Grand Vitara vs. Rav4

Data: 2010-01-18 14:31:00
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Grand Vitara vs. Rav4
Witam serdecznie.

Co ekonomiczniejsze,
Rav-ka, bo ma dołączany napęd 4x4. W GV masz centralny dyfer i stały napęd na
wszystkie koła.

tansze w naprawach,
Sądzę, że GV, bo jak kiedyś jeździłem służbową Toyota, to włos mi się jeżył
podczas wizyt w ASO. Szczególnie po doświadczeniach z Hondą. Aczkolwiek i o
Suzuki różne opinie się słyszy. Tak naprawdę nie wiem.

lepsze do jazdy po miescie
Rav. Także na szosie. Jedzie właściwie jak osobówka. GV charakteryzuje się doznaniami jak z terenówek. Bujanie, większe wstrząsy, niestabilny na prostej
przy większych prędkościach, chociaż świetnie, neutralnie się prowadzi. To może
się podobać przy podsterownej Rav-ce.

i wyboistej drodze,
GV, chociaz komfort lepszy w Rav-ce, więc zależy o co dokładnie pytasz?
mniej awaryjne?
Nie wiem. Myślę, że Rav, ale to tylko po doświadczeniach z innymi Toyotami.
Rav-ką jeździłem za mało.

Ma to byc diesel, rocznik conajmniej 2006. Jakies inne rady
Diesle GV są delikatnie mówiąc mulaste i głośne jak mało które. W porównaniu do
D4D Toyoty, nie bronią się w ogóle.

odnosnie tych dwoch aut?
Rav-ka na miasto i trasę (brak centralnego dyfra, brak ramy itd).
GV w teren.

Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/