Grand Vitara 2005-> automat

Data: 2015-01-14 22:16:56
Autor: Czesław Wiśniak
Grand Vitara 2005-> automat
Do upatrzonego auta mam 300km wiec wolałbym zobaczyć wszystko raz a porządnie:-)

Daj spokoj, 300km jechac zeby auto ogladac to trzeba byc zdesperowanym.
Ja tylko raz w zyciu popelnilem ten blad. Auto ogladalem z 5 sek, wlasciwie tyko sie do niego zblizylem :)

Data: 2015-01-14 22:59:56
Autor: Budzik
Grand Vitara 2005-> automat
Użytkownik Czesław Wiśniak czesiu@bye.pl ...

[...]

Ogólnie to sie zgadzam. I tez sobie obiecałem ze dalej niz 50km nie jezdze.
Ale ostatnio cos mnie trafiło i pojechałem prawie 200km. I kupiłem... :)

Grand Vitara 2005-> automat