Gratulacje

Data: 2010-07-06 09:40:52
Autor: Antenka
Gratulacje
On 6 Lip, 18:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. dla Bronka ze spalonych WSI za zostanie dodatkiem do żyrandola. Życzę
mu aby świecił jasnym światłem :)

A ja mu życzę, żeby ten żyrandol spadł mu na łeb :-). Ma już swojego
następcę hazardzistę Grzecha p.o. :D  No problem!

Antenka

Data: 2010-07-06 18:49:44
Autor: u2
Gratulacje
W dniu 2010-07-06 18:40, Antenka pisze:
On 6 Lip, 18:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Fakt, Grzechu to obciach i kontynuacja ściemy :)

Data: 2010-07-07 08:11:24
Autor: cytryna
Gratulacje
> następcę hazardzistę Grzecha p.o. :D  No problem!
> Fakt, Grzechu to obciach i kontynuacja ściemy :)

Jakiż tam obciach, wszak to przyjaciel kolejnego bohatera w kółku gangsterów,
niajakiego Baraniny. W końcu uzbiera się w Polsce tych bohaterskich postaci pod dostatkiem, nie zapominajmy o Sekule, Paziku, Franiewskim, Blidzie i in.
http://gregory33.bloog.pl/id,4837470,title,Najwieksza-afera-III-RP-Czy-POd-
szyldem-PO-rzadzi-w-POLSCE-MAFIA-Kogo-reprezentuje-PO,index.html

--

Gratulacje