Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity

Data: 2017-03-10 23:08:06
Autor: TK
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Data: 2017-03-10 23:25:12
Autor: P.B.
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Dnia Fri, 10 Mar 2017 23:08:06 +0100, TK napisał(a):

szczegóły:
http://moniaki.pl/1-sprytny-sposob-na-lg-k8-5/

Potwierdzam, działa to zgodnie z opisem. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-03-11 11:48:02
Autor: z
W dniu 2017-03-10 o 23:08, TK pisze:
szczegóły:
http://moniaki.pl/1-sprytny-sposob-na-lg-k8-5/

Fajnie ale tylko dla kogoś kogo taki telefon zadowala. On ma tylko 8 Giga na pokładzie i podobno mimo nowego androida (tu mam sprzeczne informacje) nie da się instalować aplikacji na karcie pamięci.

Generalnie telefon d... nie urywa. Może za 300-400 zł można sprzedać

Ale...

Trzeba spełnić kilka warunków.
- zalogować się
- umawiać na wizyty kuriera
zorganizować zaświadczenie o dochodach. (A jak mam nieregularne dzieło? )
- zapłacić tą kartą za 3000 zł przez 3 mies.
Dla mnie to dużo i mogę zapomnieć albo coś... :-) i cały ten zysk w piz...

Ten telefon to teraz widzę w każdej promocji i chyba będą niedługo do wyborczej dodawać :-)

Konkludując
Jako zwykłemu zapracowanemu Kowalskiemu nie opłaca mi się w to bawić :-)

Gdyby chodziło o 1000 zł :-)

PS. Trzeba jeszcze pamiętać że takie konto/kartę trzeba kiedyś umieć zamknąć skutecznie a pułapki w regulaminach na pewno są bo nikt tu nic nikomu za darmo nie daje. Marketingowcy na pewno sobie to przeliczyli i bank na swoje wyjdzie :-)

Data: 2017-03-11 17:05:56
Autor: Sebastian Biały
On 2017-03-11 11:48, z wrote:
Fajnie ale tylko dla kogoś kogo taki telefon zadowala. On ma tylko 8
Giga na pokładzie i podobno mimo nowego androida (tu mam sprzeczne
informacje) nie da się instalować aplikacji na karcie pamięci.

Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.

Data: 2017-03-11 22:10:00
Autor: z
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.

Masz rację. Podobno się da.
Tylko to kosztuje kolejne siły i środki.
Co na to gwarancja?

Data: 2017-03-11 22:13:04
Autor: Sebastian Biały
On 2017-03-11 22:10, z wrote:
Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.
Masz rację. Podobno się da.

Da się. Moj K8 i innego grupowicza działają.

Tylko to kosztuje kolejne siły i środki.

Nie. Tylko umiejętnośc wciskania klawiszy.

Co na to gwarancja?

Nie ma nic do tego. Przywracasz do ustawień fabrycznych i koniec. Nie jest wymagany root. Nie tylko LG tak się obrabia, większośc telefonów gdzie producent zabrał opcję GUIową można pogonić adb i dostać to samo. Jest to poniekąd hackerstwo, ale na tyle lekkie że nie przesadzajmy jak to straszna mękę trzeba przechodzić. Pstryk pstryk i koniec.

Data: 2017-03-11 23:52:23
Autor: z
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity

No fakt. Jest maszyna za 500 zł. :-)

Ale chyba wolę jednak używaną Xperię z3 Compact w tej cenie.
Same zalety
mniejsza
większa bateria
więcej ramu
więcej miejsca
i jeszcze parę innych więcej...

Wiem... Bez gwarancji

PS. Coraz więcej dostrzegam towarzyszy niedoli ;-) Poszukują mniejszych telefonów. Nie ajfon jest za mały. W rozmiarze Galaxy S2
"ładna pani w salonie, sprzedawca w komisie, znajomi w pracy, rodzina...
Przerażenie w oczach na te 5 czy 5,5 cala. Jakaś masakra.
Jak żyć? :-)

Data: 2017-03-12 23:20:25
Autor: Sebastian Biały
On 2017-03-11 23:52, z wrote:
Przerażenie w oczach na te 5 czy 5,5 cala. Jakaś masakra.

