[rec] Gran Torino

Data: 2009-03-27 19:24:09
Autor: schizoidalna
[rec] Gran Torino
abelincoln pisze:
Gran Torino, USA 2008

ten film jest cudowny:) a te warknięcia - boskie :D

na początku filmu, patrząc na pomarszczoną facjatę Clinta pomyślałam sobie "oj staruszek, czy czasem nie na wyrost się wystawia w swoich filmach, nie wystarczy mu reżyseria".

oczywiście, że nie. rola jest świetna, podbiła moje serce. a szczerze mówiąc rzadko mi się to zdarza, przynajmniej ostatnio, w filmach z ostatnich lat. co nie znaczy, że to jakaś the best rola i że nie było lepszych, nie nie. nie o to chodzi.

to całkiem inna kategoria:)

Data: 2009-03-27 21:41:11
Autor: Moon
[rec] Gran Torino
schizoidalna wrote:
abelincoln pisze:
Gran Torino, USA 2008

ten film jest cudowny:) a te warknięcia - boskie :D

na początku filmu, patrząc na pomarszczoną facjatę Clinta pomyślałam
sobie "oj staruszek, czy czasem nie na wyrost siÄ™ wystawia w swoich
[...]

no patrzcie... to właśnie jest recenzja.
dużo o odczuciach recenzenta bez opowiadania przez pół godziny akcji.

moon

[rec] Gran Torino