[rec] Gran Torino

Data: 2009-03-28 21:34:34
Autor: smogg
[rec] Gran Torino
homo sapiens o pseudonimie "abelincoln" naskrobał/a:

Gran Torino, USA 2008
Nie wiem czy będzie to film do którego będę wracał – ale na pewno jest to
film który należałoby zobaczyć. I na pewno warto go będzie mieć na swojej
półce. Jakby na to nie patrzeć warto posłuchać jak śpiewa tytułową piosenkę
taka uznana gwiazda jak Eastwood. I robi to dużo lepiej niż  można by siÄ™
spodziewać po jego głosie i fizjonomii...

Moja ocena: 8/10

Jestem właśnie świeżo po filmie i IMO 9/10.
Wspaniała reżyseria i aktorstwo C. Eastwooda, chrząknięcia rządzą.
Historia prosta i w sumie szybko można się domyśleć, co i jak będzie dalej, ale za to w taki sposób przedstawiona, że choćby przed filmem streścili całość to i tak dalej była by tylko sama ogromna przyjemność z oglądania tego co stworzył Clint Eastwood.

Jak najbardziej polecam.

--
Pozdrawiam,
smogg

Data: 2009-03-28 21:38:22
Autor: smogg
[rec] Gran Torino
homo sapiens o pseudonimie "smogg" naskrobał/a:

[...]

Chciałbym jeszcze dodać dla tych co jednak nie mogą się zdecydować czy oglądnąć czy nie poprzednie filmy Eastwooda jak Flags of Our Fathers i Letters from Iwo Jima bardzo średnio mi się podobały, znudziły mnie, zbyt amerykańskie przedstawienie historii. Do "Gran Torino" podszedłem, więc z lekką obawą, ale jak napisałem - trzeba zobaczyć. Porządne kino.

--
Pozdrawiam,
smogg

[rec] Gran Torino