Grand Budapest Hotel

Data: 2015-02-21 18:06:06
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel
Polecacam, kanalplusy teraz puszczajom.

Data: 2015-02-21 21:16:16
Autor: Arek
Grand Budapest Hotel
W dniu 2015-02-21 o 18:06, Ghost pisze:
Polecacam, kanalplusy teraz puszczajom.

Daj spokój. Dawno takiej nudy nie widziałem.
Skąd te zachwyty nad tym nudziarstwem?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2015-02-21 21:24:41
Autor: Qrczak
Grand Budapest Hotel
Dnia 2015-02-21 21:16, obywatel Arek uprzejmie donosi:
W dniu 2015-02-21 o 18:06, Ghost pisze:
Polecacam, kanalplusy teraz puszczajom.

Daj spokój. Dawno takiej nudy nie widziałem.
Skąd te zachwyty nad tym nudziarstwem?

Mosze z nieklasycznego nietrolstwa.

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-02-21 21:55:03
Autor: cumulonimbus
Grand Budapest Hotel
W dniu 21.02.2015 o 21:16, Arek pisze:

Polecacam, kanalplusy teraz puszczajom.

Daj spokój. Dawno takiej nudy nie widziałem.

No to chyba Idy nie widziałeś. :D

Data: 2015-02-21 22:21:36
Autor: Arek
Grand Budapest Hotel
W dniu 2015-02-21 o 21:55, cumulonimbus pisze:
No to chyba Idy nie widziałeś. :D

Nie. I nie zamierzam :)

Za to na ten Grand Hotel to się okrutnie naciąłem.
Chyba nie rozumiem ludzi bo nie wiem jak w ogóle można coś tak beznadziejnego pochwalić.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2015-02-22 09:26:28
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcassp$ogu$1@speranza.aioe.org...

W dniu 2015-02-21 o 21:55, cumulonimbus pisze:

No to chyba Idy nie widziałeś. :D

Chyba nie rozumiem ludzi

Nie tylko ludzi.

Data: 2015-03-02 22:42:25
Autor: Titus Atomicus
Grand Budapest Hotel
Witam,
Wlasnie obejrzalem. W kinie, rzecz jasna.
Swietnie opowiedziana historia.
Szkoda tylko ze moja postepujca prozopagnozja nie pozwolila mi rozpoznac tak wielu znanych mi aktorow, jak Adrien Brody, Willem Dafoe, Jeff Goldblum, Jude Law, Harvy Ketel czy Bill Murray. Rozpoznalem tylko Tilde Swinton.
Tak czy siak - 8/10. Moze nawet 8+.
--
TA

Data: 2015-03-02 23:05:23
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-F47489.22422502032015@node2.news.atman.pl...

[...]

Rozumiem :-)

No maTyldzie to narobili. Chociaż Gol(db)luma obstawiam, że nie każdy.

Sceny ze ściganego też fajne.

Data: 2015-03-03 04:26:55
Autor: Titus Atomicus
Grand Budapest Hotel
In article <54f4deb2$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:

> [...]

>Swinton.

Rozumiem :-)

No maTyldzie to narobili. Chociaż Gol(db)luma obstawiam, że nie każdy.

Chcialbym dodac (na swoje usprawiedliwienie), ze idac na film staram sie znac przed seansem jak najmniej szczegolow.

Sceny ze ściganego też fajne.

???
--
TA

Data: 2015-03-03 10:27:28
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-FC9BDE.04265503032015@node2.news.atman.pl...

Sceny ze ściganego też fajne.

???

No Ścigany, Harrison Ford...

Data: 2015-03-03 18:25:26
Autor: Titus Atomicus
Grand Budapest Hotel
In article <54f57e87$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>,

>???

No Ścigany, Harrison Ford...

No tak, ale jakos nie skojarzylem.
Za to 'sekwencja narciarska' przypomniala mi jazde prof. Ambrosiusa i Alfreda na trumnie w 'Nieustraszownych pogromcach wampirow'.
Generalnie - fajnie zagrane i sfilmowane - mowie o calosci...
--
TA

Data: 2015-03-03 18:53:00
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-410C8A.18252603032015@node1.news.atman.pl...

In article <54f57e87$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Mi się akurat od razu rzuciło. Bo nie jeden to moment.

Generalnie - fajnie zagrane i sfilmowane - mowie o calosci...

No pewnie, tylko jak ktoś pękł na początku to nie dał sobie szansy. Niestety w tym filmie da się "pęc" na początku.

Data: 2015-02-22 10:02:35
Autor: Qrczak
Grand Budapest Hotel
Dnia 2015-02-21 22:21, obywatel Arek uprzejmie donosi:
[...]

Chyba na pewno.

Data: 2015-02-23 20:59:05
Autor: Moonsky
Grand Budapest Hotel

Użytkownik "Arek" <arnold@buzdygan.com> napisał w wiadomości news:mcassp$ogu$1speranza.aioe.org...
[...]

Może jacyś Żydzi są w fabule? Albo choć reżyser? No, bo producenci to chyba nie mogą nie być...
To by mogło pomóc w Oskarach...

M.

Data: 2015-02-23 21:33:39
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik "Moonsky"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcg0pv$653$1@speranza.aioe.org...

[...]

Może jacyś Żydzi są w fabule?

Tak. Pianista.

Data: 2015-02-22 09:28:15
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mcap29$frq$1@speranza.aioe.org...

W dniu 2015-02-21 o 18:06, Ghost pisze:

Polecacam, kanalplusy teraz puszczajom.

Daj spokój. Dawno takiej nudy nie widziałem.
Skąd te zachwyty nad tym nudziarstwem?

W kinie oglądałeś czy na laptopie w 3d?

Data: 2015-02-24 10:02:37
Autor: Crimi
Grand Budapest Hotel
Budapest? Wymęczone pół godziny.
Wszystko na siłę, jakiego kolwiek punktu zaczepienia.
Film wysilony na pomysł. Lub pomysł wymyślony na film.
Ja tego nie kupuję.
Jak mi ktoś zapłaci stówę to obejrzę do końca.

Data: 2015-02-24 10:18:13
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik "Crimi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mchene$8ep$1@node1.news.atman.pl...

Budapest? Wymęczone pół godziny.

Byłem pewien.

Data: 2015-02-24 10:24:25
Autor: Crimi
Grand Budapest Hotel
W dniu 2015-02-24 10:18, Ghost pisze:

Użytkownik "Crimi" napisał w wiadomości grup

Budapest? Wymęczone pół godziny.

Byłem pewien.

dzięki stary - nie trzeba było :)

Data: 2015-02-24 10:29:41
Autor: Ghost
Grand Budapest Hotel

Użytkownik "Crimi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mchg0a$9o6$2@node1.news.atman.pl...

W dniu 2015-02-24 10:18, Ghost pisze:

Użytkownik "Crimi" napisał w wiadomości grup

Budapest? Wymęczone pół godziny.

Byłem pewien.

dzięki stary - nie trzeba było :)

Que?