Gratka dla pis-ujadaczy

Data: 2010-05-24 13:48:39
Autor: he®sk
Gratka dla pis-ujadaczy

http://miniurl.pl/tuskgratka

pytanie pomocnicze: kto z rodziny kaczynskich para sie praca?

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:02:43
Autor: Bombelek
Gratka dla pis-ujadaczy

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:37pkv59mkao7dk2ji2guglejm54am6hmtr4ax.com...

http://miniurl.pl/tuskgratka

pytanie pomocnicze: kto z rodziny kaczynskich para sie praca?

--

Podobno Marta jest prawnikiem ale teraz to ona żadna Kaczyńska tylko jaka¶tam po 2-gim mężu.

Data: 2010-05-24 14:07:03
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 13:48:39 +0200, "he®sk" napisaů(a):

pytanie pomocnicze: kto z rodziny kaczynskich para sie praca?

Kot, nic nie robi. Leni sić jak waůkun.
Dopadůeú ich, Heniu!
Piotr
--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-24 14:41:20
Autor: he®sk
Gratka dla pis-ujadaczy
On Mon, 24 May 2010 14:07:03 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 24 May 2010 13:48:39 +0200, "he®sk" napisaů(a):

> pytanie pomocnicze: kto z rodziny kaczynskich para sie praca?

Kot, nic nie robi. Leni sić jak waůkun.
DopadĹŻeĂş ich, Heniu!
Piotr

piotusiu-panie, ty jestes w miare normalny wiec prowokacja nie byla adresowana do ciebie ;o). dowcip polega na tym, ze oni nie maja rodziny. dziwne, prawda ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:52:07
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 14:41:20 +0200, "he®sk" napisaů(a):

piotusiu-panie, ty jestes w miare normalny wiec prowokacja nie byla adresowana do ciebie ;o). dowcip polega na tym, ze oni nie maja rodziny. dziwne, prawda ?

Kto nie ma rodziny? Koty?
Piotr

Data: 2010-05-24 15:01:56
Autor: he®sk
Gratka dla pis-ujadaczy
On Mon, 24 May 2010 14:52:07 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

> piotusiu-panie, ty jestes w miare normalny wiec prowokacja > nie byla adresowana do ciebie ;o). dowcip polega na tym, > ze oni nie maja rodziny. dziwne, prawda ?

kaczynscy.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:14:12
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 15:01:56 +0200, "he®sk" napisaů(a):

Kto nie ma rodziny? Koty?
Piotr

kaczynscy.

Jak to nie majŕ? Co ty pieprzysz?
Piotr

Data: 2010-05-24 15:19:56
Autor: he®sk
Gratka dla pis-ujadaczy
On Mon, 24 May 2010 15:14:12 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 24 May 2010 15:01:56 +0200, "he®sk" napisaů(a):

Jak to nie majŕ? Co ty pieprzysz?
Piotr

 to wymien kogos oprocz mamuski i corki lecha.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:26:58
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 15:19:56 +0200, "he®sk" napisaů(a):

 to wymien kogos oprocz mamuski i corki lecha.

A to nie jest rodzina? Córka Lecha teý miaůa rodzinć, swojŕ pierwotnŕ i te
dwie póęniej...
A Jarek jest kawalerem, sić ludziom zdarza, wcale nie tak rzadko.
Piotr

Data: 2010-05-24 15:34:26
Autor: he®sk
Gratka dla pis-ujadaczy
On Mon, 24 May 2010 15:26:58 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 24 May 2010 15:19:56 +0200, "he®sk" napisaů(a):

>  to wymien kogos oprocz mamuski i corki lecha.
A to nie jest rodzina?

 jest. napisalem, - oprocz.

Córka Lecha teý miaůa rodzinć, swojŕ pierwotnŕ i te
dwie póęniej...

 z kazdym z mezow ma dziecko. zdarza sie ale chwalic nie ma czym.