Przesiałem się z 4 cali (GoClever Quantum 2 400) na K8. Uważam że K8 jest za duży i żałuje tego zakupu głównie z tego powodu, gniecie w kieszeni.

Co gorsza był kłopot znaleźć *porządny* telefon w rozmiarze mniejszym niż 5 cali. Zazwyczaj były to telefony za 200zł. Nie żeby Quantum był zły, to zaskakująco dobry telefon, ale baterii nie sposob kupić nowej.

Data: 2017-03-13 08:58:14
Autor: J.F.
On 2017-03-11 23:52, z wrote:
Przerażenie w oczach na te 5 czy 5,5 cala. Jakaś masakra.

Przesiałem się z 4 cali (GoClever Quantum 2 400) na K8. Uważam że K8 jest za duży i żałuje tego zakupu głównie z tego powodu, gniecie w kieszeni.

Ktorej ?
To sie nosi w kieszeni na piersi, wtedy jestw sam raz.

Tylko uwaga w kibelku, bo moze wypasc :-)

Co gorsza był kłopot znaleźć *porządny* telefon w rozmiarze mniejszym niż 5 cali. Zazwyczaj były to telefony za 200zł. Nie żeby Quantum był zły, to zaskakująco dobry telefon, ale baterii nie sposob kupić nowej.

Bo duzy wyswietlacz ma swoje zalety, a kupujac "porzadny telefon" nie
chce sie miec wady malego wyswietlacza :-)

J.

Data: 2017-03-13 18:29:28
Autor: WAM
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
On Sat, 11 Mar 2017 17:05:56 +0100, Sebastian Biały
<heby@poczta.onet.pl> wrote:

On 2017-03-11 11:48, z wrote:
[...]

Możesz podać link do tego opisu? Chętnie bym skorzystał :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-03-13 22:53:00
Autor: P.B.
Dnia Mon, 13 Mar 2017 18:29:28 +0100, WAM napisał(a):

Zgubiłeś opis jak to zrobić dwa wątki wyżej.
Możesz podać link do tego opisu? Chętnie bym skorzystał :)

http://www.instructables.com/id/LG-4-and-Adoptable-Storage-Android-M-No-Root/ Testowane na LG K8 LTE z tej promocji Citi Handlowego. Działa, tylko
sterowniki USB telefonu musiałem z LG pobrać, bo na uniwersalnych od Google
ADB nie widziało urządzenia. Żeby włączyć debugowanie USB trzeba odkryć
opcje deweloperskie.
Tu jest opis:
http://www.greenbot.com/article/2457986/how-to-enable-developer-options-on-your-android-phone-or-tablet.html

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-03-17 12:36:45
Autor: WAM
On Mon, 13 Mar 2017 22:53:00 +0100, "P.B." <pbernat@wp.pl> wrote:

[...]

Dzięki. Mam ten sam telefon z Citi dlatego dopytywałem. Instrukcja
prosta, wszystko poszło dobrze, tylko musiałem skorygować w kroku 4
symbol karty na 179,128. Niestety wlasciwie tylko 2 apki po
przeniesieniu na SD dzialaja normalnie - bankowe: BPH i ING. Wszelkie
inne (testowałem: FB, Messenger, Yanosik, JakDojade) dostają totalnego
zamulenia przy próbie włączenia po przeniesieniu na SD, próbują
startować po kilka minut i nie jest to skuteczne. Po wycofaniu ich do
pamięci wewn. znów działają dobrze.

Moja karta to Goodram SDHC class 4. Czy wymiana na klasę 10 spowoduje
że zacznie to żyć właściwie?

WAM

Data: 2017-03-17 14:19:51
Autor: radekp@konto.pl
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Fri, 17 Mar 2017 12:36:45 +0100, w
<85incc5id0ui7k87o7bkdglcrrcbrv1769@4ax.com>, WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
napisał(-a):

Moja karta to Goodram SDHC class 4. Czy wymiana na klasę 10 spowoduje
że zacznie to żyć właściwie?

Może, ale niekoniecznie.
Nie polecam Goodram :)
Przy kupnie nowej sprawdź czasy dostępu (a raczej: czasy czytania małych
plików).
Chociaż przy APP2SD nie powinno mieć to wielkiego znaczenia.

Data: 2017-03-17 17:01:15
Autor: J.F.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup
Moja karta to Goodram SDHC class 4. Czy wymiana na klasę 10 spowoduje
że zacznie to żyć właściwie?

