Gran Turismo [PSP] moje odczucia

Data: 2009-10-26 00:36:59
Autor: kamil_pl
Gran Turismo [PSP] moje odczucia
Ponieważ nie za dużo się na razie naczytałem na grupie o tej produkcji stwierdziłem że sam napisze co o niej sadze.

Q: Co to jest Gran Turismo PSP?
A: Jest to gra karciana w kórej mamy za zadanie zdobyć wszystkie 800 samochodów, oblokowując je
    w grze jak i wymieniając się z przyjaciolmi. Mało tego, każdym z tych modeli samochodów
    możemy pojeździć.

Q: Jakie są tryby rozgrywki?
A: Single Race, Time Trail, Drift, oraz szkoła jazdy sportowej dla 1 gracza, oprocz tego tryb multiplayer
    do graczy 4.

Q: Jaka jest grafika w tej grze oraz dźwięk?
A: Grafika to wyżyny PSP, trasy co prawda są nierówne i niektóre wygladaja dosc biednie, inne swietnie,
     to modele pojazdow sa wykonane bardzo starannie. Gra nie przycina, a dzwiek, jak to w
     GT specyficzna melodia i niezle ryki fur... mozliwosc sluchania swoich mp3 w trakcie daje rade.

Q: Jaki jest model jazdy?
A: Wspanialy, moim zdaniem usprawniony w stosunku do GT4, latwiej wprowadzic auto w drift, kamera
     nie jest juz sztywno za samochodem (co bylo wielka wada GT4), dobrze sprawdza sie prowizoryczny
     widok z kabiny, pomimo jeho umownosci. W kazdym razie nie ma kompromisu, to jest symulacja.

Q: Ta gra nie ma trybu kariery?
A: No nie ma, mozemy jedynie przechodzic kilkadziesiat testow licencyjnych oraz w singlu zdobyc zloto
    na kazedj z tras, na kazdym z poziomow trudnosci. Zawsze w sigle race sami wybieramy auto a psp
    samo dobiera odpowiednich rywali ktorych jest 3.

Co prawda single race jest calkiem zdrowo pomyslany i faktycznie gre mozna wyjac w kazej chwili i zagrac to jednak tuning i kariera zrobilaby dobrze... a tak to:
Grafika: 9
Myzyka: 7
Grywalnosc: 8
OGÓŁEM: 7,5 (w sumie dam 8 bo z kolegami sie super sciga w multi ;P)

z kariera byloby 9,5/10

Data: 2009-10-26 02:56:33
Autor: sialala
Gran Turismo [PSP] moje odczucia
ale nie ma MP przez internet? tylko lokalnie?
ja czekam, az zejdzie do jakichs 20 jurkow i kupuje ;-)
przyda sie jako garaz przed GT5 :]

Data: 2009-10-26 22:01:30
Autor: kamil_pl
Gran Turismo [PSP] moje odczucia

Uzytkownik "sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> napisal w wiadomosci news:47eb79ab-fcd8-49ec-a5ff-2698b712c0fae34g2000vbm.googlegroups.com...

ale nie ma MP przez internet? tylko lokalnie?

Z tego co zauwazylem - tylko lokalnie, ale przyjemnie, mozna scigac sie z samemu zkolega/kolegami (ups moze tezbyc kolezankami ;P), oraz np z kolega i botami aby zrobic "sztuczny tlok".

Data: 2009-10-26 11:23:57
Autor: kamil

"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote in message news:hc2nf0$3d2$1achot.icm.edu.pl...
Ponieważ nie za dużo się na razie naczytałem na grupie o tej produkcji stwierdziłem że sam napisze co o niej sadze.

<cut>

Zawsze sam ze soba rozmawiasz w ten sposob? ;)

Data: 2009-10-26 04:28:28
Autor: sialala
On Oct 26, 11:23 am, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ...@wp.pl> wrote in message

> Ponieważ nie za dużo się na razie naczytałem na grupie o tej produkcji
> stwierdziłem że sam napisze co o niej sadze.

<cut>

Zawsze sam ze soba rozmawiasz w ten sposob? ;)

czepiasz sie - dobrze sie to czytalo :]

Gran Turismo [PSP] moje odczucia