A Jarek jest kawalerem, sić ludziom zdarza, wcale nie tak rzadko.
Piotr

 wiec jak stary kawaler, bez konta bankowego, bez prawa jazdy bedzie
 rzadzic panstwem?  przeciez o nie ma pojecia o zyciu. --

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:51:03
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 15:34:26 +0200, "he®sk" napisaů(a):

wiec jak stary kawaler, bez konta bankowego, bez prawa jazdy bedzie
 rzadzic panstwem?  przeciez o nie ma pojecia o zyciu.

Ýycia to cić powinni rodzice nauczyă, a nie prezydent. On jest od wizji
państwowotwórczej. Moýe bachory w tym pomagajŕ, a moýe nie, nie znam badań.
Piotr

Data: 2010-05-24 16:06:19
Autor: PaPi
Gratka dla pis-ujadaczy
wiec jak stary kawaler, bez konta bankowego, bez prawa jazdy bedzie
  rzadzic panstwem?  przeciez o nie ma pojecia o zyciu.

Ýycia to cić powinni rodzice nauczyă, a nie prezydent.

A kto tutaj pisze o nauce ?
To kwestia odpowiedzialnosci a nie nauki.

On jest od wizji
państwowotwórczej.

Hmmm. To moze w PiSie jakiegos szamana po pejotlu zatrudnijcie ?
BTW, co to znaczy wizja panstwoWOtworcza ?

Moýe bachory w tym pomagajŕ, a moýe nie, nie znam badań.

Sa badania wplywu posiadania rodziny na wiarygodnosc. Chocby pracownikow szczebla kierowniczego.
Jak sie pewno domyslasz (albo i nie) wiarygodnosc ojcow jest duzo wyzsza niz bezdzietnych.

Data: 2010-05-24 16:14:22
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 16:06:19 +0200, PaPi napisał(a):

Sa badania wplywu posiadania rodziny na wiarygodnosc. Chocby pracownikow szczebla kierowniczego.
Jak sie pewno domyslasz (albo i nie) wiarygodnosc ojcow jest duzo wyzsza niz bezdzietnych.

Znowu mulisz papusiu... S± też badania wskazuj±ce na niewiarygodnie nisk±
wiarygodno¶ć alkoholików, a iluż z nich z powodzeniem pełni swoje
funkcje... :-)
Takimi badaniami, w tej akurat kwestii, możesz sobie d... wytrzeć papusiu,
bo one pokazuj± co ludzie s±dz±, a nie jak sie taki bezdzietny sprawdzi.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-24 16:19:15
Autor: PaPi
Gratka dla pis-ujadaczy
Znowu mulisz papusiu...

Nie. To do Ciebie nie trafiaja zadne argumenty.

S± też badania wskazuj±ce na niewiarygodnie nisk±
wiarygodno¶ć alkoholików, a iluż z nich z powodzeniem pełni swoje
funkcje... :-)

Byc moze. Ty sie pytales o badania dotyczace wplywu posiadania badz nie dzieci na mozliwosci sprawowania urzedu prezydenckiego.
Otoz jednym z wymogow co do prezydenta jest zaufanie do niego. Jak pokazuja badania duzo mniejszym zaufanie ciesza sie bezdzietni w stosunku do osob wychowujacych dzieci.

Takimi badaniami, w tej akurat kwestii, możesz sobie d... wytrzeć papusiu,
bo one pokazuj± co ludzie s±dz±, a nie jak sie taki bezdzietny sprawdzi.

Alez prezydentem moze zostac nawet bezdzietny pederasta, nie potrafiacy jezdzic samochodem, bez konta bankowego, mieszkajacego z mama w wieku lat 60, ktory jest paranoikiem.
Czy ja napisalem, ze nie moze nim zostac ?

Data: 2010-05-24 16:34:11
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 16:19:15 +0200, PaPi napisał(a):

Alez prezydentem moze zostac nawet bezdzietny pederasta, nie potrafiacy jezdzic samochodem, bez konta bankowego, mieszkajacego z mama w wieku lat 60, ktory jest paranoikiem.
Czy ja napisalem, ze nie moze nim zostac ?

Nie kręć, tu nie mówimy o tym czy może. Tylko czy się nadaje.
Stoisz jak pijany przy płocie na stanowisku, że do kompetencji
prezydenckich należ±, dzieci, prawo jazdy, sieroctwo i konto w banku...
A ja twierdzę, że powyższe na pewno by prezydentowi nie zaszkodziło, ale
również mu w niczym nie pomoże. S± to "dobre" argumenty do dyskredytowania
go, z braku innych.
Piotr

Data: 2010-05-24 16:49:08
Autor: PaPi
Gratka dla pis-ujadaczy
Stoisz jak pijany przy płocie na stanowisku, że do kompetencji
prezydenckich należ±, dzieci, prawo jazdy, sieroctwo i konto w banku...

Wiesz co to znaczy kompetencje ?

A ja twierdzę, że powyższe na pewno by prezydentowi nie zaszkodziło, ale
również mu w niczym nie pomoże. S± to "dobre" argumenty do dyskredytowania
go, z braku innych.

A o czym innym mozna porozmawiac, skoro Jarus sie chowa ?
BTW, to nie kwestia - nie zaszkodzenia. To kwestia wiarygodnosci.
Ja bym bezdzietnego 60-paroletniego kawalera, mieszkajacego z mama, bez prawa jazdy i konta w banku nie zatrudnil na stanowisko wymagajace kontaktu z ludzmi i operatywnosci. A co dopiero wybral go prezydentem 40 mln kraju.

Data: 2010-05-24 16:57:33
Autor: Piotr
Gratka dla pis-ujadaczy
Dnia Mon, 24 May 2010 16:49:08 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Nudzisz, papusiu. Jarosław nie wyskoczył z kapelusza, jest w polityce od ponad 30 lat.
Kwestia jego wiarygodno¶ci to jedno a próby dyskredytacji to drugie.
ty zajmujesz się tym drugim.
Piotr

Data: 2010-05-24 17:58:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Gratka dla pis-ujadaczy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hte2on$32r$1news.onet.pl...
[...]

A ja twierdzę, że przezydentem może być tylko "Polak prawdziwy" czyli między innymi "ojciec dzieciom", a nie jaki¶ facecik o nieokre¶lonych przeferencjach seksualnych.

Data: 2010-05-24 16:17:57
Autor: jadrys
Gratka dla pis-ujadaczy
W dniu 2010-05-24 16:06, PaPi pisze:

Sa badania wplywu posiadania rodziny na wiarygodnosc. Chocby pracownikow szczebla kierowniczego.
Jak sie pewno domyslasz (albo i nie) wiarygodnosc ojcow jest duzo wyzsza niz bezdzietnych.

I ty w nie wierzysz?  Albo jesteú jakimú maůolatem, albo niestety nie znasz ýycia..

--
Kapitalizm jest chorobŕ (zarazŕ) z którŕ naleýy walczyă..
Instalujŕc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-05-24 18:05:55
Autor: u2
Gratka dla pis-ujadaczy
W dniu 2010-05-24 16:06, PaPi pisze:
Może bachory w tym pomagaj±, a może nie, nie znam badań.

Sa badania wplywu posiadania rodziny na wiarygodnosc. Chocby pracownikow
szczebla kierowniczego.
Jak sie pewno domyslasz (albo i nie) wiarygodnosc ojcow jest duzo wyzsza
niz bezdzietnych.

Dzietno¶ć nie przes±dza o intelekcie, wykształceniu i predyspozycjach do
pełnienia funkcji prezydenta. Jak pewien dzietny bezrobotny na kursach
to uj±ł "siurek to nie wszystko".

Data: 2010-05-24 15:07:48
Autor: awe
Gratka dla pis-ujadaczy

[...]

ta kasia wcale nie jest taka zla, zwlaszcza jakby ja jeszcze gustownie ubrac, bo w tych kaloszach wyglada troche kiepsko. te getry tez jakos nie teges. dalbym jej prace na jakas godzine, ale musialaby wygladac...
awe

Gratka dla pis-ujadaczy