Może, ale niekoniecznie.
Nie polecam Goodram :)

Przeciez to Toshiba  ... czy juz nie ?

Przy kupnie nowej sprawdź czasy dostępu (a raczej: czasy czytania małych
plików).

A to sa jakies rozne ?
W karcie raczej nie ma czasu przestawienia glowicy czy obrotu talerzy.

J.

Data: 2017-03-17 18:46:33
Autor: P.B.
Dnia Fri, 17 Mar 2017 17:01:15 +0100, J.F. napisał(a):

Nie polecam Goodram :)

Przeciez to Toshiba  ... czy juz nie ?

A kiedyś było? To jest to, co akurat z Chin przypłynie.

Uwierz, że prędkości kart pamięci potrafią bardzo mocno się różnić. http://www.komputerswiat.pl/centrum-wiedzy-konsumenta/multimedia/wszystko-o-kartach-pamieci/objasniamy-oznaczenia-na-kartach-pamieci.aspx

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-03-17 19:13:41
Autor: J.F.
Użytkownik "P.B."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:14mjk87hc76ar$.p0kr3khjjb85$.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 17 Mar 2017 17:01:15 +0100, J.F. napisał(a):
Nie polecam Goodram :)
Przeciez to Toshiba  ... czy juz nie ?
A kiedyś było? To jest to, co akurat z Chin przypłynie.

O ile pamietam to z Toshiba wspolpracowali.

[...]

Ale ja w kontekscie "duzo malych plikow".
Duzo plikow owszem, moze sprawiac dodatkowy klopot, bo to trzeba do katalogu najpierw siegnac, aby go znalezc to do FAT, wczesniej do wyzszego katalogu ... chyba, ze potrzebne dane siedza juz w cache.
A przeskakiwanie do innych sektorow na karcie raczej nie sprawia klopotu.

No chyba, ze sie OS uparl zapisywac date ostatniego odczytu z pliku .... o, to moze byc trudne.

Gdzies tam jeszcze przewijal sie watek kontrolera na karcie i kasowania danych - ze niby dlugo uzywany system plikow spowalnia ... ale osobiscie chyba nie doswiadczylem.

J.

Data: 2017-03-17 21:42:39
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Mar 2017 19:13:41 +0100  doszła do mnie wiadomość  <58cc2757$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
od "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  :

[...]

Do jednego dużego pliku dane(w uproszczeniu) można zapisać za pomocą
multiple block write, a do wielu małych plików nie.
Dodając jeszcze metadane(na każdy plik trzeba zapisać kilkanaście KiB
metadanych), to jeden duży plik zapiszesz 5-10 razy szybciej niż np
1000 małych  o tej samej sumarycznej wielkości.
W praktyce może być znacznie gorzej(50-100 razy wolniejszy zapis
małych plików)
Zerknij sobie tu, może to coś wyjaśni:
https://members.sdcard.org/downloads/pls/simplified_specs/part1_410.pdf

Gdzies tam jeszcze przewijal sie watek kontrolera na karcie i kasowania danych - ze niby dlugo uzywany system plikow spowalnia ... ale osobiscie chyba nie doswiadczylem.

To był jakiś błąd w firmware niektórych dysków SSD, do tej pory pewnie
naprawiony(albo załatany), błąd związany prawdopodobnie z:
http://www.anandtech.com/show/9248/the-truth-about-ssd-data-retention

J.

--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2017-03-18 20:20:37
Autor: J.F.
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Dnia Fri, 17 Mar 2017 21:42:39 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Mar 2017 19:13:41 +0100 od "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  :
[...]

Mowa byla o czytaniu, zapis na karte to osobny temat.

Tylko ze zapis wielu blokow, a dane pliku wcale nie musza byc w
kolejnych blokach. Wiec i tak wyjdzie mniejszymi blokami.

J.

Data: 2017-03-18 21:13:37
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 18 Mar 2017 20:20:37 +0100  doszła do mnie wiadomość  <frg4ydutlgd9.r6a4wqq15k67.dlg@40tude.net>  od "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  :
[...]

