Granikiem na wraki (market)

Data: 2010-08-27 14:41:10
Autor: konradkarski
Granikiem na wraki (market)
Troche drogo jak na safari na super ciekawych zatokowych wrakach......mozna je
wszystkie zrobic za pol tej ceny.

Data: 2010-08-27 20:20:43
Autor: to.ja
Granikiem na wraki (market)
Safari...:)
tam można wszedzie kajakiem dopłynąć...
Panie Jacek -ponąć jest pan debeściak...a tu taki ...
aaa szkoda gadac...

Data: 2010-08-27 19:30:02
Autor:
Granikiem na wraki (market)
to.ja@op.pl napisał(a):
Safari...:)
tam można wszedzie kajakiem dopłynąć...
Panie Jacek -ponąć jest pan debeściak...a tu taki ...
aaa szkoda gadac...

http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=njVlDwsAAACyekV3-GHFF5fu0b_iePv2

Jaki masz drugi log ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 21:37:47
Autor: in for
Granikiem na wraki (market)

Jaki masz drugi log ?
pozdrawiam rc

Rysiek, spokojnie, luzik :). Zasada jest prosta: Nie karmimy troli, tak?

Jacek

Data: 2010-08-29 09:00:55
Autor: to.ja
Granikiem na wraki (market)
to.ja@op.pl napisał(a): > Safari...:)
> tam można wszedzie kajakiem dopłynąć...
> Panie Jacek -ponąć jest pan debeściak...a tu taki ...
> [...]

Rozczaruję Cię...nie mam drugiego..:(
nie szukaj wszedzie spisku..lub knowania...

Data: 2010-08-29 08:40:29
Autor:
Granikiem na wraki (market)
to.ja@op.pl napisał(a):
> Jaki masz drugi log ?

Rozczaruję Cię...nie mam drugiego..:(
nie szukaj wszedzie spisku..lub knowania...

Zachowujesz się jak byś dłużej był w środowisku, mało istotnego napisałes.
Wiesz coś więcej o tych co ostatnio śmigłowcem latali ?
Z jakiej faktycznie byli organizacji, ale przede wszystkim czy w zdrowiu
wyszli z incydentu nurkowego.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-29 17:07:31
Autor: to.ja
Granikiem na wraki (market)
> [...]

Wiesz coś więcej o tych co ostatnio śmigłowcem latali ?
Z jakiej faktycznie byli organizacji, ale przede wszystkim czy w zdrowiu

Nie nic nie wiemm...dlatego zadałem pytanie...
nie uzyskałem odpowiedzi...pewnia to tajne..w innych przypadkach aż huczało..
Może mi to wyjaśnisz..

Data: 2010-08-29 16:32:45
Autor:
Granikiem na wraki (market)
to.ja@op.pl napisał(a):
Nie nic nie wiemm...dlatego zadałem pytanie...
nie uzyskałem odpowiedzi...pewnia to tajne..w innych przypadkach aż huczało..
Może mi to wyjaśnisz..

Też nic więcej nie wiem i nie próbowałem się dowiedzieć prywatnymi kanałami.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 21:47:08
Autor: in for
Granikiem na wraki (market)
mozna je wszystkie zrobic za pol tej ceny.

To ja się piszę i ze dwa tuziny moich kursantów też. Mógłbyś jakąś ofertę zapodać?

Jacek

Data: 2010-08-27 20:20:16
Autor: jacekplacek
Granikiem na wraki (market)
in_for@vp.pl napisał(a):
> mozna je wszystkie zrobic za pol tej ceny.

To ja się piszę i ze dwa tuziny moich kursantów też. Mógłbyś jakąś ofertę
> [...]

Oj, leniuszek z kolegi.... Ale ok, dla dobra kursantów. Trochę na szybko, więc lista nie jest pełna:
baza nurkowa "Jasa" baza nurkowa "Hel" http://www.bazanurkowa.com/ http://www.balticquest.pl/ http://www.anja.cypel.pl/ jacku, polecam tobie o twoim kursantom kurs wrakowo-morski i nitroksu podstawowego u Pawła Poręby. Przy odrobinie szczęścia i dużej dozie pracy, być może w krótce będziesz sam mógł takie kursy prowadzić!

Data: 2010-08-27 20:38:05
Autor:
Granikiem na wraki (market)
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
jacku, polecam tobie o twoim kursantom kurs wrakowo-morski i nitroksu podstawowego u Pawła Poręby. Przy odrobinie szczęścia i dużej dozie pracy, być może w krótce będziesz sam mógł takie kursy prowadzić!

Jacku Biernacki czy coś o Twoich skurwysyńskich metodach już pisałem ?

Paweł Poręba to ten instruktor który Ciebie tak pięknie nauczył nie
sprawdzania zapasu gazu ?
Czy to ten sam co nagłówki w wpisach zmienia ?
Może to ten specjalista od dekompresji awaryjnej TMX który bezmyślnie
przepisuje numerologiczne regułki ?
Bo klasycznie policzyć przesyceń nie umiał.
Nie sprawdził, nie sprawdził na sobie i nie sprawdził nawet w komorze.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 20:54:40
Autor: jacekplacek
Granikiem na wraki (market)
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > jacku, polecam tobie o twoim kursantom kurs wrakowo-morski i nitroksu > podstawowego u Pawła Poręby. Przy odrobinie szczęścia i dużej dozie
pracy,
> być może w krótce będziesz sam mógł takie kursy prowadzić!

