym wszystkim, bardzo rzadko gwiżdże i praktycznie się nie myli.

Data: 2010-11-29 23:21:08
Autor: Cavallino
Gran Derbi Europa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:id13pd$iao$1news.onet.pl...
Użytkownik "Waw" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:icuju3$33m$1news.onet.pl...
Jakie typy na jutro?

Ależ to się ogląda! Do przerwy Real bezradny wobec nieludzko genialnej Barcy.

Po przerwie jeszcze bardziej.
Okazało się że jednak Mourinho ma ogromny wpływ na swoje zespoły, cała jego buta, zarozumilastwo, chamstwo i co nie tylko, połączone z brakiem jakości przy właściwej robocie wyszło z jego drużyny w końcówce, aż miło.

Data: 2010-11-29 23:33:17
Autor: Fidelio
Gran Derbi Europa
[...]

Nie pamiętam tak upokorzonego Realu.
Mourinho przybył do miejsca, w którym uczył się trenerki i dostał srogą lekcję.

Data: 2010-11-29 23:40:37
Autor: marklar
Gran Derbi Europa
On 29 Lis, 22:33, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
> Po przerwie jeszcze bardziej.
> Okaza o si e jednak Mourinho ma ogromny wp yw na swoje zespo y, ca a
> jego buta, zarozumilastwo, chamstwo i co nie tylko, po czone z brakiem
> jako ci przy w a ciwej robocie wysz o z jego dru yny w ko c wce, a mi o.

Nie pami tam tak upokorzonego Realu.
Mourinho przyby do miejsca, w kt rym uczy si trenerki i dosta srog
lekcj .

krotka masz pamiec. 1.5 roku temu real dostal 2-6 u siebie

Data: 2010-11-30 16:25:38
Autor: Fidelio
Gran Derbi Europa
Nie pami tam tak upokorzonego Realu.
Mourinho przyby do miejsca, w kt rym uczy si trenerki i dosta srog
lekcj .

krotka masz pamiec. 1.5 roku temu real dostal 2-6 u siebie

No to jednak cos strzelili, a tu byli po prostu bezradni.

Data: 2010-11-30 16:37:00
Autor: Waw
Gran Derbi Europa
On 30.11.2010 08:40, marklar wrote:
krotka masz pamiec. 1.5 roku temu real dostal 2-6 u siebie

Teraz dominacja byla wieksza i Barcelona jeszcze lepsza. Tylko wtedy to zwyciestwo bylo bezposrednio na wage mistrzostwa, teraz sprawa jest wciaz otwarta.

To najlepsza druzyna jaka kiedykolwiek grala w pilke.

Data: 2010-11-29 23:40:43
Autor: Cavallino
Gran Derbi Europa
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:id19nf$4r8$1news.onet.pl...
[...]

I to w momencie, kiedy już zacząłem podejrzewać, że się myliłem i ten facet jednak umie zrobić i ofensywę i defensywę w swoim zespole.
Ten mecz wybił mi z głowy podobne podejrzenia, pewnie na dłuższy czas.

Gran Derbi Europa