Granger out 4-6 wks

Data: 2009-12-08 10:28:30
Autor: Leszczur
Granger out 4-6 wks
Okazuje sie, ze ból okazał się uszkodzeniem powięzi stopy i Danny
będzie musiał odpocząć półtora miesiąca.
No nic - jedziemy dalej bez Grangera.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-09 08:28:38
Autor: pawel.ad
Granger out 4-6 wks
On 8 Gru, 19:28, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Okazuje sie, ze ból okazał się uszkodzeniem powięzi stopy i Danny
będzie musiał odpocząć półtora miesiąca.
No nic - jedziemy dalej bez Grangera.

Pozdro

L'e-szczur

jak się cieszę że nie zdecydowałem się na wymianę z Grangerem.... ;]
wiedziałem że coś złęgo się stanie

Data: 2009-12-10 09:05:05
Autor: sooobi
Granger out 4-6 wks
On 9 Gru, 17:28, "pawel.ad" <pawel...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

jak się cieszę że nie zdecydowałem się na wymianę z Grangerem.... ;]

A co jeszcze wiesz? Kogo sprzedawac/kupowac a kogo trzymac? Kto sie
polamie nastepny?
Info mozesz slac na priva;)

Data: 2009-12-10 11:08:31
Autor: Leszczur
Granger out 4-6 wks
On 10 Gru, 18:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> wiedziałem że coś złęgo się stanie

A co jeszcze wiesz? Kogo sprzedawac/kupowac a kogo trzymac? Kto sie

Po co korzystać z usług amatorów? Tu masz zawodowca:
http://horoskop.wp.pl/fid,15,title,David-Harklay,wrozka.html?ticaid=1941d
:-)

Pozdro

L'e-szczur