Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.

Data: 2010-11-07 11:31:17
Autor: Kawecki jest debilem
Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:
Paweł Graś, rzecznik rządu, powiedział dzisiaj w Radiu Zet, że jest
"bardzo zadowolony z postępowania Jarosława Kaczyńskiego, bo to znaczy,
że spadną notowania PiS-u". - Mam nadzieję, że projekt Joanny
Kluzik-Rostkowskiej i Elżbiety Jakubiak, rozbicia PiS-u, się powiedzie -
dodał poseł.

Komentując wyrzucenie z partii dwóch posłanek Graś potwierdził, że ani
jedna ani druga pani nie chcą przechodzić do PO. Jednak uważa, że ich
odejście bardzo osłabi Prawo i Sprawiedliwość, a "im słabszy PiS, tym
Polacy mogą żyć spokojniej i bezpieczniej".

- To też pokazuje tym, którzy są w PiS-ie, jaka "nagroda" spotyka tych,
którzy przez wiele lat wiernie służyli Jarosławowi Kaczyńskiemu -
wyjaśnił Paweł Graś w "7. dniu tygodnia" w Radiu Zet.

W piątek Komitet Polityczny wykluczył Kluzik-Rostkowską i Jakubiak z
partii za działanie na jej szkodę i łamanie statutu PiS. Według
nieoficjalnych informacji klub PiS ma opuścić też poseł Jan Ołdakowski.

Początkowo w piątkowe popołudnie pojawiły się nieoficjalne informacje,
że z partii usunięta została Kluzik-Rostkowska - była minister pracy w
rządzie Jarosława Kaczyńskiego i szefowa kampanii prezydenckiej prezesa
PiS.

Jej współpracowniczka - również z czasu kampanii przed tegorocznymi
wyborami prezydenckimi - zawieszona w prawach członka PiS, Elżbieta
Jakubiak, powiedziała wtedy dziennikarzom, że medialne informacje o
usunięciu z partii dotarły do Kluzik-Rostkowskiej, gdy jechała do Puław
na spotkanie w ramach samorządowej kampanii wyborczej partii.

Jakubiak - b. minister sportu w rządzie PiS - wstrzymała się wtedy z
komentarzami do czasu - jak mówiła - poznania uzasadnienia decyzji
Komitetu Politycznego PiS i zapowiedziała, że wraz z Kluzik-Rostkowską
wystąpią jeszcze w piątek na konferencji prasowej.

Zanim do niej doszło, szef klub PiS Mariusz Błaszczak potwierdził na
briefingu prasowym doniesienia o wykluczeniu z partii
Kluzik-Rostkowskiej i jednocześnie poinformował, że z PiS usunięta
została również Jakubiak.

Błaszczak powiedział, że Komitet Polityczny jednogłośnie podjął decyzję
o wykluczeniu obu posłanek, w związku z tym, że naruszały one statut PiS
i działały na szkodę partii. W tym kontekście przywoływał aktywność i
wypowiedzi posłanek z ostatniego czasu. Według Błaszczaka, obie panie
doprowadziły do tego, że w czasie samorządowej kampanii wyborczej doszło
do debaty na temat wewnętrznych relacji w partii.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gras-mam-nadzieje-ze-projekt-rozbicia-pis-u-sie-po,1,3775028,wiadomosc.html

Mam taką samą nadzieję jak rzecznik rządu!

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Won paściarzu!
--
Obniżymy podatki, zhłobimy z Polski dhługą Ihłlandię...

Data: 2010-11-07 14:29:20
Autor: CeSaR
Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.
Won paściarzu!

Na ch... kopiujesz całe wypowiedzi?

Data: 2010-11-07 14:34:34
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ib69gg$sh9$1news.onet.pl...
Won paściarzu!

Na ch... kopiujesz całe wypowiedzi?

Przecież Azor to debil!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-07 14:51:00
Autor: Kawecki jest debilem
[...]

Nie, to Kawecki jest debilem.
--
Obniżymy podatki, zhłobimy z Polski dhługą Ihłlandię...

Data: 2010-11-07 14:50:20
Autor: rAzor
Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.
Darz bór! Użytkownik... he he - CeSaR raczył napisać:
Won paściarzu!

Na ch... kopiujesz całe wypowiedzi?

TO BYŁA WYPOWIEDŹ? Jesteś głupi jak Kawecki, czy tylko go przedrzeźniasz?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 19:17:20
Autor: CeSaR
Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.
TO BYŁA WYPOWIEDŹ? Jesteś głupi jak Kawecki, czy tylko go przedrzeźniasz?

To tym bardziej na ch... to kopiujesz pajacu?

Data: 2010-11-07 20:14:25
Autor: rAzor
[...]

Żebyś wreszcie i ty ruszył tłuste dupsko i strzelił paściarskiego debila w ryj za robienie z grupy śmietnika.

pajacu?

Sam jesteś pajac. Chcecie mieć śmietnik, to go będziecie mieli.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 21:10:09
Autor: CeSaR
Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.
Żebyś wreszcie i ty ruszył tłuste dupsko i strzelił paściarskiego debila w ryj za robienie z grupy śmietnika.

A może wolę go splonkować a takie cytaty tylko go z kibla wyciągają?

Sam jesteś pajac. Chcecie mieć śmietnik, to go będziecie mieli.

Zajebiście. A teraz dzięki twojemu powielaniu paściarstwa jest śmietnik wielokrotny.

Data: 2010-11-08 09:41:19
Autor: cyc
Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.
ja tez

cyc

Graś: mam nadzieję, że projekt rozbicia PiS-u się powiedzie.