Jacku Biernacki czy coś o Twoich skurwysyńskich metodach już pisałem ?

rysku, pisałeś! Jasne, że pisałeś. Wiesz, że grupę czytają też dzieci?

Paweł Poręba to ten instruktor który Ciebie tak pięknie nauczył nie
sprawdzania zapasu gazu ?

Ależ nauczył. I bezwzględnie tę zasadę stosuję. tobie się po prostu coś tam fyrta w tej przegrzanej główce i literki ci skaczą po monitorze. Ja juz ci pisałem, że tłumaczenie tobie po kilka razy tego samego jest ponad moje siły. Wiesz, jacek kurzątkowski nie dawno zapytał mnie:
"Chciałbym też zrozumieć... Po co Wam EAN 32, skoro wszystkie ćwiczenia
wykonujecie na głębokości 6 m?" http://tinyurl.com/26j748s - dlatego polecam świetnego pedagoga. Oczywiście, nie nalegam. Instruktorów podstawowego nitroksu jest sporo i każdy z nich powinien rozwiać wszelkie wątpliwości. No, chyba, że ty się na tym znasz i już jackowi wyjaśniłeś. Jeżeli tak, to przepraszam, nie wiedziałem.
http://www.rejsywedkarskie.pl/index.html?show=oferta_wedkarska

Data: 2010-08-28 06:10:05
Autor:
[...]

Jacku Biernacki odrobinę rzetelności wobec siebie.  "Ale skoro wszystkie butle miały to co zamówiłem i tyle ile zamówiłem, przez analogię uznałem, że i tlenu będzie tyle ile trzeba. I BŁĄD, nie było."

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1110202&pid=1110322&MID=%3Ci552pp%24pll%241%40inews.gazeta.pl%3E

Sam jasno napisałeś że uznałeś że jest dobrze: bo nie masz czym zmierzyć a i
blenderzy też nie mają czym zmierzyć. Masz nowatorską metodę szkoleniową, nie
mierzymy jest dobrze.
Na "złotego" za mało na "zielonego krótkiego" w sam raz.
Nie kłam, nie klucz, nie odwracaj kota ogonem, masz niebezpieczne nawyki po
"doskonałym" szkoleniu u Pawła Poręby ?

[...]

O skurwysyńskich metodach Jacka Biernackiego już rozmawialiśmy ?

Fajnie uciekłeś od odpowiedzi dotyczących awaryjnej dekompresji TMX.
Kto jest tak doskonałym instruktorem że też może nie sprawdzić i zalecić do
stosowania ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 06:25:05
Autor: jacekplacek
Granikiem na wraki (market)
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Ależ nauczył. I bezwzględnie tę zasadę stosuję. tobie się po prostu coś
> [...]

blenderzy też nie mają czym zmierzyć. Masz nowatorską metodę szkoleniową,

rysiu, to jest forum nurkowe i mówimy tu o nurkowaniu. Jak wszędzie, zdarzają się wpadki. Ja taką wpadkę miałem i piszę o niej, żeby inni nie powtórzyli mojego błędu. Od początku do końca opisuję sytuację jako BŁĄD. Oczywiście mam świadomość, że są debile twojego pokroju, przez których ludzie wrazliwsi, takie sytuacje zatają. Ja nie wiedzę powodu zatajać, bo nie jestem nieomylny a może dzięki temu, co napisałem, kto inny uniknie podobnego kłopotu.

Data: 2010-08-28 06:56:40
Autor:
> [...]

rysiu, to jest forum nurkowe i mówimy tu o nurkowaniu. Jak wszędzie, zdarzają się wpadki. Ja taką wpadkę miałem i piszę o niej, żeby inni nie powtórzyli mojego błędu. Od początku do końca opisuję sytuację jako BŁĄD. Oczywiście mam świadomość, że są debile twojego pokroju, przez których ludzie wrazliwsi, takie sytuacje zatają. Ja nie wiedzę powodu zatajać, bo nie jestem nieomylny a może dzięki temu, co napisałem, kto inny uniknie podobnego kłopotu.

Jacku Biernacki gdybyś nie stosował skurwysyńskich metod to dało by się
jeszcze porozmawiać na niskim poziomie merytorycznym ale wyżej nie dajesz
sobie rady.
Napisałeś o błędzie, wcześniej Włodek wytknął, to nie opowiadaj że to coś
innego, to tradycja.
Wiele razy na wypłynięciu miałem z sobą złączkę do przelewania gazów. Leszka
Wywiałka możesz zapytać, Andrzeja Bacińskiego też, złączka ta sama.
Jak nie masz zaplecza nie możesz zmierzyć czy nawet na łodzi uśrednić zapas
gazu to ty jesteś nie doszkolona DUPA.
Dodatkowo prymitywny gówniarz, elementarnych reguł ortograficznych nie możesz
stosować a domagasz się VIPowskiego traktowania.
Zasuwaj na FN, tam Twoja Kulturwa będzie w sam raz.

pozdrawiam rc

--

Granikiem na wraki (market)