Grand Vitara vs. Rav4

Data: 2010-01-18 15:28:41
Autor: Yogi\(n\)
Grand Vitara vs. Rav4
Użytkownik "Tim" <qwerty@qwerty.pl> napisał w wiadomości news:hj1gev$a77$1inews.gazeta.pl...
Co wybrac? Co ekonomiczniejsze, tansze w naprawach,
lepsze do jazdy po miescie i wyboistej drodze, mniej awaryjne?
Ma to byc diesel, rocznik conajmniej 2006. Jakies inne rady
odnosnie tych dwoch aut?

Ekonomiczniejsze i tańsze w naprawach będzie suzuki. Nad dieslem w tym wypadku zastanowiłbym się, bo miałem do czynienia tylko z wersją benzynową, a o dieslach słyszałem złe opinie - ale może to tylko "urban legend". Toyota fajnie jeździ po szosie, ale w terenie suzuki wypada chyba lepiej. GV ma mój dobry kolega z pracy, jest bardzo zadowolony, RAVką zaś jeździł mój były szef i wiecznie na coś narzekał - tylko że on bez przerwy na coś lub na kogoś narzekał, taki typ - być może zupełnie bezpodstawnie. Jeździłem RAVką kilkukrotnie, zawsze jako pasażer, auto to znam bardzo słabo, vitarą zaś kilkukrotnie także jako kierowca (ale o wiele starszą), wrażenia bardzo pozytywne. Nie mam pojęcia o wersjach dieslowskich. Wiele nie pomogłem, ale poszperaj na forach, tam z reguły można dowiedzieć się o wiele więcej niż w usenecie.

--
Yogi(n)

Grand Vitara vs. Rav4