Gratulacje

Data: 2010-07-06 18:36:37
Autor: u2
Gratulacje
... dla Bronka ze spalonych WSI za zostanie dodatkiem do żyrandola. Życzę
mu aby świecił jasnym światłem :)

Data: 2010-07-06 09:40:52
Autor: Antenka
Gratulacje
On 6 Lip, 18:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. dla Bronka ze spalonych WSI za zostanie dodatkiem do żyrandola. Życzę
mu aby świecił jasnym światłem :)

A ja mu życzę, żeby ten żyrandol spadł mu na łeb :-). Ma już swojego
następcę hazardzistę Grzecha p.o. :D  No problem!

Antenka

Data: 2010-07-06 18:49:44
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 18:40, Antenka pisze:
On 6 Lip, 18:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Fakt, Grzechu to obciach i kontynuacja ściemy :)

Data: 2010-07-07 08:11:24
Autor: cytryna
Gratulacje
> następcę hazardzistę Grzecha p.o. :D  No problem!
> Fakt, Grzechu to obciach i kontynuacja ściemy :)

Jakiż tam obciach, wszak to przyjaciel kolejnego bohatera w kółku gangsterów,
niajakiego Baraniny. W końcu uzbiera się w Polsce tych bohaterskich postaci pod dostatkiem, nie zapominajmy o Sekule, Paziku, Franiewskim, Blidzie i in.
http://gregory33.bloog.pl/id,4837470,title,Najwieksza-afera-III-RP-Czy-POd-
szyldem-PO-rzadzi-w-POLSCE-MAFIA-Kogo-reprezentuje-PO,index.html

Data: 2010-07-06 18:41:26
Autor: raff
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 18:36, u2 pisze:
.. dla Bronka ze spalonych WSI za zostanie dodatkiem do żyrandola. Życzę
mu aby świecił jasnym światłem :)

Bronek to jest taka duza pieczatka. Tuskowa pieczatka.

Zabawne, ze Lech zartowal "Panie Prezesie zadanie wykonane", a ten bedzie naprawde czapkowal.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-06 18:51:24
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 18:41, raff pisze:
[...]

Trzeba zrozumieć tę jego ciemną karierę, dużą rodzinę, duże potrzeby,
aby wyżywić te nienasycone pyszczki. Można wejść w różne nieprzyjemne
układy i układziki.

Data: 2010-07-06 18:55:14
Autor: Panslavista
Gratulacje

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c335b97$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
.. dla Bronka ze spalonych WSI za zostanie dodatkiem do żyrandola. Życzę
mu aby świecił jasnym światłem :)

Jak Azja Tuchajbejowicz...

Data: 2010-07-06 18:58:59
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 18:55, Panslavista pisze:
Jak Azja Tuchajbejowicz...

On to ponoć świecił czerwonym światłem :)

Data: 2010-07-06 19:05:16
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c335b97$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
.. dla Bronka ze spalonych WSI za zostanie dodatkiem do żyrandola. Życzę
mu aby świecił jasnym światłem :)
-- -- -- -- -- -
jesli uniezalezni sie od PO i bedzie prezydentem z jajcem ma moj glos
awe

Data: 2010-07-06 19:03:43
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 19:05, awe pisze:
jesli uniezalezni sie od PO i bedzie prezydentem z jajcem ma moj glos

A łyżka na to : niemożliwe :)

Data: 2010-07-06 19:29:20
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c3361f1$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-06 19:05, awe pisze:
jesli uniezalezni sie od PO i bedzie prezydentem z jajcem ma moj glos

A łyżka na to : niemożliwe :)
-- -- -- -- -
wiesz ja sie za wiele nie spodziewam po tej prezydenturze bo jak mozna byc prezydentem majac jedna reke zajeta trzymaniem zyrandola. swiatelko tez od czasu do czasu trzeba pstryknac druga reka wiec pewnie tez bedzie zajeta
awe

Data: 2010-07-06 19:34:35
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 19:29, awe pisze:
[...]

Let tHere Be mOre Light :]

Data: 2010-07-06 19:55:10
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c33692d$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- --
niech bedzie tego swiatla nawet odbitego od jajec komorowskiego, bo raczej on nie jest zbyt blyskotliwy - taki gajowy z ta swoja egzaltacja na pozomie buraka z bigosem i flacha odbita na polowaniu. a jak spiewac fajnie to potrafi a jakie wierszyki sobie pisze no po prostu miodzio
awe

Data: 2010-07-06 19:58:44
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 19:55, awe pisze:
[...]

W sumie nie czytałem ani jednego wierszyka Bronka. Rozumiem, że pisuje
do szuflady ?

Data: 2010-07-06 20:03:37
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c336ed6$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie zawsze ostatnio czytal je szymborskiej. tylko ona ma tyle cierpliwosci zeby czytac te bzdety. wiadomo stac ja na lekarza psychiatre po wygraniu nobla
awe

Data: 2010-07-06 20:04:49
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 20:03, awe pisze:
nie zawsze ostatnio czytal je szymborskiej. tylko ona ma tyle cierpliwosci zeby czytac te bzdety. wiadomo stac ja na lekarza psychiatre po wygraniu nobla

Oj, uczyli mnie jednego wierszyka Wisi za PRLu. Oj, uczyli. Ale się
mężnie nie dałem. Nie umniejsza to jednak jej poetycznego talentu :)

Data: 2010-07-06 20:19:14
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c337043$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

na szczescie ominelo mnie to cudo
awe

Data: 2010-07-06 20:30:06
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 20:19, awe pisze:
na szczescie ominelo mnie to cudo

Albo jesteś starszy, albo młodszy :)

Data: 2010-07-06 22:37:37
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c337630$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-06 20:19, awe pisze:
na szczescie ominelo mnie to cudo

Albo jesteś starszy, albo młodszy :)
69 rocznik
awe

Data: 2010-07-06 22:37:34
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 22:37, awe pisze:
69 rocznik

No to młodziak, ale nie poddawaj się bez walki "]

Data: 2010-07-07 07:09:33
Autor: Zahir
Gratulacje

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i10437$nm2$1news.onet.pl...

[...]

Czyli stary pryk jesteś!  Przekwitasz, a to tłumaczy twoje psychiczne problemy z tozsamością!

Zahir

Data: 2010-07-07 07:32:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Gratulacje

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c340c0c$0$19168$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z tej daty wynika, że matka rodząc go miała 12-13 lat.

Data: 2010-07-07 07:43:46
Autor: Zahir
Gratulacje

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c341188$1news.home.net.pl...

[...]

Awe zmyśla swoją historię zycia. Jest pewnie dzieciakiem z domu dziecka.

Zahir

Data: 2010-07-07 07:50:28
Autor: jadrys
Gratulacje
  W dniu 2010-07-07 07:43, Zahir pisze:

Z tej daty wynika, że matka rodząc go miała 12-13 lat.

Awe zmyśla swoją historię zycia. Jest pewnie dzieciakiem z domu dziecka.

Zahir

To zarzut?

Data: 2010-07-07 08:20:04
Autor: Zahir
Gratulacje

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i114jh$npg$1news.onet.pl...
[...]

Nie, to tlumaczyłoby charakter i zachowania awe na psp.

Zahir

Data: 2010-07-07 08:29:10
Autor: jadrys
Gratulacje
  W dniu 2010-07-07 08:20, Zahir pisze:

[...]

Daj spokój, awe nie robi nic złego. Po prostu wyraża swoją opinię, a od tego są właśnie grupy dyskusyjne.

Data: 2010-07-07 10:00:01
Autor: heÂŽsk
Gratulacje
On Wed, 07 Jul 2010 08:29:10 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

  W dniu 2010-07-07 08:20, Zahir pisze:
 [...']

Daj spokój, awe nie robi nic złego. Po prostu wyraża swoją opinię, a od tego są właśnie grupy dyskusyjne.

AWE NIE ROBI NIC ZLEGO ?!! Mialem cie za kogos z klasa, okazuje sie, ze popierasz bydlaka.
BYDLAKA! CHAMA i PROSTAKA! nie szanujacego zdania innych.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-07 15:00:38
Autor: awe
Gratulacje

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ksb836tgt4huo7c3gk3jbrpt2o68fta5a34ax.com...
[...]

hesk bo jestes idiota i jeszcze nie udowodniles zadnym racjonalnym tekstem ze jest inaczej
awe

Data: 2010-07-07 18:15:47
Autor: jadrys
Gratulacje
  W dniu 2010-07-07 10:00, "heÂŽsk" pisze:
[...]

Nikogo nie popieram, nie szukam na psp jakichś sojuszników, staram się pisać prawdę i tylko prawdę o polityce, politykach, ustrojach i także o użytkownikach tej grupy. .

Data: 2010-07-07 15:01:04
Autor: awe
Gratulacje

[...]

-- -- -- -
moja matka to 36 rocznik
awe

Data: 2010-07-07 11:07:50
Autor: Antenka
Gratulacje
Let tHere Be mOre Light :]<

Kurczę youtwo ale z ciebie poliglota jest...:D

Antenka

P.s. A nie zastanowiłeś się, że bóbr pstrykając tym światłem, daje
sygnały WSI i KGB? :D

Dwa krótkie - jest o.k. wszystko wam załatwiłem

Jedno długie - są komplikacje - PiS przszkadza

Data: 2010-07-07 20:17:09
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-07 20:07, Antenka pisze:
[...]

Na razie Bronek ściemnia, a nie rozjaśnia. Wystawił Kaczkę wraz
gruppenfuehrerem KATem dla ruskich czekistów.

Budzi to we mnie najwyższe obrzydzenie i odrazę.

Gratulacje