Granie na czekanie

Data: 2009-06-23 17:36:29
Autor: NZSNNW
Granie na czekanie
"Granie na czekanie" w Era, a konkretnie w TAK-TAK. Czy da się kupić, ściągnąć utwór, żeby grał dla oczekujących na moje podjęcie rozmowy?

Albo cos jest nie tak ze mną, albo z tym serwisem.

Jak to kupić, gdzie to kliknąć?

Córka chciała, tatus głąb i nie umie...

Może mi ktoś pomóc?

Loguję się i ciągle nie mam uprawnień.

Z góry dziękuję za pomoc

NZSNNW

Data: 2009-06-23 17:38:05
Autor: nieznamsienicniewiem
Granie na czekanie
[...]

Irytuję się tym bardziej, że na pół strony reklama "Granie na czekanie - spróbuj za darmo"...

Z góry dziękuję za pomoc

NZSNNW

Data: 2009-06-23 19:18:52
Autor: NZSNNW
Granie na czekanie
> "Granie na czekanie" w Era, a konkretnie w TAK-TAK. > Czy da się kupić, ściągnąć utwór, żeby grał dla oczekujących na moje podjęcie rozmowy?

W końcu zgodnie z: "Ustaw SMS'em dla wszystkich dzwoniących
wyślij ***** * na numer 333" zrobiłem.

I co? Ano gówno, nie gra jak nie grało, chociaż kasę zdjęto z konta.

Ech, ta Era...

Z góry dziękuję za pomoc
NZSNNW

Data: 2009-06-23 19:44:54
Autor: Maciek
Granie na czekanie
Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> napisał

I co? Ano gówno, nie gra jak nie grało, chociaż kasę zdjęto z konta.

Po prostu poczekaj.
Taki badziewny Play na ten przykład daje sobie 24 h na włączenie muzy, działa po kilku minutach.
U Ciebie nic nie napisano na ten temat?

M.

Granie na czekanie