Graś: jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012

Data: 2012-05-08 18:44:50
Autor: Przemysław W
Graś: jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012
- Zakończonych zostało 80 proc. inwestycji infrastrukturalnych. 20 proc., które "pewnie nie zostanie" zakończonych to część odcinków drogowych - wyliczał rzecznik rządu Paweł Graś. Co jest gotowe w 100 proc.? Stadiony, hotele i lotniska.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11680406,Gras__jestesmy_bardzo_dobrze_przygotowani_do_Euro.html#ixzz1uIUfdWa5

To właśnie jest prawdziwy powód, dla którego kurdupel próbuje bojkotować Euro 2012!

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-08 09:51:16
Autor: matador
On 8 Maj, 18:44, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
- Zakończonych zostało 80 proc. inwestycji infrastrukturalnych. 20 proc.,
które "pewnie nie zostanie" zakończonych to część odcinków drogowych -
wyliczał rzecznik rządu Paweł Graś.

Skomentujcie tę mapkę, towarzyszu Kawecki:

http://polishguide2012.pl/pl/fan-guide/transport

oraz ten tekst:

#
Na czas trwania Mistrzostw wypracowane zostały specjalne rekomendowane
trasy przejazdu dla osób podróżujących samochodem. Dzięki nim
unikniesz zatorów, korków i dotrzesz na miejsce najwygodniejszą i
najszybszą drogą.
#

A towarzysz Graś niech pilnuje "swojego" mieszkania.

matador.

Data: 2012-05-09 11:48:27
Autor: raff
Graœ: jesteœmy bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012

Gras mowil o tych autostradach:
http://3.bp.blogspot.com/-tz1DbW8PfS4/TXJgn_z3t1I/AAAAAAAAAic/OFbQ4gIKAVA/s1600/autostrady%2Bpolskie.jpg

R.

Data: 2012-05-08 16:53:39
Autor: Pan
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

Czyli sukces jest! Sa 3 koła!

Data: 2012-05-08 18:54:08
Autor: bolek

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jobii5$31j$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co ten przydupas miał powiedzieć ?
To będzie katastrofa komunikacyjna.
Jechałem ostatnio z Katowic do Warszawy.
Jak tam jeszcze wjadą kibice, to będą jaja jak berety.

bolek

Data: 2012-05-08 20:00:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fa94fb2$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Musiałeś przedzierać się przez puszczę i wpław przebywać rzeki?

Data: 2012-05-08 20:05:42
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fa95f37$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pewnie by było szybciej.

Data: 2012-05-08 20:21:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fa96078$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To nie przedzierałeś się przez puszczę i nie przebywałeś wpław rzek i jezior?

Data: 2012-05-08 19:22:35
Autor: mkarwan

http://www.youtube.com/watch?v=8vBtqEjFFB0

Data: 2012-05-08 19:59:05
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Gdy skończy się impreza sportowa pod nazwą "Euro 2012" nastąpi koniec świata?
Czy po euro nie będą nam potrzebne autostrady?
Będziemy poruszać się konno i wozami drabiniastymi?

Czy też, mimo wszystko, będziemy dalej żyć, potrzebować ciągów komunikacyjnych itp.?

Data: 2012-05-08 20:29:30
Autor: HaMMeR
On 8 Maj, 19:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

Będziemy poruszać się konno i wozami drabiniastymi?

Czy też, mimo wszystko, będziemy dalej żyć, potrzebować ciągów komunikacyjnych

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

Po Euro2012, tym bardziej nie powstana, skoro teraz im kasy zabraklo,
to po 'imprezie' mozesz scierwenko zapomniec o takim luksusie na
wiele, wiele lat!
Zyje co nie co, a wiec dobrze wiem, na co stac lajdackie,
kolaboranckie rzady,
ktorym przykreca sie kase.., a na kase z eurokolchozu juz nie
liczcie!!

Data: 2012-05-09 08:12:21
Autor: Przemysław W
jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Zyje co nie co, a wiec dobrze wiem, na co stac lajdackie,
kolaboranckie rzady ....

Dlatego też zostały one zmienione w 2007 roku. Tym łajdackim, kolaboranckim udało się oszukiwać naród na szczęście tylko przez dwa lata. Obecne rządzą piąty rok i prowadzą w sondażach.

Przemek

Data: 2012-05-09 11:45:12
Autor: raff
Graœ: jesteœmy bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012
On Tue, 8 May 2012 18:44:50 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

A to hotele tez Tusk budowal ? O_o

R.

Data: 2012-05-12 10:37:20
Autor: pluton
Gra?: jeste?my bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012
A to hotele tez Tusk budowal ? O_o

Najpierw chciał 3 miliony mieszkań, ale potem
zmienił plany.

Nullification

Data: 2012-05-12 12:40:36
Autor: raff
Gra?: jeste?my bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012
On Sat, 12 May 2012 10:37:20 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

A to hotele tez Tusk budowal ? O_o

Najpierw chcia? 3 miliony mieszka?, ale potem
zmieni? plany.

Lepiej powiedz, pluton, czy to bydle SBeckie jest twoim dziadkiem ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Pluta

R.

Data: 2012-05-13 06:40:22
Autor: stevep

wrote:

[...]

Nie uogólniaj faktu posiadania esbeków w rodzinie na wszystkich.

--
stevep

Graś: jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do Euro 2012