[rec] Gran Torino

Data: 2009-03-27 02:15:15
Autor: Moon
[rec] Gran Torino
abelincoln wrote:
Gran Torino, USA 2008

Przedmieścia Detroit. Weteran wojny w Korei żegna swoją zmarłą żonę. Z
dziećmi się zbytnio nie rozumie, wnuki go nie lubią - tylko pies z nim
pozostał w smutnym domu. Na dodatek do sąsiedztwa wprowadzają się
jacyś skośnoocy ludzie. Jakby na to nie patrzeć życie Walta
Kowalskiego schodzi na psy. WkrĂłtce

czy to jest [rec], czy [opowiem ci film i już nie będziesz musisiał iść]?

recenzja ma pewnÄ… definicjÄ™.
dobrym pomysłem jest jej przeczytanie,

moon

Data: 2009-03-27 01:38:57
Autor: Cynio
Gran Torino
On 27 Mar, 02:15, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:

czy to jest [rec], czy [opowiem ci film i już nie będziesz musisiał i¶ć]?

według mnie jak najbardziej pierwszorzędna recenzja

recenzja ma pewn± definicję.
dobrym pomysłem jest jej przeczytanie,

sjp podaje: omówienie i ocena dzieła literackiego, spektaklu, koncertu
itp

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2009-03-27 10:12:52
Autor: Moon
Gran Torino
Cynio wrote:
On 27 Mar, 02:15, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:

czy to jest [rec], czy [opowiem ci film i już nie będziesz musisiał
i¶ć]?

według mnie jak najbardziej pierwszorzędna recenzja

no to masz złe pojęcie recenzji.
recenzja nie polega na opowiadaniu akcji.
to nie szkoła dla ¶lepych

moon

Data: 2009-03-27 02:21:45
Autor: Cynio
Gran Torino
On 27 Mar, 10:12, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:

no to masz złe pojęcie recenzji.

to jak możesz podaj definicję recenzji + Ľródło

recenzja nie polega na opowiadaniu akcji.
to nie szkoła dla ¶lepych

no cóż wła¶ciwie każda recenzja podaje pewne szczegóły fabuły,
zwłaszcza zawi±zanie akcji (i tu abelincoln tak zrobił). Czytałem
recenzje, które nie podawały absolutnie żadnych szczegółów fabuły i
powiem szczerze, że zupełnie do mnie nie trafiały, więc ja wole takie
recki jak w w±tku.

--
Pozdr.
Cynio