Nie muszą, ale mogą(i najczęściej tak jest), fragmentacja pliku nie
musi być duża.
Odpal sobie jakieś testy(bench32 czy crystaldiskmark) a zobaczysz, jak
to jest w praktyce przy odczycie różnej wielkości bloków danych,
różnice są KOLOSALNE.
Metadane musisz czytać zawsze w czasie odwoływania się do pliku, a to
kosztowne czasowo, poza tym karta SD jest traktowana inaczej niż dysk
stały. Przy odczycie będzie mniejsza różnica, ale te dane musisz
gdzieś zapisać i tu może być problem z wydajnością.

J.

Data: 2017-03-17 19:20:02
Autor: radekp@konto.pl
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
Fri, 17 Mar 2017 17:01:15 +0100, w
<58cc084c$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Przy kupnie nowej sprawdź czasy dostępu (a raczej: czasy czytania >małych
>plików).

A to sa jakies rozne ?

Oczywiście.

W karcie raczej nie ma czasu przestawienia glowicy czy obrotu talerzy.

Prundu panie nie oszukasz.

Data: 2017-03-17 22:34:33
Autor: WAM
Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity
On Fri, 17 Mar 2017 14:19:51 +0100, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Moja karta to Goodram SDHC class 4. Czy wymiana na klasę 10 spowoduje
że zacznie to żyć właściwie?

Może, ale niekoniecznie.
[...]
Przy kupnie nowej sprawdź czasy dostępu (a raczej: czasy czytania małych
plików).
Na kartach/opakowaniach nie widzę rozróżnienia czasów dostępu do
małych/dużych plików. Zaryzykowałem i przeszedłem na Class10 (U1) -
zakupiłem Sandisk 32GB.

Przeprowadziłem ponownie wszystko zgodnie z instrukcją.

Zostawiam dla innych zainteresowanych info że w kroku 4 napotkałem na
timeout "Thread Binder_D gave up waiting for partitionPrivate after
180000ms". Rozwiązanie: ponownie podłączyć kabel USB i zmienić typ połączenia w
telefonie z MTP na PTP. Tym razem timeout nie wystąpił i wszystko
poszło zgodnie z instrukcją (tak samo jak wczoraj zmieniłem polecenie
na "adb shell sm partition disk:179,128 private"). Przeniosłem na kartę SD to co wczoraj sprawiało problem: FB,
Messenger, Yanosik, JakDojade i jeszcze kilka innych. Wszystkie
śmigają szybko i bez problemu.

Bardzo dziękuję za podpowiedzi i nawiązując do tematu wątku
potwierdzam że również u mnie LG K8 LTE z CitiBanku pozwala instalować
aplikacje na SD :)

WAM

Data: 2017-03-27 22:42:36
Autor: jerzu.xyz
On Fri, 17 Mar 2017 12:36:45 +0100, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Moja karta to Goodram SDHC class 4. Czy wymiana na klasę 10 spowoduje
że zacznie to żyć właściwie?

Ja robiłem taki zabieg w LG-G4c małżonki, wg jakiegoś opisu w necie. I
tam wyraźnie było napisane, że minimum to karta UHS-I.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-27 22:38:31
Autor: jerzu.xyz
On Sat, 11 Mar 2017 11:48:02 +0100, z <z@z.pl> wrote:

Fajnie ale tylko dla kogoś kogo taki telefon zadowala. On ma tylko 8 Giga na pokładzie i podobno mimo nowego androida (tu mam sprzeczne informacje) nie da się instalować aplikacji na karcie pamięci.

Jak każdy LG. I pewnie masa innych telefonów. Ale można to obejść, i
to bez roota ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-03-28 03:40:00
Autor: Animka
W dniu 2017-03-27 o 22:38, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Biedronka od dzisiaj sprzedaje telefony z androidem na 2 karty SIM w cenie 169 zł. bodajże. Nawet 2 aparaty foto ma.

--
animka

Data: 2017-03-28 09:53:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58d9befa$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Animko, ale jakie ?
Ktos tu narzeka, ze 8G za malo (bo za malo), a ty piszesz o aparaciku z 4.
No chyba, ze ma wiecej :-)

J.

Data: 2017-03-28 15:08:25
Autor: Animka
W dniu 2017-03-28 o 09:53, J.F. pisze:
[...]

Tak tylko podałam informację. Nic nie wiem, bo telefonu realistycznie nie widziałam. Tylko na obrazku.

--
animka

Gratis telefon LG K8 LTE za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity