Data: 2014-03-19 21:44:59 | |
Autor: Michał | |
Granat(y) dymne. | |
W dniu 2014-03-19 15:34, Michał pisze:
Wiadomo, że podczas 1-szej wojny św. technologia karabinów rozwijała Generalnie taktyka gromadnego szturmu, jakby narzucana, ma wady. To ostatnie odkrycie z gry Jagged Alliance: BiA. Otóż jest hałaśliwa i widoczna. Przy D-day ten sam błąd. Natarcie może być prowadzone nocą, być ciche i niewidoczne - kamuflaż i umiejętne czołganie się. W przypadku plaży rzecz jasna nurkowie. Dalej tłumiki i noże. Dopiero w przypadku wykrycia ataku w grę zaczynają wchodzić granaty, bo hałasują. |
|
Data: 2014-03-20 12:52:26 | |
Autor: LS | |
Granat(y) dymne. | |
W dniu 2014-03-19 21:44, Michał pisze:
Natarcie może być prowadzone nocą, być ciche i niewidoczne - kamuflaż W czy w tej twojej grze powiedzieli ci że stary polski hełm zasłania pole widzenia u leżącego? Pewnie nie. To kup se taki na allegro, wsadź na łeb, połóż i przeczołgaj się 5 metrów, najlepiej z plecakiem. Do boju, na ruska, na niemca. |
|
Data: 2014-03-21 06:39:02 | |
Autor: Michał | |
Granat(y) dymne. | |
W dniu 2014-03-20 12:52, LS pisze:
W dniu 2014-03-19 21:44, Michał pisze: Chełm Ci będzie dyktował taktykę? |
|