Granica Rumunia - Ukraina - zmiany?

Data: 2009-08-02 23:08:38
Autor: Zbynek Ltd.
Granica Rumunia - Ukraina - zmiany?
Witam

Czy przejście piesze Sołotwino - Sygiet Marmaroski już nie funguje?
Wg strony
http://www.consul-romania.pl/tourism/border.html
nie ma takiego przejścia drogowego.

    Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-08-02 23:44:27
Autor: Adampio
Zbynek Ltd. pisze:
  > Czy przejście piesze Sołotwino - Sygiet Marmaroski już nie funguje?
Wg strony
http://www.consul-romania.pl/tourism/border.html
nie ma takiego przejścia drogowego.

W lutym b.r. przeprawialem sie z Sygietu na Ukraine autem  i nic nie wskazywalo na likwidację przejscia, a tybylcy przechodzi przez ten wąski most pieszo w obie strony. Chyba nie ma tam innego przejscia bo dolina rzeczna gleboka.
Rumunon na pewno zalezy na tym przejsciu bo jak w  hostelu w Sygiecie pytalem o kolejke to mi powiedzieli zeby sie domagac pierwszentswa jako turysta bo miastu zalezy na dobrej opinii u przyjezdnych. Cale szczescie   nie bylo takiej potrzeby

Data: 2009-08-03 00:02:52
Autor: Zbynek Ltd.
Adampio napisał(a) :
Zbynek Ltd. pisze:
> [...]

W lutym b.r. przeprawialem sie z Sygietu na Ukraine autem  i nic nie wskazywalo na likwidację przejscia, a tybylcy przechodzi przez ten wąski most pieszo w obie strony. Chyba nie ma tam innego przejscia bo dolina rzeczna gleboka.

Dzięks.
Rozważam jeszcze opcję kolejową z Rachowa do Valea Viseului, ale jak słyszałem zeszłego roku, to pociąg tam jeździ chyba 3 razy w tygodniu:-) Nie mogę teraz znaleźć tego rozkładu na stronie
http://www.railway.lviv.ua/index.php?id=5
Mam zdjęcie z rozkładem z powyższej strony z Rachowa do Sygietu i numer pociągu był 6903.

bo jak w  hostelu w Sygiecie

Tym "Pod Jeleniem na Rykowisku"? ;-) koło dworca?

    Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-08-03 08:33:38
Autor: Krzychu
[...]

Nie możesz znaleźć tego pociągu bo go nie ma. W starym rozkładzie jazdy, który obowiązywał chyba do 3 maja ten pociąg był.

Data: 2009-08-03 01:04:28
Autor: gkudel
Granica Rumunia - Ukraina - zmiany?
On 2 Sie, 23:08, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

Czy przejście piesze Sołotwino - Sygiet Marmaroski już nie funguje?
Wg stronyhttp://www.consul-romania.pl/tourism/border.html
nie ma takiego przejścia drogowego.

Tydzień temu jeszcze było i nic nie wskazywało żeby miało być
zamknięte

Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 21:41:24
Autor: Zbynek Ltd.

gkudel napisał(a) :
[...]

Dzięki wielkie.

    Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-08-06 06:40:30
Autor: Kuba D
Granica Rumunia - Ukraina - zmiany?
On 3 Sie, 21:41, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Witam

gkudel napisał(a) :

> Tydzień temu jeszcze było i nic nie wskazywało żeby miało być
> zamknięte

Dzięki wielkie.

Cześć!

Z przejściem tym były już w przeszłości problemy... Dwa lata temu w
Sołotwinie dowiedzieliśmy się że parę dni wcześniej w moście
granicznym pojawiła się dziura która uniemożliwia użytkowanie
przejścia. Skończyło się wynajmowaniem marszrutki i podróżą przez duże
przejście graniczne położone na zachód (Porubne ?), gdzie z kolei nie
puszczali pieszych, więc musieliśmy prosić indywidualnych eksporterów
papierosów o podwózkę.... Wesoło było.
Mam nadzieję, że to nie powtórka z rozrywki....

Pozdrawiam,

Kuba

Granica Rumunia - Ukraina - zmiany?